פרק ראשון :רינה
רינה מתעוררת מוקדם מהרגיל בבוקר אחרי הכל היום הוא עדיין היום הראשון לכיתה י. היא קמה שעה ליפני אחיה וויל היא חשבה לעצמה בזמן שהיא משתקלת על השעון המעורר. היא הולכת לשירותים ומתקלחת. היא מצחצחת שיניים ומסתכלת על עצמה במראה, היא חושבת לעצמה שהיום יהיה טוב יותר כי זו התחלה חדשה. היא מסדרת את שערה החלק החום הקהה והיא מסדרת את הגוונים הסגולים שלה. היא שמה מסקרה על העיניים שלה העיניים הלא תואמות שלה העין הימנית חומה והעין השמאלית זהובה. היא משתקלת במראה והיא שמה גינס בצבע ירוק חקי יחד עם סוודר בורדו. היא יוצאת מהשירותים והיא רואה את אחיה רץ ממקום למקום במהירות היא שואלת את עצמה למה הוא ער כל כך מוקדם ואז היא נזכרת שהוא ראש מועצת התלמידים והוא צריך להגיע מוקדם לבית הספר.
היא מסתכלת עליו והיא טועה למה הוא כל כך אוהב להיות במועצת התלמידים. היא אף פעם לא הבינה אותו . לפני שהיא אומרת משהו האופטומטריסט שלהם יורד למטה לבוש בבגדים של מורה ואז היא נזכרת שהאופטומטריסט שלהם כריסטיאן הוא מורה בתיכון שלהם והוא הולך ללמד אותם את אומנות התורה הנסתר . היא אהבה את כריסטיאן כי מתי שהוריהם נעלמו שהיו בני 10 לא היה להם אף אחד אבל החבר הכי טוב של הוריהם לקח אותם פנימה.
היא לא ממש יודעת מה קרה בין ההורים שלה לבין כריסטיאן אבל הוא תמיד היה להם כמו לאבא שני.
בגלל שגם כריסטיאן וגם ויל צריכים להגיע מוקדם לבית הספר והיא לא רצתה לבוא באוטובוס ביום הראשון בבית הספר אז הם יצאו חצי שעה ליפני כולם.
היא נכנסת לתיכון שלה הוא תיכון יחסית קטן כי היא גרה בעיירה קטנה אשר בקושי יש 20 אלף איש שם . אז בכול שיכבה יש שלוש כיתות ולא יותר.
היא נכנסה לכיתה שלה והיא רואה שלא רק היא באה מוקדם לבית הספר אלה גם חברה הטוב ביותר שלה פרנק שם. פרנק הוא החבר הכי טוב שלה מאז שהיא הייתה קטנה בגלל שמסתבר שאמו של פרנק והוריהם של רינה וויל וגם כריסטיאן היו החברים הכי טובים בתקופת הנעורים שלהם. אז היא ופרנק וויל היו חברי ילדות מאז שהיו תינוקות. אנשים תמיד הסתכלו עליהם מוזר ותמיד שאלו אם הם יוצאים והם תמיד אמרו לא כי למרות שהיו בני 14 הם יצאו רק בשביל הידע, הם הבינו שזה לא יעבוד והם חזרו להיות חברים טובים .
פרנק הוציא אותה ממחשבותיה ושאל אותה למה היא כל כך מוקדם בבית הספר והיא סיפרה לו הכל. ואז היא שאלה למה הוא בבית הספר והוא סיפר לה שגם הוא היה צריך להתעורר מוקדם כי אמו היא האחות. הם הופרעו על קול חזק אשר הגיע מהמסדרון והם ראו את התלמידים מתחילים להופיע בהמוניהם.
פתאום הם שמעו בכריזה "כל תלמידי כיתה י החדשים נא לגשת לאולם הגדול." אז היא ופרנק יצאו. אבל הם בדיוק נחתכו במסדרון על ידי תלמידה אשר רינה לא מכירה שזה מוזר כי הם גם בעיירה מאוד קטנה. היא הסתכלה על הילדה היא לובשת בגדים שחורים והשער שלה צבוע באדום קהה עם גוונים היא אמרה להם סליחה והמשיכה לדרכה. רינה באה לקרוא לאותו הילדה אבל פרנק עצר אותה מלעשות משהו וגרר אותה לאולם הגדול.
YOU ARE READING
הירח האדום
Paranormalעלילה כללית- הסיפור מספר על החיים של התאומים ויליהם ורינה, בני ה-16. בשנתם הראשונה בתיכון קטן אשר נמצא בעיירה קטנה. רינה וויל הם ההפכים אחד מהשני רינה מעדיפה להיות בסביה קרובה אשר היא מכירה והיא לא סומכת על אחרים בקלות, וויל הוא בקלות הילד בבית הספ...