Soğuk Sabah

65 7 19
                                    

Evet, yine karlı soğuk bir sabah. Yine porsumuş kıvırcık saçlarımla uyanmıştım bugün. Yine hayata karşı isyankar ve yine hüzünlü.

Zaten hayatınızda sadece bir teyzeniz ve nerde olduğunu bilmediğiniz bi babanız varken mutlu uyanmak imkansız.

Babamın yaşayıp yaşamadığını bile bilmiyordum. Ne zaman babamla ilgili bi konu açılsa teyzem beni sustururdu. Öncelerde çok ısrar etsemde artık kısa kesiyorum. Teyzem oldukça inatçıdır da.

Aşağıdan bir ses yükseldi:

-Katty gel hadi kızım.

-Tamam teyzecim geliyorum.

Üstümdeki donumu -jfhsjk- çıkarıp meşhur ev topuzumu da yaptıktan sonra aşağı indim.

Oo teyzem yine döktürmüştü. Sucuklu omlet kokusu başımı döndürmüştü. Şu an bir danayı bile yiyebilirdim. *Ayı falan değilim -,- *

-Yine mi ağladın sen bakıyım?

-Yok yeaa gözüme kirpiğim kaçtı da o yüzden. *Yalanı hiç söyleyemem -,- *

Teyzem 'ben aptal falan değilim' gibi bir bakış attı ama aldırış etmedim. Ağlamama şaşırmasın bi zahmet.

45 dk tıkınmanın ardından yatağıma geçip beyaz laptopumla takılamaya başladım. Tek yaptığım buydu zaten. Neden bilmiyorum ama takipçilerim oldukça fazlaydı. İçimden gelen acıklı sözler insanların dikkatini çekiyordu heralde.

Neden okula gitmediğimi falan sormayın. Yarıyıl tatili ve yatıyorum tabiki. Zaten iki gün sonra da okul başlıyor. O canları cehenneme abazaların içinde harcanıyorum zaten.

Zeki bir kızdım belki ama asla ders çalışmazdım. Ama derslerim gayet iyidi. Zaten bundan dolayı o inekler kuduruyordu.

Bu arada ben 17 yaşında siyah ve kıvırcık saçlı, boyu 1.73 olan, orta kilolu, arkadaşlarımın güzel bulduğu, sürekli acı çeken bir kızım... Tamam bu kadar bilgi yeter -,- Hadi uyuyacağım iyi sabahlar bbbb

Siyah MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin