Nereye gittiğini bilmez bir şekilde koşuyordu aera.
Karşısında gördüğü Güney Kore otobüsü ile durdu aklına gelen fikirle gizlice otobüs ün açık bagajına atladı.Evet genç kızın yapacağı şey gizlice ülkeye girip orada yeni bir yaşam kurmaktı.
Yolculuk başlamıştı otobüs çok sallandığından gerek olsa midesi bulanmaya başlamıştı.
Gündoğumu vaktinde ülkeye giriş yapmışlardı.
Aera hem kaçak olarak geldiği için gergindi hemde o ülkeden kurtulduğu için mutluydu karışık duygular içerisindeydi.Sokaklarda boş boş geziniyordu ilk olarak kendine iyi bir iş bulup bir ev kiralaması gerekiyordu.
Kore'nin caddelerinde gezinirken gözüne bir ilan çarptı.
İlanda "aşçı aranıyor aylık 349.599 won (5000 türk lirası)" verileceği yazıyordu . Aera heyecanla içeri girdi ve buranın sahibi ile görüşmek istediğini söyledi."Üst katta sol taraftaki odada "dedi sıcak bir şekilde adam.
Teşekkür edip üst kata çıktı ve adamla görüşmek için kapıyı tıklattı. "Gel" komutu ile içeri girdi aera.
"Merhaba efendim ben girişteki ilan için gelmiştim "
Sıcak tebessümü ile genç kıza baktı ve sordu:
"Daha önce böyle bir deneyimin oldu mu?"Genç kızın aklına Kuzey kore de çalıştığı yerler geldi ve"evet" dedi.
"Biraz kendinden bahset bakalım"dedi adam.
Yarım saat süren sohbetin ardından işe kabul edilmişti aera.
Şimdi ise cebinde kalan son parası ile bir otel'e gidip güzelce dinlenecek ti ardından ise ülkede rahatça yaşayabilmek için resmi işlemleri ayarlayacaktı.
Genç kız odasına geçip güzel bir duş aldı uzun zamandır bu kadar rahat hissetmiyordu. Duşun ardından üstüne rahat şeyler giyip yatağına uzandı.
Kafası çok doluydu daha 2 gün önce annesini kaybetmişti ve şuan tam olarak bilmediği bir ülkede bir otel odasındaydı.
Bu düşünceler ve göz yaşları eşliğinde uykuya dalmıştı.__________________________
Devam edecek..
_________________