Bună ma numesc Andreea sunt
în clasa a Xl. Am 17 ani eu și prietena mea cea mai buna Denisa ne-am mutat în Coreea unde ne vom continua studiileEu:
Denisa:
Ma trezesc din cauza alarmei și ma pregătesc pentru școală. Merg la baie îmi fac rutina de dimineață și ma îmbrac apoi merg sa o trezesc pe Denisa pentru a nu întârzia în prima zi.
Eu: trezește-te întârziem la scoala
Denisa: de ce te ajiti asa?
Eu: Tu chiar vrei sa întârziem?
Denisa: hai, sunt gata.După 20 de minute de mers cu mașina am ajuns în fata liceului .Am coborât din mașină și am intrat în liceu am mers la director, apoi am mers alături de diginta în clasa.
Diriginte: copii treceți în banci aveți colegi noi! Fetelor prezentativa.
Denisa: Bună ma numesc Denisa am 17 ani. Și m-am mutat în Coreea pentru a-mi continua studiile.
Diriginte: Andreea acum tu!
Andreea: ma numesc Andreea am 17 ani Am locuit în România pana acum 3 luni mam mutat în Coreea pentru a continua studiile.
Diriginte: acum sa vedem unde va așezați! Andreea vei sta cu Taehyung și Denisa cu Jimin .
După ce diriginta nea spus unde sa ne punem a plecat din clasa noi așezându-ne la locurile noastre.
Andreea : bună! Tae nu...?
Tae: te-am întrebat eu ceva?
Andreea: nu dar...
Tae: doar taci
Andreea: ok
*Nu am mai spus nimic și m-am intor cu fata spre tabla concentrându-ma la ce spunea profesorul*
Jimin: date mai încolo!
Denisa: unde sa ma mai dau ? Vrei sa stau pe jos?
Jimin: ar fi perfect daca ai sta pe jos. Acum taci.
Denisa: eu sa tac? Nu cred ca iesti normal mai bine taci tu! Tu mai băgat în seama.
După ce sau terminat orele am ieșit afara din liceu împreună cu Denisa .
CITEȘTI
🦋de ce tu?!🦋
RomanceAndreea o fata pe 17 ani care locuiește în Coreea împreună cu cea mai buna prietena a ei Denisa. acestea sau mutat în Coreea acum 3 luni. Totul este bine și frumos pana când acestea ii întâlnesc pe cei trei bed boys ai scoli. Locul 1 #taehyung Inc...