Amikor Loren és volt barátja szakítottak nagyon összetört, de van neki egy legjobb barátja aki mindig tartja benne a lelket és segít neki mindenben amikor csak tud. Igen, ő Jake a csoda srác. Majdnem mindenki utálja a suliba, ebbe Loren osztályát különösen kiemelném, mivel szó szerint mindenki utálja a 6.c-be, kivétel Loren. Ő az előtt sem neheztelt rá mielőtt megismerte volna, de ma már nagyon szereti és legjobb barátjának tekinti. Az osztályba, sőt az egész iskolába terjednek róla pletykák és sokat szidják, de Loren mindig kiáll mellette és megvédi bármi baj is van.
De egyszer csak oda ment egy lány Lorenhez és a következőket mondta:
-Loren! Olyan pletykám van... biztos te is dobsz egy hátast. Na szóval tudod van az a Rachel az előző suliból... azt hallottam hogy együtt van Jake-kel és hogy múltkor le is feküdtek. Már az egész iskola tudja hát nem durva??
Loren csak felnevetett és tovább ment, majd délután írt Jake-nek hogy hallott-e erről a pletykáról és hogy ki terjeszti. Egyszer csak rátámadt Jake Loren-re, mert egyből azt hitte hogy ő találta ki, pedig Loren soha nem ártana neki. Nagyon össze vesztek rajta és Jake azt írta Loren-nek, hogy hagyja békén. Természetesen ez Loren esze ágában sem volt, mivel ha ő szeret valakit azért harcol és a végsőkig kitart mellette.