" selam ''
'' Selam''
Niye sustu bu çocuk ? Birşey mi oldu yoksa ?
"Neden sustun ?"
'' üzgünüm gitmem lazım.''Bu neydi simdi . Sadece selam verdi . Bu çocuğun bir garip halleri var ama...
Ders türkçe , hayat felsefem olan türkçe dersi sevdiğim tek ders.
Nedeni ise hocanın her sınavda kolay sorması ve düşük aldığımızda artı puan vermesi . Keşke her hoca boyle olsa . Canım Ahmet hocam 60 yasında da olsa hala emekli olamamış. Arada sırada derstte anlattığı konuyu unutup bize matematik bile calıştıran hoca...Ders bittikten sonra Canberk , Murat , ben ,Zeyno yine takılmacalardaydık . Ben hala bana gelen notu düşünürken Canberk Tuğçe ' nin instagramda paylaştığı fotolara bakıp bakıp söyleniyordu.
" Bu kız bir gün beni katil edicek. Baksana paylaştığı fotolara yorum yapanlar da hep erkek . Yemin ediyorum onların ponciklemek istiyorum. Arabayla üstlerinden geçmek .
''Sakin ol kanka . Kız milleti iste ne beklersin ki ?"
'' Gençler ne kadar erkeğe benzesede huylarım, bende bir kızım hatırlatıyım yani.''
" Kız haklı. Neyse hadi susunda Melise gelen notu kimin gönderdiğini tahmin edelim "
'' Bence onu fizikçi gönderdi kanka zaten Melise takmış her sınavdan 52 veriyor."
" Canberk yine fesatlaşma surda ciddi bi konudayız . Beynini fışfışlamami istemiyorsan mantıklı düşünceler kur. "
"Valla kanka benden mantıklı düşünceler kurmamı istemeyin. Su Tuğçe bu fotoğrafları paylastıktan sonra zihnimde mantık denen bir şey üretemiyorum.
Saçmalamamızın sonu yoktu. Ama yinede o notu kimin gönderdiği aklımdan çıkmıyordu . Sağıma dönüp gözümü kapatmak isterken . Neee ? Yine mi ???
Nedenini bilmiyordum ama bir not daha gelmişti. Merak ettiğim için yatağimdan hemen kalkıp notu okudum
'' EĞER KİMDEN BAHSETTİĞİMİ BİLMİYOSAN OKUL ÇIKIŞI BADEMLİ 'NİN ORADA OL O ZAMAN GÖRECEKSİN KİM OLDUĞUNU . "
Emin değildim ama sanırim bunu yapıcaktım . Uzun Düşüncelerimin ardından midemden gelen sesi duyup mutfağa gittim.
Elime ekmeği alip dolapta ne bulduysam tıkıştırdım icine ohh misss. Bunun gibisi yok .Ben ekmeğimi yerken bi mesaj geldi . Bilinmeyen numara ..
Doğrusu bilinmeyen dediği an aklıma o notları gönderen kişi gelmişti . Tereddüt etmeden mesaji açtım .
" Kanka ben Murat . Canberk Tuğçe onu facebookta engelledi diye telefonumu aldı . Benim facemden konusuyor kızla bende kardeşimin telefondan mesaj atıyım dedim . Yarın bi plan varmı ? ''
'' Yarın okul cıkışı bi işim var . Onu hallettikten sonra sizinle buluşuruz . Ben yatiyorum bay . "
Telefonu masaya koyduktan sonra yorganımı kafama kadar örtüp uyumaya başladım . Yarın değişik bir gün olacaktı .
*****