part three

272 37 27
                                    



Bölümü beğendiyseniz yıldızlamayı ve
Bolll bol yorum yapmayı unutmayın 🫶🏻🫶🏻💗😽

////////////

Jungwon'dan olduğunu tahmin ettiğim bir arama üzerine Jay aceleyle evden çıkmıştı ve çıkarken Heeseung'a alışveriş merkezine gideceğine dair bir şeyler zırvalamıştı.

Jay'in çıktığına emin olduktan sonra içeri geçmiş ve hiç bir şey demeden Heeseung'un karşısına dikilmiştim.

"Bir şey mi söyleyecektin canım?"

"Hayır, bu garip davranışlarının açıklamasını bekliyorum."

Hiç bir şey yapmıyormuş gibi gülümsemişti.

"Garip derken? Bağırıp çağırmamı ve kavga çıkarmamı mı istersin? İstediğin bu ise onu da yapabiliriz Jake."

Saçma imalarını görmezden gelerek, belki de bu konu hakkında konuşmak işime gelmediği için, direkt konuşmak istediğim konuya girdim.

"Jay neden bizdeydi?"

"Biraz yakınlaşmanın kötü olmayacağını düşündüm. Bu seni rahatsız mı etti?"

Ağzımdan laf alma çabasını neredeyse kalkıp ayakta alkışlayacaktım. Hayır, beni gerçekten önemsemiyordu, sadece beni sinir eden bir konu bulmak ilgisini çekmişti.

"Hayır, Heeseung ben rahatsız olmadım falat Jungwon'un aynı şekilde karşılayacağını sanmıyorum. Seni sevmediğini biliyorsun, amacın ne?"

"Minik arkadaşınla duygularımızın karşılıklı olduğuna emin olabilirsin Jake. Onun saçma salak kıskançlığının benim sosyalleşmeme engel olmasına izin vermemi bekleme."

Sinirden sıktığım ellerimin farkına vardığımda yavaş yavaş kanlanmaya başlayan avuç içlerimi rahat bırakmıştım.

"Arkadaşlarım hakkında bir daha bu şekilde konuştuğunu duymayacağım. Burada olmaktan hoşnut olmadığımı ikimiz de biliyoruz Heeseung. Sadece kendi çıkarım için buradayım. Kendini senaryoya fazla kaptırıyorsun."

Suratıma attığı kahkaha ile afallamamla ona doğrulttuğum parmağımı indirip geri çekilmiştim. Neye gülüyordu bu şimdi?

"Jake, beni öldürüyorsun.. Zaten olayımız bu değil mi? Senin çıkar için burada olman, daha doğrusu.. para mı demeliyim? Hangisini tercih edersin? Bana sorarsan ikincisi derim. Olayı daha çok açıklıyor. Ama tabii yine sen bilirsin."

"Bu konuyu açmayacağına söz vermiştin."

Cümlenin sonlarına doğru sesimi yükseltmemle ortamdaki gerilimi tutmaya çalışan balon bir anda patlamıştı. Heeseung son on beş dakikadır büründüğü sakin adam rolünden çıkıp bir anda delirmiş gibi bağırmaya başlamıştı.

"Konuyu açan sensin Jake, bana iğrenç hissettirmekten başka hiç bir sikime yaramıyorsun! Burada sana yardımcı olmaya çalışıyorum, elimden geleni ardıma koymamama rağmen niye hala bu muameleyi görüyorum? Kötü karakteri oynamaktan bıktım artık. Ya davranışlarına çeki düzen verirsin ya da senin yerine ben yaparım ve emin ol bunu benim yapmamı istemezsin."

Bağırdıkça daha da üzerime yürümesiyle iyice duvarla arasına sıkışmıştım. O kadar sinirliydi ki vücudundan yayılan sıcaklığı hissedebiliyordum. Biraz daha uzatırsam oluşacak durumun içinde kalmak istemediğim için hiç bir şey yapmadan tepkisiz kalmayı tercih etmiştim.

Sessiz bir kaç saniyenin ardından bir anda yere çöküp hüngür hüngür ağlamaya başlayacağını hiç hesaba katmamıştım tabii. Ne tepki vermem gerektiğini bilmediğim için biraz geç tepki vermiştim. Kendisi ile her ne kadar hoşlaşmasam da karşımda birinin böyle içli içli ağlaması beni rahatsız etmişti. Ne yapacağımı bilemez şekilde Heeseung'u yerden kaldırmaya çalışırken muhtemelen kendisinin bile zor duydugu bir fısıldama ile duraksamıştım.

"Elimden gelenin en iyisini yapıyorum Jake. Bu durumda dahi rahatsız hissetmemen için kimseden görmediğim ilgiyi sana hissettirmeye çalışıyorum. Deneyimim olmadığı bu konuda yeterince iyi değilsem ve seni memnun edemiyorsam kusura bakma. İkimiz aynı şartlar altında büyümedik."

Derin bir nefes alıp bir kaç saniye bekledikten sonra devam etti.

"Hemen şu an evimden çıkıp gitmeni istiyorum. Uzun bir süre de gözüme gözükme."

Yüzüme bir kere daha bakmadan beni evden kovmasını sindiremeden sadece telefonumu ve cüzdanımı alıp çıkmıştım. Hiç sakin görünmüyordu ve ben kriz anına denk gelmek istemiyordum.

Ve şu an asansör beklerken gece ne yapacağımı düşünüyorum. Jungwon veya Sunoo'da kalamam çünkü bütün gecemi 'ben demiştim'lerle geçirmek istemiyorum. Ya da bir bahane bulmam lazım.

Bunları düşünmeye dalmışken beni kendime getiren şey ise az önce çıktığım kapının ardından ardı ardına gelen cam kırılma sesleriydi.

/////////

Aglama hesng bn yanindaym cnm... 🫂 🫂
Kimsenin psikolojisi iyi degil arkdslar hepsi manyak

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Blank Space •heejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin