כריסטיאן דוחף אותנו לתוך המיני ואן של בית הספר ומסיע אותנו למקום כלשהו.
"מה קרה בדיוק"? אומרת אמילי החברה החדשה של רינה בבילבול
"כן, מה קרה?" פרנק ממשיך ,
יש כל כך הרבה שאלות שיוצאות משאר הילדים.
שמתי לב שאני היחיד שלא אומר דבר.
האיש המוזר שהיה עם כריסטיאן ושרה שמסתבר להיות אבא של אמלי אמר "כולם להיות בשקט ואנחנו נדבר על זה אחר כך"
אבל הדיבורים והשאלות לא הפסיקו וכולם כולל אני המשכנו לשאול שאלות.
והפעם אמא של פרנק שרה אמרה שהם לא יכולים להגיד שום דבר כרגע ושם צריכים לעיזר בסובלונות אבל עדין המשכנו לשאול שאלות כי הינו בפניקה , ואז כריסטיאן שנהג אמר בפשוט שנדבר על זה אחר כך וכולנו כולל המבוגרים סתמנו.
כי כולנו מכבדים אותו.
כל הינו במשך שלוש שעות ארוכות בשקט.
בסופו של דבר הגענו ליעד שלנו.
זה היה בית רעואה באמצע היער , הבית היה קטן לא הבנו מה זה היה אבל אז הגיעו מיתוך הבית 2 אנשים עם חליפות ומשקפי שמש כמו שומרי ראש הם התקדמו עלינו ופשוט הצביאו ואמרו "צוהריים טובים הסוכן קרטר" הם אמרו לאבא של אמילי, ככה קוראים לו? הם ניהנו את ראשם על שרה ואמרו "טוב לראותך הסוכנת שרה"
"מה?!!!" פרנק אמר בפתאומיות. הם עברו על כריסטיאן והיה להם מבט מוזר על עינים שלא יכלתי להבין "אם... טוב לראות גם אותך הסוכן כריסטיאן"
"אוקיי סטופ" רינה אמרה " מספיק עם הסודות האלה, אתם אמרתם שתגידו לנו מה קורה שנגיע , הגענו תסבירו!" היא אמרה במכוון על כריסטיאן. "בסדר בסדר " הוא אמר בחזרה
"בואו ניכנס"
"איך ניכנס? המקום הזה ממש קטן" אמרתי
לשרה היה חיוך על הפה ואמרה אתם תראו.
נכנסו ושאני אומר שהעינים שלי נפלו אני מתכוון לזה, למקום הזה אפשר להכניס את כל בית הספר שלנו לפחות 3 פעמים ועדין ישאר מקום "איך?"
"ברוכים הבאים להגודה לעל טבעי"
וכולנו כמו פעם אמרנו בבת אחת
"מה!!!"
תוך כדי ששאלנו שאלות מישהו עם חליפה מפוארת ותשרוקת מפוארת יותר ניגש עלינו ואמר "הסוכן קרטר הסוכנת שרה טוב לראותכם"
ואז הוא ניגש על כריסטיאן והיה לו מבט מופתע על הפנים "הסוכן כריסטיאן איזה הפתעה, טוב לראות שאתה חזרת מהפרישה" פרישה? כריסטיאן היה בקושי בן 30 למה הוא פרש כל כך מוקדם ממה שלא יהיה המקום הזה?
"אני לא חזרתי מפרישה אני פה בשביל מצב חירום" והוא הצביע עלינו.
"אתם בטח רינה וויל ולינה, פרנק רודינסקי ואמלי פריס. ברוכים הבאים. " איך אתה יודע איך קוראים לנו?"
" זה התפקיד שלי לדעת מי נכנס ומי יוצא מהבינין".
קרטר אבא של אמילי אומר "בואו נלך למקום יותר פרטי"
ואז הבנתי שאנחנו לא לבד כאן יש מסביבנו הרבה אנשים אבל מה שעיני נחתו היה על פיןת עפות מסביב, על אנשי זאב קוראים עיתונים, על קיקלופ אשר יושב בקבלה ועוד הרבה יצורים מרהיבים. והם כולם נועצים בנו עינים. יש כל כך הרבה דאלות שויל רצה להגיד באותו הרגע אבל האיש המוזר הוביל אותם לחדר קטן לידם.
"אוקיי עכשיו אתם יכולים לשאול שאלות"
והחדר ניהיה בלגן
"מה זה המקום הזה?"
"למה אנחנו כאן?"
למה הירח אדום?"
מה זאת אומרת סוכנות?"
מה זאת אומרת ההגודה לעל טבעי?"
"זה מספיק!" קרטר אמר בפטאומיות.
"כן העל טבעי אמיתי, וכן אנחנו חלק מהעולם הזה"
"אז למה הבתם אותנו לכן?" רינה אמרה בהגנה
"בגלל שאתם הוררתם את כוחותחם מוקדם מהרגיל" כריסטיאן אמר בפרצוף עצוב?
"כוחותינ?" רינה אמרה.
"כן רצינו שישהיה לכם יותר זמן לחיות רגיל אבל הם מצאו אתכם"
הם? רינה שואלת
"האווחת הדם הירח, אתם צעצאים של האנשים המקוריים שעצרו אותם והם נשבעו למקום בכל קו הדם שלהם."
"מי הם האנשים המקוריים?" אמלי שאלה
מירה-זאן פריס, אנה ולינה, אריק רודינסקי, קורי מודו ואלייזה מרקורי." הם היו אלה שיצרו את הארגון הזה" והם לפני מאה שנה מתו."
"אז מה הם רוצים ממנו?" פרנק אמר
"אנחנו לא יודעים אבל נראה שאתם חשובים לתוכנית שלהם להקים לתחייה את חברי האחוות הדם ירח המקוריים, והמטרה שלהם היה להרוס את עולם בני התמותה". כריסטיאן אמר."אז יש לכם שני אפשרויות
אחד: אנחנו עוזבים את הארגון הזה אבל אתם תצרכו לברוח מהבית שלכם למקום מסתור ותמשיכו לחיות את חייכם כרגיל.אחת אחרת: אתם מצתרפים לארגון הזה ועוזרים לנו לעצור אותם"
אבא של אמלי אמר"רגע אם אתם לא רוצים אתם לא חייבים להצתרף לפה" כריסטיאן אמר
"נכון זה ארגון מסכן חיים" שרה אמרה.לא ידעתי מה לעשות אבל אז רינה שאלה
"זה אומר שההורים שלנו היו בארגון הזה?"
"כן" זה כל מה שכריסטיאן אומר, אף פעם הוא לא דיבר עליהם ואף פעם אני ורינה לא דחפנו בו על זה כי הוא היה חבר ממש טוב שלהם והוא מרגיש כמו אבא שני שלנו.
"אם נצתרף לארגון נוכל לדעת איפה ההורים שלנו?" גם אני וגם רינה שאלנו בנחישות,
"אנחנו לא יודעים איפה הם אבל אתם בהחלט תצליחו לתרום לחיפוש".
"אנחנו נצתרף" אמרנו מסוכרנים.סליחה אני לפעמים כותבת בגוף ראשון ולפעמים בגוף שלישי אז סליחה שיכול להיות שזה לא מובן
YOU ARE READING
הירח האדום
Paranormalעלילה כללית- הסיפור מספר על החיים של התאומים ויליהם ורינה, בני ה-16. בשנתם הראשונה בתיכון קטן אשר נמצא בעיירה קטנה. רינה וויל הם ההפכים אחד מהשני רינה מעדיפה להיות בסביה קרובה אשר היא מכירה והיא לא סומכת על אחרים בקלות, וויל הוא בקלות הילד בבית הספ...