Alia:
Byla jsem zrovna na cestě k Zuzce když jsem najednou uviděla Lišaje jak mizí z jejího pokoje a vidím její rodiče volájí o pomoc, hned jsem vyběhla za nima a ptala se co se stalo přičemž mi řekli že ji unesl a neví proč když jsem se však rozhlédla po pokoji uviděla jsem Tikki jak má v rukou náušnice přičemž mi spadl kámen ze srdce a hned jak jsem je dovedla dolů že se slovy že se určitě najde jsem se rozloučila a se schováním Tikki jsem se vydala ven a hned jak jsem došla domů začala jsem poslouchat co se děje:
,, Marinett unesl Lišaj, nevím proč ale není to dobrý, dobře je že si ještě nenasadila náušnice takže nic netuší ale zatím budeš muset být beruška ty"
Přitom jsem si náušnice hned nasadila a už jsem se chtěla zeptat na to jestli by se nedala nějak najít když se ozvala rána a mi uviděli v televizy že je tu další záporák, hned jsem se přeměnila a vyrazila směr akuma a doufala jsem že to kocour pochopí, když jsem se k němu dostala tak se ptal co se stalo že tu jsem já a ne pravá beruška přičemž jsem mu vysvětlila že berušce se něco stalo a já ji zastupuju.
Když to pochopil tak jsme se pustili do boje proti tomu monstru............ .
Zuzka:
Bolela mě hlava a nevím kde jsem byla ale když jsem se rozkoukala uviděla jsem že jsem u sebe v pokoji, hned jsem vstala z pohovky a hned jsem se rozeběhla dolů do pekárny a přitom jsem volala:
,, MAMI, TATI!!!!!"
,,ZUZKO!!!!"
Hned jak jsem doběhla do obchodu uvěznili mě v objetí a přitom jsem slyšela jak pláčou, když jsem je uklidnila tak jsem se ptala jak dlouho jsem byla pry přičemž mi řekli že 3 dny, potom co jsem je ujistila že jsem v pořádku vydala jsem se hned za Aliou hned jak otevřela dveře uvěznila mě v objetí až jsem nemohla skoro dýchat přičemž mě hned zatáhla k sobě do pokoje a s posazením se ke mě přiřítila Tikki kterou jsem hned také objala a přitom se ptala co se stalo:
,, unesl mě a držel mě ve vězení ale pak co jsem mu lhala o tom že se chci dát na jeho stranu mi dal paví mirákulum"
Hned na to jsem si brož nasadila a Tikki hned objala svoji kamarádku Duusu přičemž mi děkovala za to že jsem ji zachránila, hned jak se poobjímali tak jsem Alie řekla všechno až na to kdo Lišaj jepřičemž mi už chtěla dát náušnice když jsem ji zarazila a jen dodala:
,, teď si je vzít nemohu je to riskantní, kdyby Lišaj zjistil že jsem beruška nedopadlo by to dobře, nech si Tikki a já zatím budu mít Duusu, a neboj se všechno dobře dopadne"
Přitom mě všechny objali a nakonec jsem se ji ptala co se dělo ty tři dny, říkala že prý Adrien se pokoušel mě hledat přičemž všichni i Chloe která s tátou poslala policii přitom jsem jen zaskočeně poslouchala co se stalo, když jsme si dopovídali a já ji svěřila svou důvěru tak jsme se spolu vydali ven do parku kam jsme svolali staré spolužáky.
Hned jak mě uviděla holky mě uvěznili v objetí a přitom jsem slyšela jak Rosse a Milene plakali, když jsem je ujistila že jsem v pořádku tak jsem uviděla Luku jak mě hned objal se říkal že měl o mě strach, když jsme se poobjímali tak se ptali co se stalo kam jsem zmizela, vyprávěla jsem jim že mě Lišaj unesl a držel měa snažil se zjistit věci ohledně barušky ale pak jsem se objevila u sebe doma.
Viděla jsem že je to vyděsilo ale nakonec jsme spolu vyrazili směr kavárna kde jsme si spolu dali kávu nebo čokoládu, byla jsem ráda že jsem zase s nima ale pořád jsem myslela na to proč je pan Agrest Lišaj a co se stalo že se dal na stranu zla.
Když nastal čas na to se rozejít loučila jsem se všemi když se najednou ozval hluk přičemž se objevil padouch a v mé hlavě se ozval hlas Lišaje:
,,Marinette potřebuju tě a to hned!"
Přitom jsem se chtěla rozeběhnout pryč když byli všichni přátelé pryč a než jsem stihla cokoliv udělat byla jem v náruči kocoura a nese mě do bezpečí, hned jak jsem byla u sebe v pokoji tak mi řekl že tu mám zůstat a nakonec co jsem se spojila s Lišajem poslouchala jsem co chce a nakonec jsem s nasazením brože jsem se proměnila a hned jsem s přeměněním peříčka vyslala směr padouch ale taky jsem poslala zprávu Alye s tím kde je akuma a Amok přičemž jsem slyšela Lišaje jak mi říká co udělá a já mám udělat něco co tomu pomůže.
Vyslala jsem amoka a přitom jsem si říkala proč se ze pana Gabriela stal Lišaj, byli jsme skoro poraženi a slyšela jsem Lišaje abych poslala dalšího Amoka ale najednou jsem dostala záchvat kašle přičemž jsem se musela proměnit do své podoby a snažila jsem se uklidnit protože takvý kašel jsem nikdy neměla ale věděla jsem že to způsobila ta brož.
Když jsem se vzpamatovala ze záchvatu tak jsem si až teď uvědomila že je u mě pan Agrest a ptal se jestli jsem v pořádku přičemž když mi pomohl na nohy tak mě hned uvěznil v objetí přičemž jsem se snažila vymanit protože jsem nemohla dýchat a taky proto že jsem se bála co udělá.
Když mě konečně pustil tak se ptal proč plán nevišel přičemž jsem řekla:
,, nevím co se pokazilo použila jsem to kouzlo ale když jsem chtěla poslet druhého amoka tak jsem se rozkašlala a musela jsem se proměnit, promiňte pane"
Přitom jsem myslela že bude řvát a něco mi udělá když mě lehce pohladil po tváři a se slovy že to nevadí a že si mám tu brož sundat aby se to nehoršilo se rozloučil a najednou zmizel, když jsem si sundala brož konečně se objevil a Duussuu která plakala přičemž jsem ji hned uklidňovala s tím že je nic nestalo tak mě objala a děkovala mi přičemž jsem vylezla na postel a dala si videochat s Aliou o tom co se stalo....................... .
____________________________________
Tak jo je tu další kapitola a doufám že se zatím líbí.
mám vá ráda.
vaše Enola