Pravdivé citáty o mňe

1 1 0
                                    

Kto plače v noci, a cez deň sa smeje, je veľmi silný človek.
Pretože ten človek sa nehanbí preto lebo plače len nechce aby svojími slzami ubližoval iným ĽUĎOM.



Ja ťa chcem, ty ma chceš, ty za mnou banuješ, ty mi to sľubuješ...že má miluješ.




Nikto nechce mať kamaráta ktorý má dve tváre, ale... ktorý má. Srdce a v tom srdci empatiu, láskavosti, milosti, radosti. Ruku ktorú ti podá keď spadneš na samé dno. Nezáleží na tom ako sa ten človek oblieka, ako vyzerá či mu chýba jedna noha alebo ruka. Nezáleží na tom či je chudobný alebo bohatý. Ide len o to či je súdržný a nieje povýšenecký.
Pretože taký kamarát čo ťa sklame tak...namiesto srdca má kameň.



Keď ti niekto zlomí srdce tak povieš o tom človeku že je zlý, bezcitný a namiesto srdca má kameň ale...čo ak si tú chybu spravil/a práve ty, čo ak si tomu človeku povedal/a niečo čo ho prinútilo ti ublížiť. Alebo ti niečo závidí možno máš to čo on/ona nemá.
Prečo by ti ináč ublížil/a? Človek musí mať dôvod na to aby ti ublížil.




Prebodneš sa nožom, len preto že ti niekto ničí život? A ubližuje ti? Tak...prečo neurobíš opačný význam hry? Sprav tomu človeku to isté čo on tebe! ...A na konci hry povec, ŠACH MATT.
(ŽIVOT JE HRA HRAJ JU)... Nikdy nedovoľ, aby s tebou ľudia zaobchádzali ako z nejakou handrou!!!





Les môže žiť bez človeka ale, človek bez lesa nie, pretože les je čarovné miesto kde niesu štyri steny, to je tá voľnosť a len tam si človek môže oddýchnuť.




Vždy je lepšie kráčať sám/a ako s ľuďmi ktorý vás klamú a sú falošný.




Horí, horí srdce bolí, voda tečie po pod hory.



Takto sa otáčam chrbtom ĽUĎOM ktorý ničia život a stále a majú niečo proti mňe, ubližujú mi, a myslia si že oni sú NIEKTO a pritom sú to iba FALOŠNÍ čerti a nie ĽUDIA pretože toto ľudia nerobia.





ÚSTA? Tie hovoria všetko, ústami vieme vyjadriť to čo cítime. Ústa sú cit... ktorý pokúša. Pretože ústa sú preliechavé, cítia nejakú chuť, sladkú, kyslú, studenú, či teplú. Ale.... ústami vieme vyjadriť aj to čo cítime.






Ten kto odíde, zabúda ten kto ostane...tak vždy zhorí.





Nikdy sa nepreukážťe človeku aká/ aký si pretože ťa celého/ celú zjedia, a spravia ti zo života PEKLO!





Bolesť je súčasťou tvojho života postupne si na ňu zvykneš a bude ako tvoja hlava, ruka či noha. Pred bolesťou neunikne nik, ona si ťa nájde a rozplače ťa. Tak ako toto dievča...SMRŤ jej zobrala drahého a bolesť ju rozplakala.




Niekto tomu hovorí čas.
Niekto tomu hovorí čakanie na osud.
Boh existuje, diabol existuje.
Len záleží na tom koho sa rozhodneme nasledovať.





Skrývaš si tvár pred niekým? NIKDY TO NEROB!!! Vždy človeku ukáž pravú tvár, a povec mu čo máš na srdci.





Hudba nie je iba nejaký druh zábavy, ale stvárnenie hudobných ideí hudobným básnikom, hudobným mysliteľom.




Niet človeka ktorý nemá rád hudbu, aj keď si to nepriznáva.






Hudba je vesmír, v ktorom je dovolené všetko.




Hudba je motivácia do života. Hudbu treba milovať, pretože hudba miluje nás.






Milovať hudbu znamená milovať život.





V životných situáciach je lepším radom hudba, ako človek pretože ty sám nájdeš cestu v sebe len s motiváciou ponoríš do hĺbky svojej duše.







K hudbe si nemusíš nájsť cestu, ona si nájde cestu k ťebe.






Čas plynie ako voda, ani si to nevšimneme a človek je o niečo lepší, múdrejší.






Najväčšiu chybu ktorú môžete v živote urobiť je stále mať strach že nejakú urobíte.
Nikdy nestrácaj svoju nádej. Život bez snov a nádeje je nič. Kým je život je nádej. Človek musí mať nádej.
Pretože človek je potom ničím.
Musíš veriť, ver a máj nádej.
Všetko sa ti to odplatí na konci.
Nebuď smutný usmievaj sa nemusíš z vnútra, ale aspoň z vonka, pretože viem aké to je ťažké, usmievať sa nasilu. Z vnútra sa to nedá pretože to bolí.








Niekto má iPhone, niekto má Nokiu, ale vždy je to ten istý človek, pretože človek nemusí mať iPhone aby si ho mal rád. Aj keď bude mať ten človek Nokiu, a bude sa zato hanbiť, vždy ho buďeťe mať rád/ rada. Pretože bude v ňom niečo čo, z vás urobí nového človeka. Pretože v tom človeku bude niečo čo, vo vás zanechá stopu, a má v sebe niečo čo vo vás urobí dojem. Alebo je iný, nieje povýšenecký, a čo keď sa...do toho človeka postupom času zamilujete? Vždy neviete čo vás čaka.





Ubližovali mi....
Vydierali ma...
Využívali ma...
Rozkaz rozkazovali mi...
Kričali na mňa...
Klamali ma...
Nechceli ma...
Podceňovali ma...
Každý deň som plakala. Hovorila som si, že ...niesú až taký zlý ako vyzerajú...bola som naivná, úbohá ale POVEDALA SOM SI DOSŤ!
AJ JA SOM LEN ČLOVEK.
Došlo mi že aj iný ľudia existujú ktorý vedia byť lepší ako oni.
A jedna rada do života...
NIKDY SA NEPREUKŽ ČLOVEKU AKÁ/ AKÝ SI, PRETOZE ŤA CELÉHO/ CELÚ ZJEDIA A SPRAVIA TI ZO ŽIVOTA PEKLO!







Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Dec 13, 2022 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Citáty Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt