nudne pisanie ciąg dalszy

9 0 0
                                    

Siemka mamy 9 grudnia godzina 7.13 właśnie leżę sobie w łóżku z gumką Kingi na ręce i nie poszedłem do szkoły dzięki Kindzę moja mama powiedziała że mnie zamknie w psychiatryku tylko dlatego że nie poszedłem do szkoły więc no ogl dzięki Kinga bo do póki byłaś miałem motywację żeby chodzić do szkoły i żyć a od kąt zaczęłaś robić jak robić to ani żyć ani checi do szkoły nie mam ogóle dla mnie to jest chore kochać kogoś a traktować go jak by był zabawką tak teraz Kinga traktuje mnie ale chuj we mnie nie zależnie mi na sobie tylko na niej żeby ona była szczęśliwa i miała piękna przyszłość a jeśli teraz odejdzie to będzie tego żałować bo co prawda straci brzydkiego chłopaka bo jestem brzydki nie da się ukryć ale straci w tym brzydkim chłopaku to co najcenniejsze czyli miłość wierność i uczciwość jak by nie to że jej mama mi grozi że pójdzie na mnie na psy to już bym dawno do niej podszedł powiedział co o niej sądzę a Kingę pocałował ogl u mnie na wiosce rozniosła się plota to o czym robiliśmy ale to naj mniej ważne i Kinga ma dość już dogadywania w jej kierunku nie dziwię się ale to nie jest powód żeby ranić tak swojego chłopaka który odda życie i wejdzie w ogień po nią jeśli by trzeba było to bym wszedł w ogień za nią bez nomexu (nomex - ubranie specjalne strażaka ratownika) bez aparatu oddechowego i innych niezbędnych rzeczy żeby wejść do budynku za nią i po nią wszedł bym bez tych rzeczy ale mam Soczysta nadzieję że dostaniemy wezwanie pewnego razu do Kingi domu i ja Kindzę pomogę ale jej siostrze matce i ojcu już nie ale kot jeśli by był w domu to bym pomógł mam taką nienawiść do jej mamy ojca i Kingi siostry ze masakra Kinga nie chce bliskiej osoby czyli mnie i raczej już mnie nie kocha ale mniejsza ale jeśli nawet nie wróci za 2 czy 5 lat to i tak będę czekał jak ten kurwa pies na nią i nie pójdę do żadnej innej Kingi słowa "jesteś mój twoje serce i ciało jest moje i nikt nie ma do niego dostępu" to są piękne słowa ale ile znaczą? To jest dobre pytanie ile te słowa znaczą ? Zastanówmy się czy osoba która kocha jest pomaga i wgl mówi takie słowa na darmo chyba nie z resztą to jest kobieta kobiety nigdy nie zrozumiesz ale według mnie takich słów się nie wypowiada na darmo jeśli nawet Kinga nie będzie chciała mnie znać pisać gadać przytulać okej dam jej odejść ale jeśli jaki kolwiek chłopak ja ruszy lub skrzywdzi to nie radzę być w jego skórze jestem na ogół miłym i w miarę grzecznym chłopakiem ale mam zasadę w życiu ruszysz mojego ruszysz mnie,ruszysz mnie to ruszysz moich ludzi a nikt by nie chciał poznać moich znajomych których mam a jeśli mnie ktoś wyprowadzi z równowagi to radził bym uciekać ile w sił w nogach bo wtedy nie panuje nad sobą powiedziałem to nawet ostatnio pani pedagog że jeśli ktoś mnie wyprowadzi z równowagi to nie wiem jak to może się skończyć. Przed chwilą się dowiedziałem że Kinga mnie nie kocha więc życie mi się wali bo nie mam dla kogo żyć wiecie jednak prawie 5 mc to dużo jak na związek w którym jej nie przychodzenie do mnie można zaliczyć na placach ręki bo praktycznie codziennie ona była u mnie. Ale jeśli jaki kolwiek chłopak czy to Bartek czy Mikołaj czy Maciek zrobi jej krzywdę lub zrani że ona będzie płakać a ja się dowiem to nie ręczę bo ona jest dla mnie najważniejsza i mogę pójść nawet za nią siedzieć ale ona będzie szczęśliwa dzisiejszy dzień i jutrzejszy są bardzo emocjonujące bo czekam na odp Kingi kończę to póki co bo nw co pisać może później cos napisze więc póki co papa.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 09, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Moje nudne życie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz