1

31 1 0
                                    

Umarım beğenerek okuyacağınız,zevk alacağınız bir kitap olurrr <3
İyi okumalar bebekler 🤍



JEON JUNGKOOK
Selam,ben Jeon Jungkook namı diğer Kookie. Arkadaşlarımla takılmayı severim Yoongi biraz salak olsa da onu da severim. Uzun ilişki sevmem.Tek gece insanıyımdır.
Daha önce hiç uke olmadım her zaman semeydim. Beni uke yapacak birisi henüz karşıma çıkmadı. Çıkmaycakta.

Partileri severim bu gece de bir partiye katılacağım. Tanımadığım bir çok insan olacak yanımda asil ve soğuk birinin durmasını istediğim için Yoongi'yi götüreceğim.

Telefonu elimden bıraktıktan sonra duşa girdim. Ağzımda mırıldandığım Still With You şarkısını çok seviyordum. Duştan çıktıktan sonra akşamki parti için kıyafetlerimi giydim. Üstümde transparan dantelli bir gömlek altımda siyah kot pantolon ve siyah botlar giydim. Takı olarak yüzüklerimi ve inci kolyemi taktım. Son olarak saçlarımı yapıp dışarı çıktım.

Yoongi'ye parti mekanını konum olarak attıktan sonra arabama binip yola koyuldum. Parti mekanı şehir merkezine uzak bir yerdeydi. Parti alanına vardığımda karşımda duran şato tarzında mekana giriş yaptım. İçerisi ışıklar ile dolu ve fazla müzik sesi vardı. Parti yakın bir arkadaşımın olduğu için VIP yazan üst kattaki bölüme geçtim. Bir kaç dakika sonra parti sahibi Felix yanıma geldi. Sarıldıktan sonra yanıma oturdu.

"Sana bir sürprizim var kook"

"Ne sürprizii"

"Emin ol çok seveceksin"

"Ay çok merak ettim söylene"

"Daha gelmedi,hem sürpriz bu kook"

"Peki"

Deyip somurttum. Yaklaşık yarım saat sonra Yoongi yanıma geldi.

"Ooo kimler burdaymış haşmetli kook bey"

"Teşekkürler yoongii sende tam bir kedi olmuşsun"

"Ne alakası var canımm sadece siyah kedi kulakları taktım diye kedi mi oluyorum?"

"Evet hemde çok tatlı bir kedi"

"Peki öyle olsun"

Aşağı inip kendimize birer kadeh şarap aldık. Beni gören Felix resmen uçarak yanıma gelmişti.

"Hazır ol,az sonra sürprizim içeriden girecek"

"İçeriden girecek" derken? Biri mi geliyordu? Acaba kimdi? Kız mı erkek mi? Yakışıklı mı güzel mi? Kafamda bir sürü sorular dolandı. Az sonra kapı açıldı ve içeri üstünde kürkü olan esmer,siyah giyimli,kahverengi saçlı birisi girdi. Siktir bu adam neydi böyle ben hayatımda daha önce böyle bir sexylik görmemiştim. Adamın yanında biri daha vardı. O beyaz tenli,gri saçlı,siyah takım elbiseliydi. Sanki Yoongi onu kesiyormuş gibi geldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 15, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•|HANDCUFF|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin