📓SINIF..📋

546 42 35
                                    

Not:ben ölüyüm x_x

__________________________

Pow:

Türkiye sonunda taburcu olmuş ve...okula gitme vakti çoktan gelmişti(Ne can sıkısı)...artık morali bozuk bir halde tablet bakıyordu...D-E-V-A-M-S-I-Z-L-I-K-L-A-R..ama şükürler olsun ki! Birleşik krallık devamsızlıkları görmezden gelmişti ilginç bir şekilde..Her neyse artık okuldaki herkes için ayrı özel Doktorlar var (sonuçta bir ülkenin böyle birşey yaşamış olması birdaha yaşanmıyıcağı anlamına gelmez)......Türkiye içine çekti duvarda bir pano vardı..bu panolarda...sınav notları,puanlar,vd olacaktı ama okul daha yeni başladığı için daha boştu türkiye'nin çalışması gerekiyordu..yarın yeni sınıfına girecekti ve oldukça yorgun bir programı vardı (Ne umutsuzca)                                                                      ..............sonuçta derslerin daha yeni başladığı gün bayılmıştı...konuya dönelim..


🧾Türkiye pow:

Kalbim çarpıyordu..çok heyecanlıydım(Dramatik bir şekilde)...olm şimdi kendimi camdan atacağım diyecektide-olm camlar kırılmaz...hmmm..acaba dersler için Japondan yardım istesem olur mu ki?...çocuk zeki ama garip bir tip...OKULDA NORMAL YOK ANA-..(telefon çalar) 

Türkiye eline telefonu alıp konuşmaya başlar arayan kişi.Amerikadır..asimi okuduktan sonra sakin bir şekilde telefonu açtı-

___________________________________________

-"Hello."

-"Ne oldu?..hemen söyle acil bir işim var"

-"o zaman sözü kısa tutuyordum..yarın Nato toplantısı var."

-"okulda bile kurtulamadım şu toplantılardan olm...her neyse peki saat kaçta?

-"yarın akşam 4:11'de."

-".sen....ŞAKA MISIN?!..AKŞAMIN KÖRÜNDE TOPLANTI MI YAPACAĞIZ!!! HEM BENİM ÇALIŞMAN GEREK!!!!!!.

-"bu umrumda değil hindi...sadece gel..senin şu çeneni dinlemek istemiyorum!"

__________________________

Kızgın bir şekilde telefonu kapattım...gerçekten şu kapitalist'in o iğrenç sesini duymaktansa..(•>•) .......her neyse..Salağın teki işte..ne beklersin..saatte baktım neredeyse gece yarısı olmuştu..dinlenmem gerektiğini bildiğim için ilk önce dişlerimi fırçaladıktan sonra yatağa girdim 

_____________________

Alarmla beraber uyandım..ve hazırlanmaya başladım özel hizmetli benim Sınıfıma kadar bana eşlik etti..içeri girdim ve boş bir sıraya oturdum etrafa baktım ve sınıfta sadece altı kişi olduğunu anladım..sınıfta Kanada,Meksika,Endonezya,Fransa,Belçika,Çin ve ben vardım....gerçekten bu sınıfa atmış kişi rahatça sıyabilirdi..hoca beni gözleriyle görebileceğim bir şekilde uyardı- yanımda oturan kişiye baktığımda...onu gördüm!!

O kişi...F-I-R-A-N-S-A....namı değer....Gıcık herif!...ben Fransaya içimde olan bir acıyla baktım...bu adam bana neler çektirdi be bilader-...Fransa bana bakmıyormuş gibi yapıyordu ama ben zaten fark etmiştim(salak değiliz evelallah)..Hoca birbirimize baktığımızı fark edince anlamsızca bize baktı..sonra bizi izliyen diğer ülkelere baktım...Fransaya öldürecekmiş gibi bakıyorlardı(inanır mısınız ben bile acıdım)

Sonra birleşik krallık bir duyuru yaptı(sesli) "Bay Türkiye Cumhuriyeti lütfen müdür odasına geliniz!"

_________________________________________

DEVAM EDECEK:

Not:uzun süre atmadığım için sorry...lütfen hatam varsa bana bildirin!

🎡CH OKULU🏤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin