[16 Ocak Ay Takvimi]
Ailemin ölüm yıldönümü. Tuhaf bir adamın tam da bugün ortaya çıkıp annemle babamın ölümü hakkında konuşması sadece bir tesadüf mü?
Hayır, olamaz.
Bunun üzerine Zeha, yarı zamanlı işini bırakıp dağa gitmeye karar verir.
Evet, oraya gittim. Otobüse bindim, indim ve dağı tam önümde gördüm. Onu hatırlıyorum. Ama sonra ne oldu? Hastaneye nasıl geldim?
O sırada odaya bir hemşire girdi. Bilincinin yerinde olduğunu anlayınca Zeha'nın yanına koştu.
"Efendim, uyanmışsınız. Herhangi bir ağrınız varsa nasılsınız?" hissediyorsun? Are
"Göğsüm biraz..." "Bu şaşırtıcı değil. Orada büyük bir yaran var. Damarına biraz ağrı kesici vereyim."
Serum damlasını ayarlarken hemşire şu yorumu yaptı:
"Üç gündür dışarıdasın, biliyorsun. O kadar çok kanamıştın ve çok ağır yaralanmıştın ki, gelemeyeceğinden korktum. İyi olduğunu görmek beni çok rahatlattı."Üç gündür dışarıdayım? Hemşire gittikten sonra Zeha dağda olanları hatırlamaya çalıştı. Ama ağrı kesiciler onu uykulu hissettirdi.
Zeha, sonunda birinin adını seslenmesiyle uyandığında bilincini kaybedip düştü.
"Zeha Bey? Uyandığınızı duydum. Bir dakikanız var mı?"
Bir adamdı.
Gözlükleriyle keskin görünüyordu. Zeha şaşkın bir ifadeyle adama bakarak gözlerini kırpıştırdı. Adam elini cebine daldırdı ve cevap olarak bir kart çıkardı.
"Ben Sin-si Polis Departmanından Dedektif Kim Soo-hoon," diye açıkladı.
Zeha kartı aldı ve baktı. İlk kez bir polis memurundan kartvizit alıyordu.
Zeha, Soo-hoon'a baktı ve onun bir takım elbise giydiğini fark etti. Bir dedektiften çok bir savcıya benzediğini düşünmeden edemedi.
"Sadece Inwang Dağı'ndaki olayla ilgili bazı sorularım var." "Inwang Dağı..."Zeha'nın da olanlarla ilgili soruları vardı. Dikkatlice otururken homurdandı.
"16 Ocak tarihinde Inwang Dağı'nda ne yapıyordunuz?" "Sadece halletmem gereken bir işim vardı..." "Ben de sana bunun ne olacağını soruyorum."
Bir şeyler ters gitti. Soo-hoon'un sesi sanki Zeha yanlış bir şey yapmış gibi suçlayıcıydı. Zeha, dedektife ters ters bakarken kaşlarını çattı.
"Kişisel," diye karşılık verdi, "bunu da gerçekten sana söylemem gerekiyor mu?"
"Evet, bu yüzden buradayım," dedi Soo-hoon kararlı bir şekilde. "Dinle, bana gerçeği söylesen iyi olur," diye uyardı. "Dağda ne yapıyordun?"
"Söylemek istemiyorum." Zeha geri çekildi. "Hakkımı kullanmak istiyorum. Susma hakkımı kullanmak istiyorum."
Soo-hoon'un soğuk gözleri Zeha'yı delip geçti.
"Genellikle, suçlular bu hakkı kullanmaktan hoşlanır.""Affedersiniz? Ben sadece haklarımı kullanıyorum ve siz beni bir suçluya benzetiyorsunuz? Sizce de fazla değil mi? Cidden yapabilir misiniz? Hakkımı kullandığım anda bir polis beni mahkûm ediyor." buna hakkım var mı?"
Soo-hoon açıklarken içini çekti,
"İşe gelmeyip dağa gittiğin gün, bölgeye dağılmış yirmi dört parçalanmış ceset bulundu."
Zeha bir an sustu. sakat mı? Bedenler?
Zeha bu sözleri sadece haberlerde duymuştu.
Tam o sırada elini tekrar göğsüne götürürken yüzünü buruşturdu. Verdiği ilacın etkisiyle tekrar zonklamaya başlamıştı.
eskimeye başlıyordu. Soo-hoon bir zarftan birkaç fotoğraf çıkardı.
Soo-hoon resimleri ön tarafa koyarken
Zeha'yı birer birer gören dehşet verici sahneler Zeha'nın nefesinin kesilmesine neden oldu. Yırtık kollar, parçalanmış bedenler, göğüs ve karındaki derin kesikler... Zeha bu cesetleri orada görüp görmediğini merak etti.
orada.
Ben mi?
Tam o sırada zihninde bir görüntü canlandı. Sıçrayan kan, ağır nefes alma ve bir çığlık...
"Aynen öyle!"
Annesinin çığlığı o kadar netti ki, sanki kulağına doğru bağırıyordu ama Zeha hiçbir şey hatırlamıyordu.
"Zeha Bey?"
Soo-hoon'un sesi annesinin çığlığına karışmıştı. Zeha kan çanağına dönmüş gözlerle ona baktı.
"Peki ya şimdi? Olanlar hakkında konuşmak ister misin?"
+++
Zeha, Soo-hoon'a aklına hiçbir şey gelmediğini söyledi.
"Ailemin ölüm yıldönümüydü..." Ayrıca, "Oraya gittim çünkü eskiden yaşadığımız yer orasıydı."
Zeha, evinin yakınına gelen şüpheli adam konusunda bu dedektifin kendisine inanmayacağını zannetmiştir.
"Dağa tırmandığımı hatırlıyorum ama ondan sonrasını hatırlayamıyorum..."
Soo-hoon, Zeha'nın hesabını kapattıktan sonra ona şimdilik gideceğini söyledi. Ayrılmadan önce, tekrar görüşmeleri gerekebileceğini ekledi.
Zeha ellerini kaldırıp yüzünü avuçlarına gömerken tekrar yatağa çöktü.
Tanrı aşkına ne oldu?
Soo-hoon'un ona gösterdiği resimler bir film gibi zihninde hızla parladı.
Bunu bir insan yapmış olamaz... Bir insan nasıl böyle insanları öldürebilir?
Kurbanların yaraları bıçak değildi
veya eksenler.
Belki de yırtıcılardan geliyorlardı? Kaplanlar ve ayılar gibi...
Ama Sin-si büyük bir şehirdi. Etrafta gizlenen yırtıcılara sahip olmak imkansızdı.
Aman. Gerçekten hiçbir şey hatırlayamıyorum. Bu delilik.
Zeha, Inwang Dağı'ndaki bu cinayet vakalarının şehri sarsacağını bilmiyordu. Kötü niyetli bir şeyin sadece başlangıcıydı.
Orijinal hikaye: HYBE
Ortak planlama: HYBE/NAVER WEBTOON