Gümgüm...
Boom...
Gümgüm...
Boom
Gümgüm... BoomYeraltından gelen kasvetli ses, sanki düzenli bir kalp atışıymış gibi ritmik bir şekilde gümbürdüyordu. Yavaş ama emin adımlarla gümbürtü şehri kapladı ve onu, atan devasa bir kalp kılığına girmiş uğursuz bir uçuruma dönüştürdü.
Tam o sırada karanlık, dipsiz uçurum devasa bir top çıkardı ve onu kendisine doğru uçurdu. nefes alamıyorum....
"Öf"
Nefes nefese kalan Zeha irkilerek uyandı.
Kocaman gözleriyle tavana bakarken derin bir nefes aldı.
Beyazdı ve yabancıydı."Ne"
Zeha'nın nerede olduğunu anlamak için etrafına bakmasına gerek yoktu. Duyularına saldıran kimyasalların kokusu, bunu anlaması için yeterliydi.
"Hastane...? Benim burada ne işim var...?
Tam çevresinin farkına vardığında, vücuduna ani ve şiddetli bir ağrı saplandı.
"Ah!"
Çöp Kutusu
Zeha hemen elini çekip göğsüne götürdü. O anda, bandajın etrafına sıkıca sarıldığını hissetti.
Ağrı oradan geliyordu. Tam o sırada Zeha kalbi hatırlamadan edemedi. Bunun mevcut durumuyla ne kadar ilgili olduğundan emin olamayarak kaşlarını çattı.
Sanırım rüyamda bir kalp gördüm...
Zeha, ne kadar uğraşırsa uğraşsın gördüğü rüyayı ayrıntılarıyla hatırlayamasa da, bunun hoş bir rüya olmaktan çok uzak olduğunu biliyordu. Sonunda onu yakalayan ve sanki avını boğan bir pitonmuş gibi kalbinin etrafına dolanan uğursuz bir karanlık tarafından kovalandığını hatırladı. Zeha elini göğsüne bastırıp acıyı dindirirken gözlerini kapattı.
Ne oldu? Hastanede ne işim var...? Hissettiğim bu acı nedir? Ne zaman incindim ki?
Zeha ne kadar uğraşırsa uğraşsın hiçbir şey hatırlayamıyordu. Sanki biri elini beynine zorla sokmuş ve onunla uğraşmış gibiydi.
Zeha nasıl bu hale geldiğini anlamaya çalışırken şakağına keskin bir ağrı saplandı.
"Ah...!"
Zeha iki büklüm oldu ve acı içinde inledi. Acı, sonunda azalmadan önce sonsuza kadar devam ediyormuş gibi geldi.
Benimle ilgili sorun ne?
Başına gelen hiçbir şeyi anlayamıyordu. Tam o sırada Zeha karşılaştığını hatırladı.
evinden çıkarken şüpheli bir adam.
"Ailenin nasıl ve neden öldüğünü bilmek istemiyor musun?"
O yaptı.
Ne yazık ki, yetimhanedeki öğretmenler ve personel ona hiç söylemedi. Bunun yerine, her sorduğunda yüzlerinde rahatsız bir ifadeyle arkalarını döndüler.