Herşey sendin ama herşey sendin ben gökyüzüne baktığımda aklıma gözlerin geliyordu ,gezerken bir yerlerde keşke oda olsa yanımda diyordum herkese seni anlatıyordum sevgilim şimdi uzaklardasın çok uzaklarda kokunu unutuyorum yavaş yavaş ,gözlerine dolu dolu bakamıyorum artık biliyorum bizden artık olmazda ama bil ki çok güzeldik seninle ben çok özeldik ama her güzel şeyin bir sonu vardır güzel günler geride kaldı sevgilim herşey geride kaldı artık gözyaşları var gözlerimde ,kalbimde yaralar var artık kimseye güvenme diye bağıran bir kalbim var artık .Herkes bu hayatta hatalar yapar sevgilim benim en büyük hatam sana sen yokken sadık kalmamak oldu ama insanlar bazen ne yapacağını bilmez uçurumun kenarında olursun bazen ve bir rüzgar esmesi yeterlidir dengeni kaybetmen için işte bende o uçurumun kenarındaki kızdım o rüzgara sen es emrini verdin ve hayatım 1 saniyede yerle bir oldu kişiliğimi kaybettim annem nasıl gidiyor onla dediğinde sadece sustum sevgilim cevap veremedim sevdiğim yine gitti diyemedim artık ama artık ayaklarım gitse sana kalbim onu durdurur kalbim acı veren hiç birşeyi artık sevmiyor gel desende bazı şeyler gelmiyor eskisi gibi hiçbirşey olmuyor mutlu oluyorum gülüyorum sonra sevgilileri görüyorum el ele tutuşmuşlar yürüyorlar biz bize ne yaptık diyorum bazen kalbim acıyor bazende sadece donup kalıyorum artık senden nefret bile etmiyorum sevgilim ama bil ki önceden çok sevmiştim kalbim herşeyim ruhum nefes alışımın sebebi bile sendin .gülüm unutma olur mu çok güzel sev kırma bidaha kalpleri kızmıyorum sana artık eskisi gibi çünkü duygular bitince kızmak ta bitermis ama biryerlerim kırgın sana işte bir gün doğru zamanda benden başka doğru insanı bulup seni gördüğümde işte ben başardım diyeceğim o kadını üzmediğinde onu hić aglatmadiginda çocuklarına çok iyi bir baba olduğunda anlayacağım başardığımı senin başkasını sevmen bile önceden canımı yakarken benim yaptığım hatalar aklıma gelince hayatından iyiki beni çıkartmışın diyorum .inanki yalnızlık çok güzel sevgilim artık sana sonsuza dek sadık kalacağım artık bizim.imkansızlığımız benim sadık kalbim olacak .
kokunu koru olur mu sevgilim?
Çünkü kokunda uyumak çok ama çok güzeldi