~ 7 ~

60 0 0
                                    



Caro? Zei Vince . Ja antwoordde ze . Weet je vader eigenlijk dat we samen zijn? Vroeg Vince .
Uhm eigenlijk niet.. zei ze .
Waarom weet hij dat niet dan ? Vroeg Vince . Hij wilt niet dat ik al een vriendje heb.. zei Caro .

Dan moeten we maar zwijgen tegen hem zei Vince .
Caro knikte . Vince kuste Caro .
Caro glimlachte alweer . Caro jij kiest wat je doet met je leven he niet je vader "zei Vince .
Caro knikte . Vince knuffelde Caro.

Heb je een box voor muziek? Vroeg Caro . Ja die heb ik zie Vince . Ah mooi zo zei Caro .
Want bij een feestje hoort er ook muziek zei Caro . Dat is waar zei Vince . Ik heb honger zei Caro.
Ja ik hehe eigenlijk ook honger zei Vince . Wat zullen we eten dan

vroeg Vince . Frietjes? Vroeg Caro . Ja lekker zei Vince .
We hebben wel nog ff tijd om naar de frituur te gaan zei Vince .
Caro glimlachte . Ze gingen samen naar de frituur en gingen eten.

Het was al een uur later en ze waren terug thuis . Camille, Nona, merel waren er ondertussen al . Oh ja ik heb wat meiden uitgenodigd zei Camille.
Hoeveel precies? vroeg Vince.
Uh een stuk of 10 zei Camille.
Stuk of 10? herhaalde Vince .
Ja "zei Camille.

Ok voor één keer is het goed zei Vince . Jaa riep Camille blij . Vince lachte .
Camille keek naar de tafel waar de snacks en het drinken stond .
Heb je alcohol gekocht? "Vroeg Camille. Ja" zei Vince .

Ah das lekker "lachte Camille.
Het was een tijdje later iedereen was er . Er was muziek lekker eten en gezellige mensen .
De sommige waren buiten in het zwembad en de andere waren binnen . Het was best nog warm want ja het was zomer .

Vince had al wat alcohol op en z'n vrienden ook . Vince kom is "vroeg Caro .
Vince ging naar Caro . Wat is er ? Vroeg hij . Doe wat rustiger met drinken hè "zei Caro . Jaja zei "Vince beetje geïrriteerd. Caro keek beetje verdrietig.

Vince ging naar buiten en liet Caro achter .
Caro had geen zin meer om bij het feestje te zijn dus ging ze naar de kamer van Vince . Caro ging in Vince z'n bed liggen .

Waar is Caro eigenlijk "vroeg scot .
Hoe moet ik dat weten zei Vince geïrriteerd. Ze is jou vriendin Vince dus jij zou het moeten weten dan . Ik heb geen idee ok? Zei Vince boos. Vince doe rustig man" zei scot . Nee "zei Vince .
En Vince ging boos weg en niemand wist naar waar...

~~~~~~~~~~~~~

Deel 7 ahhh 😂😂

~ na de zomer ~ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu