Yıldız

24 5 5
                                    


1407:
Darien Grabe    
                   
Bugün yapılacak cadı töreninin çok büyük olacağını duymuştum.Ama yakacakları cadının bir tane olduğunu duyunca bi şaşırmadı değilim.

Tek bir cadı için bu kadar hazırlık yapılması fazla değilmiydi..?

Şuan meydanda tören için hazırlıklara yardım ediyordum görevim ne odun toplamak...baya meşakatli bir iş..

Elimdeki odunları cadının yanacağı yere koydum.

Cadılar her zaman beni korkutmuştur,bence vampir ve kurtlardan daha tehlikeliler ki bunu bi avcı olarak söylüyorum...

Biz avcıların görevi tehlikeli ve insanların yaşamanı etkileyen kötü şeyleri-yani doğa üstü canlıları-durdurmaktı.

Bu şeylerin iyi olanı da vardı ki bunlar zaten sarayda görevde yapıyordu.
Biz ise savaşçı olarak kullanılırız.Ben ve ailem avcıyız yani öyleydik annem ve babam bi isyanda ölmüştü kız kardeşim

Katerina'yla birlikte baş başa kalmıştık.
Yorulmuştum bi evin yanına yaklaştım sırtımı duvara yaslayıp etrafı izliyordum.
Gözlerim etrafı tararken Baş avcı olan
Robert bana doğru geliyordu.

"Hey,nasılsın Grabe yorulmuş gibisin."dedi.

Başımla onaylarak "Evet efendim biraz soluklanayım dedim."gülümsedi.
Elini omzuma koyarak"İyi git evine biraz dinlen akşam sana ihtiyacımız olacak ne olur ne olmaz kız kardeşini de getir."diye emir verdi.

Kafamı sallayarak eve doğru yol aldım.

Eve vardığımda Katerina yemek yapıyordu ve güzel kokular geliyordu.Yanına gittim ve yanağına bi öpücük kondurdum.

"Nasılmış dünyanın en hamarat kız kardeşi ?"gülümseyerek,

"İyidir be abim senin nasıl gidiyor ?"başımı yavaşça kenara eğerek cevabımı verdim.

Elime bi bardak alıp kovadaki suyu boşaltıp içmeye başladım.Suyun yarısını içip masanın üstüne koydum.

Katerinaya dönüp"Robert seninde törene gelmeni istiyor bişi olursa diye."hemen arkasına dönüp bana baktı ve güldü. Robert'ın bu huyunu hiç sevmiyordum kardeşimi deli gibi seviyordu ve bu beni nedensizce sinir ediyordu.Katerina da ona boş değil gibiydi ama sözlü olarak dile getirmemişti.

Bu düşünceleri bi kenara bırakıp minderlerden bir tanesinin üstüne oturdum.

Katerina masaya yaptığı yemekleri koyarken aklına bişey gelmiş olmalıydı aniden kafasını bana çevirdi ve konuşmaya başladı."Acaba bu cadılar başka bi türle karışabilir mi,yani bi cadı aynı zamanda bi vampir olabilir mi?"sorduğu soru gerçekten zordu ki bunu bende bilmiyordum.

"Bilmiyorum abicim umarım böyle bişi mümkün olmaz."dedim.Çok zor durdulan cadılar birde vampir olursa insanlar ve diğer türler için çok tehlikeli olurdu.

Katerina sonunda masayı kurunca ayağa kalkıp masaya yanaşıp oturdum.Oda sandalyesini çekip oturdu ve yemeğe başladık.

Yemeğimizi konuşmadan bitirdik."Masayı bırak böyle dönüşte toplarız.Sen git üstünü değiştir 5 dakikaya gel hemen."kafasıyla onaylayıp yukarı çıktı.

Hemen üstüme baktım ve uygun olduğunu gördüm.Silah dolabına yaklaşıp kapağını açtım,elime iki tane kazık iki tanede hançer alıp ceketimin ceplerine koydum.

Katerinanın aşağıya inme sesleri geliyordu.Hemen yanıma gelip en sevdiği silah olan kırbacı aldı ve pantolonun büyük cebine koydu.Ben ne olur ne olmaz diye eline birde kazık verdim kullanmayı pek sevmesede önemliydi kazık.

Birlikte birbirimize bakıp kafa salladık ve dışarı çıktık.Etraf meşalelerle aydınlatılıyordu ve çok kalabalıktı.Yürürken Katerina koluma girdi.

Cadının yakılacağı yere geldiğimizde cadı direğe asılmıştı ve kinle etrafa bakıyordu.Robertın yanına gittiğimizde bizi farketti gülümsemeye başladı.Katerina'yı gördü tabi güler..

Katerina elini Roberta uzattı,Robertta hemen elinin ucunu tutarak öptü."Her zamanki gibi mükemmel gözüküyorsun Katerina."Kat'in yüzünde güller açmıştı."Teşekkür ederim efendim."dedi.

Robert ondan gözünü çekip bana bakarak başıyla selam verdi bende aynı şekilde karşılık verdim ve hepimiz cadıya döndü.

Kral cadının önünde durmuş nefretler onu izliyordu ve konuşmaya başladı.

"Sen cadı insanlarımızı öldürdün ve krallığımızı tehlikeye attın ve bunun cezası olarak yakılacaksın!!"diye bağırdı.

Cadı ise mimik oynatmadan,
"Sen benim ailemi öldürdün canavar!"diye haykırdı.

"Senin kadar değilim cadı ben dünyayı ve insanlığı düşünüyorum."dedi kral.

"Onları öldürerek mi ?"

"Kurtuluş için bi bedel sadece dünyanın stokları sınırlı ve bu kadar canlıyı barındıramaz!"

"Buna sen karışamazsın insanları öldürmek için vampirleri kullanıyorsun.Hiçbir insan bi vampire karşılık veremez."dedi.

"Biliyorum."dedi kral çok bilmişçe."Artık yakılma zamanın geldi cadı."dedi ve cadıya yaklaştı elindeki meşaleyle tam odunları yakacaktı ki insanlardan bi çığlık geldi.

"Aman tanrım bi yıldız bu tarafa doğru geliyor!!"

"Kaçııın!!"

Katerina suratıma baktı gözlerinde korku vardı.Onu iyice kendime çektim.
Yıldız tam hızıyla yere çarptı ve büyük bi güç dalgası yayıldı etrafa.Tüm insanlar çarpan şeyden çok uzağa savruldu.Dalga bedenimize çarpıp bizi savurdu Katerina hala kollarımdaydı.

Herkes yavaş yavaş ayaklandı.Ve çığlıklar geldi ölüler vardı.Kraldan bi haykırış geldi.

"Cadı kaçmış herkes etrafa dağılsın ve bana cadıyı getirsin."herkes birbirine bakarak etrafa dağıldı.

Öylesine güçlü bi cadı kaçmıştı...

Arkadaşlar selam yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz 🥰😍.Artık olaylar biraz daha karışacak😬.Yeni bölümde görüşürüz.

Erkek karekterimizi nasıl buldunuz ?

Oy verip yorum yapmayı unutmayın 🧡💜.

CezaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin