Zillllll , zillllll .... Alarm sesi .... off yine mi okul . Gitmek istemiyorum anne .. özgürüm ben rahat Birak beni hem 2 sene kaldı zaten 18 'ime . Bari bugün gitmeyim .
Okuldan nefret ediyorum . Güzelim uykunun içine ettiler .- Kalk dedim sana...
Yaaaa neden bennn . Erkek olsaydim keşke . Zaten bende sans olsa erkek oluurm . Her gün görmek zorunda mıyım ben o ergen küpe takan erkekleri ... etekleri 3 cm olduğuna rağmen daha da kısaltan kızları. Neyse üstümü giyinip hemen ciktim yola . Yarim saat yürüyüşümden sonra okulda Melis gil koşarak yanıma geldiler;
-Noluyo lan ?
- Kanka hani ilkokulda sevdiğin bi çocuk vardiya Burak . Biz hep dalga gecerdik . Bi keresinde tuvalette tikılı kalmıştı . Çocuk bizim okula geldi lan . Bildiğin evrime takla atarak girmiş . Saclar falan ölüm kızım.Şaştım valla .
Burak benim bu dünyada tek sevdiğim , o okuldan gittikten sonrada ondan başkasına aşık olamamıştım.
- Hani nerde ?
- Al kantinde tek başına oturuyor . Git bi bak istersen .- Ne bakıcam ya. Banane ondan . Hem zaten eskiden seviyodum onu . Neyse ya hadi gidelim.
Nekadar belli etmesemde gözlerimi ondan alamamıştım . Doğrusu gerçekten degismiş.
Ders boyunca onu düşünmüştüm . Sevmiyodum ama gerçekten değişmişti ve bu bana çok garip geldi . Her neyse sinavvvv. !!!!!!!!!
Tamamen unuttum . Hic calışmadım. Lanet olasi matematik. Bi dakika .
Bana doğru yürüyen kişi... Burak .lan bana doğru geliyor , ne yapcam şimdi ... ya bana sen beni eskiden seviyomuydun derse... Ya sorarsa .. noluyo lan sorarsa sorsun . Eskidendi zaten simdi sevmiyorum ki
-Selam
- Selam
-Beni hatırladınmı ?
-tabiiki unuturmuyum ? Bizim kızlar tuvaletinde kilitli kalan Burak ... hahahah ne komik ti ama
- Haklısın . Gerçektende komik .
Bunu anlayışla karşılayabilmesi gerçekten şaşırttı . Eskiden olsa ağlardı herhalde.