•Jungkook szemszöge•
Koncert közben éreztem hogy valami nincs rendben velem, szívem gyorsabban dobogott mikor Jiminre néztem aki csak sétál felém a színpadon.
-Jól vagy?-karol át Jimin.
-bólogattam jelezve hogy igen és csak néztem barna szemeibe és simítottam szőke hajára.
-Akkor jó-megy vissza Jimin a helyére és csak néztem ahogy el megy, miközben énekeltem Jiminre gondoltam,arra hogy talán jók lehetnénk mi ketten, koncert után át hívom magamhoz.•Jimin szemszöge•
Miután vissza álltam helyemre és el énekeltem befejezésül a dalt éreztem hogy Jungook engem figyel, koncert vége előtt a fiúkkal megfogtuk egymás kezét és meghajoltunk.Szorosan fogtam Jungook kezét jelezve hogy ne engedje el.
•RM szemszöge•
-Jól van ügyesek voltatok, mindenki mehet a dolgára,rendelek valami vacsorát mivel Jin fáradt biztos nem tud neki állni főzni.
-Köszönöm,igen egy kicsit fáradt vagyok, Sushit is rendelj-válaszolja Jin.
-Rendben úgy lesz-veszem elő telefonomat.
-Valaki vigyen haza, álmos vagyok-fekszik Yoongi a kanapéra.
-Jól van álom szuszék,pont megyünk haza-válaszoltam egyszerűen.
-Végre-kel fel Yoongi és megy ki a limuzinhoz.
Jungook és Jimin valamilyen csodának köszönhetően egymás mellett ülnek a limuzinban.•Jungkook szemszöge•
Kicsit furcsáltam hogy Jimin mellém ült de egyben örülök is neki mivel így be hívhatom magamhoz a szobámba.
-Te Jimin,be jössz a szobámba?el kell mondanom valamit vagyis inkább mutatni-szállok ki a kocsiból.
-Persze, szívesen-válaszolta Jimin.
Egyenesen mentünk be a házba majd szóltam a többieknek hogy ne zavarjanak egy pár óráig.
-Szóval, kérdés helyett inkább megmutatom mire gondolok-veszem le pólómat majd Jimint az ágyra fektettem és ajkára hajolva megcsókoltam.•Jimin szemszöge•
Miközben csókoltam szívem hevesen vert,olyan lágy ez a csók hogy még az ajkaira is rá haraptam miközben oldalát simizem.El telt jó pár óra mikor is Jin szólt hogy megjött a kaja mi meg csak lihegve feküdtünk egymás mellett az ágyon.
-Na Jimin, öltözzünk fel, ajánlom hogy holnap is ilyen jó legyél-veszi fel Jungook a pólóját.
-Én nagyon jó leszek-öltözök fel és megyek ki a konyhába.Sziasztok,ez egy kicsit rövid rész lett de igyekszem írni hosszabb részeket is.az ötleteket köszönöm a borító készítőjének.
El is hoztam a második részt mivel sokatoknak tetszett az első 🥰 jó olvasást!