פרק 1

16 2 0
                                    

זה הפאפניק השני שאני מעלה ולא הייתי בטוחה אם להעלות אותו (רוב הסיכויים יימחק) אז מקווה שיהיו קוראים!!!

נ.מ לואי
קמתי בבוקר והלכתי לצחצח את השיניים שלי ולאחר מכן התלבשתי והסתכלתי במראה.

איכס. החולצה הזאת מבליטה את הבטן השמנה שלי אני הולך להחליף לחולצה אחרת.

רוצים לדעת למה יש לי חוסר ביטחון לגבי הגוף שלי? בגלל האקס שלי-מאט.

לפני שנתיים התחלנו לצאת ובחודשים הראשונים הוא כל הזמן לחש לי כמה הוא אוהב אותי ואת הגוף שלי ולאחר שנה הוא התחיל לצאת למועדונים עם החברים שלו ולחזור לבית שיכור...

הכנתי בבית את האורז ושניצל למאט שיחזור ושמעתי דפיקות על הדלת. בדקתי מי זה וגיליתי שזה מאט. פתחתי לו את הדלת והופתעתי לגלות אותו עם עיניים אדומות ושיער פרוע.
"מאט! טוב שחזרת הכנתי לך אוכל ו-"
לפני שיכולתי להגיב הוא הצמיד אותי לקיר והתחיל לנשק אותי בחוזקה ובפראיות.

ניסיתי להפריד את שפתינו אבל לא הצלחתי בהתחשב בעובדה שהוא יותר חזק ממני.
הוא ניסה להפשיט את חולצתי אבל הרחקתי אותו בדחיפה "מאט! מה עובר עליך? בוא להתקלח זה יעזור לך" אמרתי ברוגע "לא צריך. אני רק צריך אותך" אמר בקול שאמור להיות מפתה "לא! בוא למקלחת!" "כדי שנזדיין שם?" שאל "לא! פשוט בוא להתקלח!" אמרתי בכעס ולקחתי את ידו "אני לא נכנס למקלחת בלעדיך" אמר כתנאי "טוב" אמרתי בייאוש ונכנסתי איתו למקלחת. כשהורדתי את החולצה הוא בחן את הגוף שלי "חחח עכשיו הבנתי למה אף אחד לא רוצה אותך. תראה את הבטן שלך" אמר וצחק בלגלוג והייתי בשוק שאמר את זה כי הוא בן הזוג שלי והוא זה שאמור ללחוש לי כמה הוא אוהב אותי

"מאט..בוא פשוט נתקלח וזהו" אמרתי עם דמעות בעיניי "בעצם אני רוצה להתקלח לבד. לא באלי להתקלח עם בן אדם שמן כמוך" ככה הוא באמת חושב עליי? "טוב אתה לא רוצה שאתקלח איתך? סבבה אבל אל תבוא באמצע הלילה ותגיד שאתה מצטער" אמרתי בבכי "וואי איזה חבר בכיין יש לי" אמר בלגלוג "חבל שלא הלכתי לבית של אמנדה" אמר והלב שלי הפסיק לפעום לרגע " מי-מי זו אמנדה?" שאלתי בחשש "אמנדה-הנערה שאני מאוהב בה מעל הראש אבל ששששש אל תספר ללואי" אמר בחולמניות.

אני לא מאמין.

הוא בוגד בי.

"מאט נראלי שהגיע הזמן שניפרד" אמרתי כשהדמעות נוטפות על לחיי "אוקיי" אמר בקלילות וקם מהאמבטיה ויצא מהבית.

הזוגיות שלנו הייתה עד כדי כך חסרת משמעות בשבילו?

לאחר אותו היום הוא לא הפסיק לומר לי כמה הוא מצטער אבל לא קיבלתי את הסליחות שלו ועכשיו הוא נמצא איפשהו בעיר המחורבנת הזאת.

מאז אותו יום אני לא יכול להסתכל על עצמי יותר במראה. כל מה שאני רואה זה נער שמן חסר תועלת. המילים שאמר לי גרמו לי לחוסר ביטחון והתביישתי ללכת עם חולצות צמודות. הוא גרם לי להרגיש לא שלם עם הגוף וגרם לי לחתוך ולעשות המון דברים. בגללו נכנסתי להפרעות אכילה והתחלתי לחתוך אבל נגמלתי משניהם בעזרת החבר הכי טוב שלי-ליאם. הוא תמיד היה שם בשבילי כדי לעזור. הוא אף פעם לא נטש אותי ועזר לי ככל שיכל.

אבל עכשיו..בואו נחזור לבוקר הזה.

קמתי בבוקר ויצאתי לריצה ולאחר מכן ישבתי בספה ואכלתי עוגה בבכי (בגלל מאט) שלפתע הופיעה לי הודעה בטלפון-

מרגישים שהבטן מציקה? רוצים להפוך לחטובים? בואו למחנה האימונים סטיילס במחיר משתלם של 49.90 לחודש!

וואו ההודעה הזאת הגיעה לי בול בזמן! אני לגמרי צריך להתחטב!

התקשרתי למספר שהיה כתוב בפרסומת "שלום! כאן מחנה האימונים סטיילס. מה לשירותך?" שמעתי קול נשי בוקע מהטלפון "שלום! הייתי רוצה לקבוע תור למחנה האימונים!" אמרתי בשמחה "אי אפשר לקבוע תור-זה לא ספא. אתה צריך לרכוש מנוי של חודש עד 3 חודשים במחיר של 200 שקלים" אמרה באדישות. וואו! 200 שקל בשביל 3 חודשים? המחיר באמת משתלם! "אני אשמח למנוי של 3 חודשים" אמרתי "סבבה רשמתי. שם?" ונזכרתי שבכלל לא אמרתי לה את שמי "לואי. לואי טומלינסון" אמרתי במעט גיחוך "אוקיי לואי אתה רשום. אתה יכול להתחיל מחר, את שם הרחוב נשלח לך במייל" יש!!! "תודה!" אמרתי בקול מתלהב מידי וניתקתי.

בטן חטובה הנה אני בא!
-----------------------------------

מה אתם חושבים על לואי?
ועל האקס שלו-מאט?
והאם באמת ישתלם לו ללכת למכון הכושר?
לא לשכוח להגיב ולהצביע!

מטרה:
3 הצבעות
4 תגובות

The training camp /L.S Where stories live. Discover now