Deze kerst garanderen we dat de verlichting van je huis extra schittert. Het verbinden en verzamelen van de verschillende stippen om te genieten van de perfecte kerst is efficiënt met het kerstlandschap. Met Kerstmis in volle gang, start je met de onderstaande blog om te leren hoe je de beste kerstverlichting en de meest aantrekkelijke manieren om buiten te verlichten kunt vinden.
Maak een plan voor je winterwonderland voordat je de ladder pakt en kerstverlichting gaat ophangen, inclusief het type kerstverlichting dat je gaat gebruiken, waar je ze gaat draperen en hoe je ze aan de voorkant van je huis vastbindt.
Over kerstverlichting
schittert in een uitstekende verlichting. Kerstverlichting, ook bekend als feestverlichting, feestelijke verlichting of lichtslingers, zijn populaire kerstversieringen die meestal worden weergegeven tijdens advent en kerst. Het gebruik dateert uit de tijd dat kaarsen werden gebruikt om kerstbomen te versieren om Christus als het licht van de wereld te vertegenwoordigen.
Er zijn veel prachtige ontwerpen voor kerstverlichting voor buiten om uit te kiezen die een magisch tintje aan uw tuin zullen geven. Het is een eenvoudige methode om die donkere winternachten op te fleuren, ongeacht de vorm, grootte of indeling van je huis en tuin.
Door de door u uitgekozen kerstbomen te verlichten met glinsterende lichtjes, kunt u uw gasten meenemen naar een fantastische wereld.
Lichten toevoegen om te schijnen
LED-spots kunnen zowel binnen als buiten worden gebruikt om te decoreren. Overweeg om in potten geplaatste sparren of pijnbomen te gebruiken om de buitenkant van een glazen deur of een groot raam te omlijsten. De bomen zouden kunnen worden versierd met glimmende kerstverlichting en clusters van flikkerende lantaarns.
Een derde boom met soortgelijke kerstverlichting en bladvolants rond het raam zal je helpen de magie binnen te houden. Een paar op batterijen werkende kaarsen die geschikt zijn voor buitengebruik en een verleidelijke flikkering zullen de feeststemming verlichten.
Behoud overal een consistente tint en toon en houd rekening met de gebieden die verlichting nodig hebben. Buiten kunt u een spectaculair, in plaats van chaotisch, effect creëren door meerdere lichtbronnen in lagen te plaatsen, net zoals u dat in uw huis zou doen. Bovendien, in plaats van overal kerstverlichting verspreiden, het verlichten van een enkel verlicht punt, zoals een vooringang of poort, kan vaak dramatischer zijn. Door uw trapleuningen, struiken en bomen in te wikkelen en schitterende bollen aan uw dak te hangen, kunt u uw huis omtoveren in een winterwonderland en uw buren verrassen.
Tot slot
Gloeiende lichtslingers, weelderig groen, sprankelende ornamenten en heldere kerststrikken zijn slechts enkele items die nodig zijn om uw huis om te toveren in een Winter Wonderland. Voor de meesten van ons begint de opwinding van het vakantieseizoen ver voor 25 december - we geloven dat het begint zodra je begint met decoreren. Het vakantieseizoen is compleet als de kerstboom is versierd, de kousen hangen en het huis is versierd met rood en groen. We erkennen ook dat kerstversiering jaar na jaar verouderd kan worden, vooral als je items van het voorgaande jaar probeert te hergebruiken.
Nu je huis feestelijk is ingericht, is het tijd om je andere favoriete kersttradities te omarmen, zoals koekjes bakken, kerstliederen zingen en je favoriete kerstfilms kijken. Verlichting en een vleugje kerstdecor zorgen voor nieuwe decoratieve ideeën en transformeren de ruimte in een natuurlijk winterwonderland.
YOU ARE READING
De kerstversiering naar de top brengen
General FictionNu je huis feestelijk is ingericht, is het tijd om je andere favoriete kersttradities te omarmen, zoals koekjes bakken, kerstliederen zingen en je favoriete kerstfilms kijken. Verlichting en een vleugje kerstdecor zorgen voor nieuwe decoratieve idee...