Tänään on se päivä. Poikaystäväni on ilmoittanut minut seksikuvauksiin. Ja tänään olisi kuvauspäivä.Nyt seison toimiston oven takana, vieraassa rapussa ja soitan ovikelloa kädet vapisten. Sisältä kuuluu miesten äänekästä puhetta ja välissä irvailevaa naurua. Ovi avataan. Kerkeän nähdä vain pienen vilahduksen edessä seisovasta puolialastomasta lihaksikkaasta miehestä, ennen kun hän jo heilauttaa silmäni peittävän siteen kasvoilleni.
"Alllrighhtt, booys!! Likka on saapunut!" Mies huutaa muille miehille. Hän tarttuu ranteestani ja kiskoo sisälle asuntoon. Käsi on kuuma ja ote tiukka. "Tuo side silmilläsi. Voi, tyttö kulta" Mies aloittaa puhuen ivallisesti kuin lapselle. "Sääntö on selkeä. Et saa poistaa sidettä silmiltäsi. Jos tyttö pieni rikot sääntöä, rankaisen sinua." Ilkikurista murinaa. Pikainen puristus perseestä. Kuin merkiksi omistettavuudestani.
Tunnen kuinka mies tulee aivan lähelle minua. Haistan miehisen tuoksun. Ainoastaan isot tissit ja kovettuneet nännit hipovat hänen paljasta rintakehäänsä. Hän hengittää aivan kasvojeni yläpuolella. "Täällä kaikki muut päättävät sinusta, paitsi sinä itse."
"Nyt sinut testataan." Toinen miesääni sanoo. Hän kävelee takapuolelleni. Nyt olen kahden miehen välissä.
"Kädet ylös." Käsky.
Matalaa murinaa korvassani; "Aih, no nyt on nätti. Tuon likan perseen mä tahdon nähdä.""Aijh, Oikein hyvä, oikein hyvä. Kiltti tyttö." Hengitystä, huokailuja korvan juuressa.
"Nätti, nätti." Takana seisova mies hilaa verkkarit päältäni, kysymättä. He nauttivat joka sekunnista. Jokaisesta uudesta kaistaleesta paljasta pintaa. Pakarat ovat nyt kaikkien nähtävillä.
"Kaass nääinn." Hidas ja intiimi kuiskaus korvaani."Herutahan nyt vähän" Oven avannut mies käskee. Hän pitää ranteitani tiukassa otteessa pääni yläpuolella, kohti kattoa.
Notkistan selkääni kaarelle, työnnän perseeni taakse ja pyörittelen sitä miesten katseen alla. Joku vislaa.
Kuulen salamavalon räpäyksen.
"Tällä muijalla on mehevä perse." Murinaa korvassa."Entä tissit?"
Paita vedetään irstaasti rintakehältäni. Nyt vatsani on paljas. Rintoja peittää vielä ohut kangas rintaliivejä.Ranteitani pidellyt mies loksauttaa käsiraudat ranteitteni ympärille ja köyttää käteni kattoon. Eipähän hällä enää puudu kädet, toisin kuin minulla. "Sä olet jumalallisen kaunis"
Kaulalla kuvittelevat huulet, murina korvissa, huohotus seksuaalisesta latauksesta
"No noi ainakin on isot" Himo hänen äänessään.
"Mä tahtoisin panna sun tissejä."
"Runkata sun kasvoilla"
"Likka on ihan kiimassa, kovat nännit. Varmaan märkäkin."
Osa miehistä puristelee ja nuolee persettäni, treenattuja pakaroita, jotkut ovat keskittyneet rintoihini. Puristelevat ja hierovat.
Kuiskivat rivouksia korvaani."Mä haluan ottaa kuvan kun sä masturboit." Rivo, omistava miesääni.
Joku työntää kätensä alushousuihini.
"Vittu kukaan ei koske siihen noin ennen kuin se on testattu." Miehen käsi läppäistään pois jalkovälistäni."Oletko sä neitsyt?"
En vastaa mitään. Pelkään onko vastaukseni väärin.
Läpsäisy perseelle: "Puhuuko se huora jumalauta ollenkaan?"
Nyökkään äkkiä vastaukseksi, valehtelen."Aaahh, nuoren naisen tiukkaa pillua." Tunnen jokaisen miehen katseen. Joku painaa kovan erektionsa rintojeni väliin.
"Jumalauta, likka puhuu paskaa." Mies yltäni tönäistään loitommas. "Tutkimukseen kuuluu ilmoittaa todiste naisen viattomuudesta. Jos tuo likka on jo liannut itsensä, on velvollisuutemme lähettää hänet rangaistavaksi."
"Se tosin viivyttää kuvausten alkamista, jos hän ei olekaan niin puhtoinen kuin väittää..."
"Viekää hänet leikkaussalin operointipöydälle. Tahdon tarkistaa asian heti. Kutsun Tohtorin paikalle."
Sydämeni hakkaa rinnassa täysiä. Silmäni ovat yhä sidotut. Yhtäkkiä miehet raahaavat minut Tohtorin vastaanoton ovista sisään ja istuttavat tekonahkaiselle lääkärin leikkauspöydälle. Tunnen kuinka he riisuvat alushousuni, asettavat jalkani haralleen, sitovat haarat levälleen ja kaatavat selälleen makuuasentoon. Kädet on käsiraudoilla pääni yläpuolella, nekin nyt pöytään kiinni sidottuina.
Kuulen lääkärin rullatuolin lähestyvän äänen, kumihanskojen venymisen. Tohtori painaa sähköistä poljinta lattialla ja operointipöytä nousee pitäen hurisevaa ääntä.
"Noniin. Siis rutiinitarkastus." Tohtori kumartuu ylleni tunnustelemaan vatsaani. Kiljaisen tämän painaessa liian kovaa alavatsani herkkiä kohtia.
"Poistakaa tytön siteet. Tahdon nähdä nuo kauniit kasvot. Neitseellisen siniset silmät." Tohtori lausuu ilkikurisesti. Nielaisen.Vierelläni seisovat miehet poistavat siteet.
"Noniin. Työni voisi olla miellyttävämpää jos paljastaisitte minuulle myös nuo mehevät rinnat." Valkotakkinen Tohtori puhuu ilkikurisesti, nuoleskelee pervosti huuliaan, myhäilee itsekseen.
Nyt rintani ovat täysin alastomat. Maatessani alasti pöydällä näen sivusilmällä omat paljaat rintani, miten nännit sojottavat kovina kohti kattoa. Pilluni kastuu kuin vain ajattelenkaan makaavani tässä näin. Tohtori jatkaa vatsan painelua steriileillä kumihanskoilla, muttei saa katsettaan irti tisseistäni. "Kiihottavaa", ajattelen ja röyhistän heruttavasti tissejäni Tohtorille.
Kiljahdan taas kovan painalluksen alla.
"Lopeta, ole kiltti" nyyhkäisen.
"Jaa, Siirrytään siis tänne alakertaan..." Tohtori toteaa. Vilkaisee minuun. En usko että häntä haittaa päästä kopeloimaan vaginaani.
Hän riisuu kumihanskat, vetää toiset tilalle. Nostaa salkun pöydälle viereeni ja ottaa salkusta esille keltaisen tuubin. Puristaa mönjää sormen päilleen ja vie kätensä pillulleni."Nyt selviää, kuinka neitseellinen oletkaan." Tohtori toteaa voitonriemuisena. Levittää viileää geeliä häpyhuulille kiusoittelevilla kosketuksilla.
"Tää voi vähän kirpaista..."
Kun ainetta on tasaisesti niin sisällä kuin ulkona, Tohtori nostaa katseensa pillustani ja vilkaisee kelloa. "Antaa aineen vaikuttaa pari minuuttia."Kohtaan Tohtorin katseen. Hänellä on valkea pitkä takki. Lyhyet lainehtivat hiukset ja ruma vanhan miehen parransänki. Makaan vain aloillani vanhemman mies Tohtorin tuijottaessa alastonta vartaloani. Tohtori madaltaan ääntään, puhuu silti lääkärin asiallisella äänellä:
"Kun sinua katsoo, saat aikaan monia mielikuvia. Millaista olisi työntyä Sisääsi takaa päin... Miltä tuntuisi laueta Suuhusi... Maata päälläsi, raiskata sinut..."Aine pillussani alkaa vaikuttaa. Kirvelee ja polttelee. Parahdan kivun alla.
"Kappas vain! Tuuhhma tyttö..." Tohtori madaltaa ääntään. "Aineen ei kuuluisi kirvellä jos olisit koskematon..."
Hän ottaa laukusta metallisen suppilon, survaisee sen sisääni. Ulvahdan. Suppilo työntyy märkään pilluuni tuottaen järkyttävää mielihyvää. Viileän metallin kosketus kirvelevän aineen jälkeen tuntuu huumaannuttavalta pillussani.
"Työnnä syvemmälle!" Pyydän ja puristan silmäni kiinni antautuen.
Suppilo paisuu hieman, työntyy syvemmälle. Työnnän lantiollani vastaan jotta suppilo painautuisi juuri herkimpiä kohtia vasten.
"Viimeinen testi." Tohtori toteaa ja pujottelee johdon suppilosta."Millaistahan olisi saada sinut laukeamaan...?" iäkäs Tohtori kysyy. Kumartuu jälleen ylleni. Siinä samassa tunnen johdon lähettämät sähköiskut sisälläni. Tohtori pysyy lähelläni kun laukean. Tulee aivan korvan juureen. Kuiskaa syyttävästi: "Et ole neitsyt et. Voih, kuinka Rankaistavaa."
*******
Edelliseen lukuu verrattuna tää oliki vähä villimpi ja pervompi... Hope u liked 😉🍆
YOU ARE READING
Seksikuvaukset 🔞📸
Teen Fiction⚠️⚠️⚠️ kirja sisältää paljon pervoa seksiä⚠️⚠️⚠️ (okei no kirja on pelkkää seksiä.) Täs mennään heti suoraan siihen itse asiaan 😈 Lukeminen omalla vastuulla! ❤️🔞 Eka luku on vähä lämmittelyy ja sellast poikaystävä panoo, Tokassa luvussa lähetää si...