24 < krvave vanoce >

9 0 1
                                    

Už je to dlouho co jsem tady byla a obzvlášť  na vánoce.  Měla jsem se setkat  za svým otcem  ,který bydlí v Rusku  . Dlouho jsem se s ním neviděla ,protože  já a  máma  bydlíme v Česku.

Přijela jsem zrovna na vánoce,mám tu být měsíc  , aspoň ten měsíc si  otec  u kecal  i když mně  mamka nechtěla  pustit. Prý se otci nedá věřit, ale když si telefonovali   tak ji říkal něco ve smyslů  ,já se změnil, už bys mi mohla odpustit.  Nechápala jsem matka mu chtěla dát tedy týden, ale otec ji ukecal na měsíc.  Nechtělo se jí do toho ,když jsem se ptala proč odpustit ,tak mi neodpověděla jen mlčela.

Z mého přemýšlení mě vytrhl  něčí hlas,byl to můj otec . Rozešla jsem se za ním a on mně  přivítal  . Vzal mi tašku  a odešli jsme k němu domů. Když jsem se u něj doma rozhlédla bylo to překrásné ,všude vyli vánoční ozdoby ,klid a .... a nějaký  kluk .
Usmál se na mně  a otec mi ho představil jako svého  nevlastniho syna .

On ke mně přišel,,Zdravím ,krásná slečno  mě jméno he Sebastian  .,,řekl milím  hlasem a  natáhl ke mně ruku. Já ji přijala a potřesli  jsme si spolu ,,Ahoj ,já jsem Lisa ''usmál se a pohladil mně  po tváři,,  máš velice jemnou kůži,,  Řekl  mi sympatický  a já zamrkala ,,um děkuji,,

Zbytek dne  šel rychle ,zbývalo 24 hodin do večeře ,protože  dnes byli vánoce. Chystali jsme věci a nakonec jsem se chystala  v pokoji . Když jsem  šla dolů byla jsem v úžasu víc  ,když jsem došla  k sebastinovi  tak mě  zabolelo  v  zádech.   Me  oči se mlžily a já   spadla sebastinovi    do náruče  .

Jenže z tohohle  spánku jsem se už nevzbudila.

Pohled sebastina->

Když jsem jí chytl ,tak jsem ji ze zad vytáhl dýku co ji bodl  do zad její otec , usmál jsem se  a pohladil ji po tváři,,  večeře bude za 24 min . " řekl jsem jejímu otci a podíval se na stromek který zdobila její krev  a odnesl její tělo.  

Při večeři jsme si přitukli a napily   rudé tekutiny ,,ať žije věčný  život  '' vypil jsem  rudou  tekutinu

R1y2s2y1D

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 07, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Příběhy  do Soutěže Kde žijí příběhy. Začni objevovat