5.

145 18 19
                                    

Bir ay sonra..

Gerçekten bir ay ne dışarı çıkmıştık ne günleri biliyorduk.. Bazı günler ceza aldığım bazı günler dayak yediğim olmuştu.. O iğrenç adamlarla kadınlarla istemeden cinsel ilişkiye girmek mide bulandırıcı olaydı..

Seungmin ile daha çok konuşmaya başlamıştım Jeongin ile de tanışmış zorda olsa konuşmuştum Felix ise bazı günlerde sadece kusmuş hiç birşey yiyememişti.

Bu gün yine o iğrenç günlerden biri olucaktı..

Kapımız tıklandı ve içeri takım elbiseli çalışan girdi
+Aşşağı inmemiz gerekiyor Jae sizi bekliyor." onayladığımızda odadan çıkmıştı.
Felix:
-Ne dicek ki bu sikik herif"
+Bilmiyorum Felix hadi inelim"

Kapıyı açtığımızda karşı kapıdan Seungmin ve Jeongin çıkmıştı. Onlarda oflaya oflaya merdivenleri inmiştik. Ardındanda Jae'nin masanına gelmiştik.

-Oturun" dediğinde oturmuştuk.
-Bu gün büyük iş adamları geliyor iyi iş çıkarın tamam mı" dediğinde onaylamıştık ardındanda telefonu çalınca masadan kalkmıştı masada sadece 4'ümüz vardı.

Jeongin:
-Yeter amına koyayım ne bizim bu çektiğimiz" jeongin birden konuşmasına şaşırmıştım normalde hiç konuşmaz susardı.

Seungmin:
-Büyük iş adamları dediğine göre yaşlı insanlar mı gelicek" dediğinde hepimiz susmuştuk çünkü masaya Jae gelmişti.

-Saat 20.00' da geleceklermiş saat 19.00 bir saatiniz var odalarınıza çıkıp duşunuzu alın ve odanıza bıraktırdığım kıyafetleri giyin" dediğinde ayağa kalkıp odalarımıza doğru yol almıştık.

Önce Felix girmişti duşa ardındanda ben girmiştim çıkınca Jae'nin bıraktırdığım dediği kıyafetleri giymiştik saat 19.50 olunca aşağı indik ve Jae'nin masasına doğru yol aldık.

Masaya geldiğimizde Seungmin ve Jeongin oturuyordu Jae'nin olmadığını fark edince Seungmin'e sordum.
+Jae nerde?" dediğimde Seungmin değil Jeongin cevaplamıştı.
-sikik herif yalaka ya kapıda karşılamaya gitti" demişti

Aradan 10 dakika geçmiş önden Jae olacak şekilde arkasında 4 adam masaya gelmişlerdi.Bizde ayaklanıp onlara oturmasını söylemişti Seungmin'in demesinin aksine bunların 4'üde gençti. Buraya en genç gelen iş adamları olabilirlerdi..

Jae:
-Otursanıza dikilmeyin" dediğinde hepimiz birinin yanına olacak şekilde oturmuştuk yanına oturduğum adam yakışıklıydı ilk defa bu kadar güzel ve naif bir insan görüyordum ama onun böyle yerlerde olması hiç onluk bir hareket ya da alışkanlık gibi durmuyordu.

Jae'ye baktığımda takım elbiseli çalışanına masayı donatmasını söylüyordu. Masayı adete full alkollü içecekler olacak şekilde donattırmıştı.

Yanımdaki adam konuşmuştu
-Bizi yanlız bırakır mısın Jae birazcık eğlenmek istiyoruz"
Jae:
-Ah tabiki nasıl isterseniz" diyip ağaya kalkmıştı. Seungmin'in yanına gidip kulağına birşeyler fısıldadı ardından Jeongin daha sonra ise Felix en son ise bana gelmişti ve kulağıma şunları söylemişti.
Jae:
-İşinizi iyi yapın sizi uzaktan izliyor olacağım" demişti bende kafa sallayınca kendi masasından uzaklaşmış bar masasına oturmuştu.

Aradan 2 dakika geçmiş yanımdaki adam masaya uzanmıştı içki alacak sanmıştım ama içki şişesinin yanındaki şu şişesini almıştı. Şaşırmıştım açıkcası. Ardından küçük shot bardağına doldurup içmişti aynı şeyi diğer adamlar da yapıyordu.

+Neden içmiyorsun" diye sorduğumda
-içmek istemiyorum" demişti. Bar masasında oturan Jae'ye baktığımda bana baktığını ve kafasını 'hadi yap' dercesine sallıyordu. Ceza almamak için yanımdaki adama dönüp baldırlarını saran deri pantolona baktım ardındansa kucağına çıkmıştım. Ardından ise Felix uzun boylu kabanı olan adamın kucağına çıktığını görmüştüm aynı şekil Jeongin ve Seungmin'i de görmüştüm.

Ardından ise kucağında olduğum adama baktığımda bana 'ne yapıyorsun' dercesine baktığını görmüştüm. Bu yüzden.
+Özür dilerim ama ceza almamak için yapmak zorundayım Jae masada bizi izliyor istemiyor olsan bile karşılık ver" dediğimde yan tarafa dönüp bar masasına bakmıştı bende dönüp baktığımda Jae'nin kadeh kaldırdığını görmüştüm. Tekrar kucağında olduğum adama döndüğümde gözlerime bakıp
-Tamam" demişti.

Dudaklarına yaklaşıp dudaklarımızı birleştirmiştim hafif olan bu öpücük ilk defa bu kadar etkilenmemi sağlamıştı. Ardından ise Felix ve kucağındaki oturduğu uzun kabanlı adam kalkmışlardı ve yukarı çıkmışlardı. Kucağında oturduğum adamın elleri baldırlarımdan yukarı belime doğru çıkmıştı. O sırada Jeongin ve diğer adam el ele yukarı çıkmışlardı. Elleri artık belimi okşayınca kucağından kalkmış onuda kaldırmıştım ve merdivenlerden çıkıp odaların olduğu kata gelmiştik.
+Kartını ver"
-Ne"
+Jae sana kart vermedi mi oda kartı"
-Hayır vermedi" dediğinde kolundan çekiştirip Felix ile kaldığım odaya getirmeye karar verdim yapmak zorundaydım çünkü Jae koridor kameralarından bizi izliyordu. Biliyordum.

Odaya girip kapıyı kapatmıştım derin bir nefes verip yatakta oturan çocuğa döndüm cebinden telefonunu çıkarmış birine yazıyordu. Gömleğimin düğmelerini açmış üstümdeki gömleği çıkarmıştım tam pantolonumun kemerini açmış pantolonumu çıkaracakken.

-Hey hey hey! Napıyorsun?"

JsngMnhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin