🅓︎🅐︎🅨︎🅥︎🅞︎🅝︎
𝐼 𝑝𝑜𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒𝑠 𝑜𝑛 𝑇𝑤𝑖𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝐼𝑛𝑠𝑡𝑎𝑔𝑟𝑎𝑚, 𝑝𝑢𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑜𝑛𝑡𝑜 𝑇𝑎𝑛 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑚𝑒. 𝑆ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑖𝑟, 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑖𝑛𝑔. "𝑊ℎ𝑎𝑡?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟. "𝐶𝑎𝑛 𝐼 𝑝𝑙𝑎𝑦 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑚? 𝑌𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑎𝑖𝑟" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑.
𝐼 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑡𝑤𝑖𝑛𝑒 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑑𝑠. 𝑆ℎ𝑒 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒𝑑, 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒. "𝑇ℎ𝑒𝑦'𝑟𝑒 𝑐𝑢𝑡𝑒" 𝑠ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑚𝑒. 𝐼 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡𝑛𝑒𝑠𝑠. "𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑟𝑒, ℎ𝑢ℎ?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟. 𝑆ℎ𝑒 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒𝑑, 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑖𝑛𝑔.
"𝑌𝑜𝑢 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡ℎ𝑒𝑚, 𝐼 𝑝𝑒𝑟𝑓𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑦'𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘" 𝑠ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑚𝑒 𝑎𝑠 𝑜𝑢𝑟 𝑜𝑟𝑑𝑒𝑟 𝑐𝑎𝑚𝑒. 𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑑𝑖𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑎𝑛𝑐𝑎𝑘𝑒𝑠, 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ 𝑔𝑜𝑡 𝑓𝑢𝑙𝑙.
"𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑓" 𝐼 𝑡𝑜𝑙𝑑 ℎ𝑒𝑟. 𝑆ℎ𝑒 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ, 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑖𝑛𝑔. "𝐼 𝑡𝑟𝑢𝑙𝑦 𝑎𝑚 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑓" 𝑠ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑚𝑒. 𝑊𝑒 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑒𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔, 𝑝𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑓𝑡.
𝔗𝔞𝔫𝔢𝔰𝔰𝔞
ɪ ᴄʜᴇᴄᴋᴇᴅ ᴍʏ ɪɴsᴛᴀɢʀᴀᴍ ᴛᴏ sᴇᴇ ɪ ᴡᴀs ᴛᴀɢɢᴇᴅ, ᴄʟɪᴄᴋɪɴɢ ᴏɴ ɪᴛ ᴛᴏ sᴇᴇ ɪᴛ ᴡᴀs ᴠᴏɴ's ᴘᴏsᴛ.
𝔨𝔦𝔫𝔤𝔳𝔬𝔫: 𝔗𝔞𝔫𝔢𝔰𝔰𝔞 𝔴𝔦𝔩𝔩 𝔞𝔩𝔴𝔞𝔶𝔰 𝔟𝔢 𝔟𝔞𝔢 😘🥰🥰🥰 𝔱𝔥𝔞𝔱'𝔰 𝔬𝔫 𝔱𝔥𝔢 𝔯𝔢𝔞𝔩 𝔞𝔫𝔡 𝔣𝔬𝔯 𝔩𝔦𝔣𝔢
ɪ ᴛʜᴇɴ ᴄʜᴇᴄᴋᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛs ᴛᴏ sᴇᴇ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴡᴀs ɢɪᴠɪɴɢ ᴜs ʟᴏᴠᴇ.
miranda: finally, I been shipped y'all
yanatdawn: okay bro, I'm proud of you! Go ahead and snatch her up then
teamjess: now it's time for the wedding to happen, I'm the maid of honur
miranda: I'm the singer alone with Ms. Ashanti
ashanti: my baby looks so so pretty 🥰🥰🥰
kingvon: you raised her well 🙂
ashanti: ik I did
iamluckydaye: I missed the post from shaderoom and had to do some reasearch to see what the hell was going on lol congrats to y'all though. If y'all eventually need a third, let me know 👅😉
thatgirltan: NO LUCKY, WE DON'T
kingvon: I'll give you the memo 🙂
thatgirltan: I wish you would 🙄
kingvon: 😘 don't be mad
ɪ sᴄᴏғғᴇᴅ. "Dᴏɴ'ᴛ ʙᴇ ᴍᴀᴅ, ʀᴇᴀʟʟʏ?" I ᴀsᴋᴇᴅ ᴅᴀʏᴠᴏɴ. Hᴇ sᴍɪʟᴇᴅ ᴀᴛ ᴍᴇ. "Dᴏɴ'ᴛ ʙᴇ ᴍᴀᴅ, ʙᴀʙʏ. Iᴛ's ᴊᴜsᴛ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ɴᴇᴡ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴍɪɢʜᴛ ʟɪᴋᴇ" ʜᴇ sᴀɪᴅ. I sɴᴀᴘᴘᴇᴅ ᴍʏ ʜᴇᴀs ᴀᴛ ʜɪᴍ.
"ᴡʜᴏ sᴀɪᴅ ᴛʜᴀᴛ ɪ ᴍɪɢʜᴛ ʟɪᴋᴇ ɪᴛ?" I ᴀsᴋᴇᴅ ʜɪᴍ. Hᴇ ʟᴀᴜɢʜᴇᴅ. "ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ sᴀʏ ɪᴛ" ʜᴇ ᴛᴏʟᴅ ᴍᴇ. I sʜᴏᴏᴋ ᴍʏ ʜᴇᴀᴅ ɪɴ ᴀɴɢᴇʀ. I ᴄᴀɴ'ᴛ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇ ᴛʜɪs.
YOU ARE READING
ʸᵒᵘʳˢ,ᵐⁱⁿᵉ,ᵒᵘʳˢ
Tiểu Thuyết Chung🅳︎🅰︎🅱︎🆁︎🅰︎🅽︎🅳︎🅾︎🅽︎ 🆆︎🆁︎🅰︎🅿︎🅿︎🅴︎🅳︎ 🅷︎🅸︎🆂︎ 🅰︎🆁︎🅼︎🆂︎ 🅰︎🆁︎🅾︎🆄︎🅽︎🅳︎ 🅼︎🅴︎ 🅰︎🅽︎🅳︎ 🆂︎🆄︎🅲︎🅺︎🅴︎🅳︎ 🅾︎🅽︎ 🅼︎🆈︎ 🅽︎🅴︎🅲︎🅺︎ 🅰︎🆂︎ 🅳︎🅰︎🆈︎🆅︎🅾︎🅽︎ 🅷︎🅴︎🅻︎🅳︎ 🅼︎🅴︎ 🅱︎🆈︎ 🅼︎🆈︎ 🅷︎🅸︎🅿︎🆂︎ 🅰︎🅽︎🅳︎ 🅺︎🅸︎🆂︎🆂...