Asıl olaylar

3 0 0
                                    

En son ağzıma bir bez dayandığını hissetim,sonradan ne olduğunu hatırlamıyorum...
Gözlerimi açtığımda zifiri karanlıkta bir sandalyenin üzerinde ellerim bağlanmış bir şekilde duruyordum,korkudan buz kesmiştim çok korkmuştum.neye uğradığımı şaşırmıştım âdeta ellerim  titriyordu etrafımda zar zor 3 siyah maskeli adam gördüm ve biranda oldukları gibi yere düştüler korkum ikiye katlandı daha çok korkmuştum ve biranda önümden bembeyaz gözleri olan bir süliyetin geçtiniğini farkettim burdan sonraki korkumu anlatamam aklımdaki tek soru:"ben niye onlar gibi olmadım,neden"yerimde bir süre öylece oturdum sonra yerimden kalkıp doğruca dışarı fırladım,ceplerimi kontrol ettim ve telefonumu almamışlardı,garip...babamdan 10 cevapsız çağırı vardı hemen babamı aradım doğal olarak babam hemen "Mina nerdesin saat kaç oldu çabuk eve gel"dedi bende "baba nerde olduğumu bilmiyorum,kayboldum..." dedim babam: "hemen konum at,geliyorum" dedi konumu attım ve beklemek için bir binanın merdivenlerinin üstüne oturdum,hâlâ şokun etkisinden çıkamamıştım,...bir süre sonra babam geldi,kolumdan tutup arabaya bindirdi çünkü halim yoktu,çok bitkindim babam elindeki bir örtüyle beni ısıtmaya çalışıyordu,aklıma bir soru dank etti:annem nerdeydi,beni hiç mi merak etmedi? Bu soruyu babama sordum,babam ilk başta sessiz kaldı sonra "annen hastanede" dedi bende "neden,noldu,sabah çok iyiydi"dedim "abla oluyorsun,annenin 1 hafta önce kusmaları başlamış ama bize söylememiş bu gün hasta olduğunu zannettiği için hastaneye gitmiş ama hamile olduğunu söylemişler"... dedi babam çok şaşırmıştım kardeşim olacaktı...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 10, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MinaWhere stories live. Discover now