Пролог

26 1 0
                                    

Ця історія не зовсім звичайна. Я б її назвала магічною. Але магія - це видумка, - зітхнете ви. Скажу вам по секрету, вона існує! Ми просто не сприймаємо її як таку.
Ми уявляємо магію в особі єдинорога, який випускає веселку із п'ятої точки і перетворює усе в зефір своїм рогом. Магія для нас щось надприродне, недосяжне, те, що може створити тільки уява.
А якщо подивитись на це з іншого ракурсу? Уявіть, якщо доісторичну людину перемістити у наш час. З її точки зору, нас з усіх боків оточує якась магія, а ми тільки посміємося із цього. Адже те, що для нас елементарна наука, для нього здасться нонсенсом.
Люди приборкали чимало магічних штучок. Від вогню до атомних бомб, від свічок до енергозберігаючих ламп. Для цього знадобився лише час і людська уява. Кожен день відкривається щось нове. Кожен день видумка втілюється у реальність, і те, що двадцять років тому здавалося недосяжним, сьогодні буденність. Магія серед нас, просто ми уже до неї звикли.
Замок "блискавка", здавалося б, звичайна річ, з якою ми зустрічаємося, без перебільшення, щодня, але чи задумувались ви коли небуть про її принцип роботи? Це ж дивовижа якась: маленька залізячка з'єднує і роз'єднує дві частини блискавки між собою, що не під силу людині! Погодьтесь, ви нечасто над цим ламаєте голову, хоча це "чудо" оточує вас цілісінький день. А зараз ви, певно, розглядаєте застібку на своїй сумці чи кофтині. Кажу вам, це магіяяя.
Смішки смішками, але технічний прогрес не стоїть на місці і хто зна, що нас чекає через п'ятдесят років, а що через сто, навіть думати страшно! Я взагалі думаю, що скоро ми будемо ходити у зоопарк подивитися на єдинорогів. Маячня? Ха! Якщо знайти спосіб схрестити коня і нарвала, вийде істота нічим не гірша за казкового єдинорога. А чому б і ні? Як на мене, ідея впринципі реальна.
Ще так багато речей належить дізнатись людству! Ще стільки чудес терпеливо чекають своїх відкривачів!
Я можу говорити на цю тему до втрати голосу, але ви уже певно знудились і уже нарешті хочете почути розповідь, до якої я так довго підвожу. Тому, почнемо.

Дерево ЖиттяWhere stories live. Discover now