𝑪𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 1

29 4 2
                                    

Ήταν Παρασκευή βραδυ και μιας και βρήκα επιτελους λίγο χρόνο μετά τη μετακόμιση, κανόνισα με την κολλητή μου να παμε κέντρο για να παρω ενα νέο σκουφάκι κολύμβησης, καθώς το παλιο μου έχει ξεβάψει και θέλω να παω updated στην πρωτη μου προπόνηση στο κολυμβητήριο της Θεσσαλονίκης.Αχχ πως ξέχασα να σας συστηθώ, είμαι η Ιζαμπέλα, Ίζα με φωνάζουν οι φίλοι μου, είμαι ακόμα 17 δυστυχώς γιατί παρολο που έχω τελειώσει το σχολείο έχω γενέθλια Νοέμβριο, οπότε ακόμα να τα κλείσω, Οκτώβριο έχουμε.. Σπουδαζω πρωτο έτος ψυχολογία εδώ στη Θεσσαλονίκη και έκανα πρωταθλητισμό στο κολυμβητήριο της Κρήτης όμως τώρα αναγκαστικά με τη μετακόμιση πρεπει να γραφτω στης Θεσσαλονίκης .Ξεκινάω άυριο λοιπόν και δεν έχω καθόλου άγχος, απλά έχω ξενερώσει γιατί στην Κρήτη αφησα την ομάδα μου, με την οποια είχαμε ζήσει γαμάτες εμπειρίες στους αγώνες και ήμασταν όλοι σαν αδέρφια. Όμως τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή, όλα κάποτε αλλάζουν...
Ενιγουει μην γίνομαι μελοδραματικη. Απο δω η κολλητή μου η Κατ (Κατερίνα), η οποία είναι 18 (έχει γενέθλια Μάρτιο τι να κάνουμε) και ειμαστε αχώριστες από το δημοτικό..

-Κατττ έχω κουραστειι, δεν υπάρχει σε κανένα αθλητικό μαγαζί αυτό που ψάχνω.
-Βρε Ιζα εδώ που τα λεμε, ένα σκουρο πρασινο κολυμβητικο σκουφί δεν είναι και ότι πιο συνηθισμένο ζητάει κάποιος. Με άλλο χρώμα δεν συμβιβάζεσαι ρε?
-ΟΧΙ, πρεπει να ερωτευτω το σκουφακι και τα γυαλιά πρωτα για να βάλω όλες μου τις δυνάμεις και να ξαναφερω νίκη παλι.Μου δίνουν μοτιβεσιον καταλαβαινεις εσυ, αφου έχεις το ίδιο κόλλημα με τα παπουτσια στιβου.
-Ισχύει σε καταλαβαίνω. Ας ελπίσουμε να βρεθει κάποιο μαγαζί στο δρόμο μας που να χει το ονειρεμένο σου σκουφακι..
Οι κοπέλες μετά από καμποσο περπατημα επιτέλους βρήκαν ένα αθλητικό μαγαζί που να εχει σκουρο πρασινο σκουφακι και η Ιζα το αγόρασε τρισευτυχισμενη.Βγαίνοντας όμως από το μαγαζί τους περιμενε μια έκπληξη..
•   •   •   •   •   •   •   •   •   •   •   •   •   •   •   •   •   

Είχε συγκεντρωθεί πολυς κόσμος γυρω απο την πλατεία και επικρατούσε πολλή φασαρία.Οι δυο κοπέλες όλο περιεργεια έτρεξαν να περάσουν μέσα από τον κοσμο και σοκαρίστηκαν με αυτό που είδαν..

Ένα αγόρι ήταν κάτω με αίματα σχεδόν λιπόθυμο και ένα άλλο από πανω εξίσου με αίματα τον έβριζε..

Πέρασαν 2 λεπτά μέχρι η Ίζα να αναγνωρισει τον 25χρονο ξαδέρφο της στο σωμα του αγοριού που ήταν πεσμένο κάτω.Η κοπέλα τρομοκρατημένη αρχισε να τρέχει προς το μέρος του φωνάζοντας το όνομά του.
-Είσαι τρελή?!ελα πισω Ιζαα, φώναξε η Κατ.
-Αλεξανδρε, Ο Χριστός και η Παναγία τι έγινεε; Αλεξανδρε άκουσε μεε!!

Ξαφνικά το άλλο χτυπημένο αγόρι έστρεψε την προσοχη του πανω της.Ήταν ένας ψηλός αρκετά γυμνασμένος μελαχρινός τυπας που γυαλιζαν τα πρασινα μάτια του από μακρια.Για να πουμε την αλήθεια ήταν ένας κουκλος ακόμη και με το μπλαβισμενο του μάτι.

-Εχεις σχέση με αυτό το κτήνος κοριτσάκι?ρώτησε επιθετικά εκείνος.

Ξέρω οτι ο ξάδερφος μου μερικές φορές γίνεται μαλακας γιατί πίνει παραπανω αλκοόλ απο το φυσιολογικό και δεν καταλάβαινει τι κάνει .Αλλά όχι κτήνος δεν ήταν ποτε και ποτε δεν μου φέρθηκε άσχημα. Όταν είναι στα καλά του είναι ψυχούλα και με προστατεύει πάντα γι'αυτό και σήμερα είχαμε κανονίσει μετά τα ψώνια να ρθει αυτός να με παρει μιας και είναι εξίσου φοιτητής εδώ.

-Ναι είναι ο ξάδερφος μου και δεν σου επιτρέπω να τον λες έτσι. Απαιτώ όμως να μάθω γιατί ο ξάδερφος μου είναι σε αυτή την κατάσταση.Εσυ τον κατάντησες έτσι ρε γελοιε;;
-Χαχαχα πολυ ωραίο το κολπάκι σας.Πρωτα ο ξαδερφακος σου με κάνει μαυρο στο ξυλο χωρίς λόγο και μετά έρχεσαι εσυ και με κατηγορείς και από πανω.
Η Ίζα παρατηρησε πως στο δεξί του μπράτσο υπήρχε μια μεγαλη πληγη με αίμα, άρα υπήρξε και μαχαίρι στην επίθεση.
-Αποκλείεται ο Αλέξ να σήκωσε χέρι χωρίς σοβαρό λόγο ρε ανόητε!
Και αμέσως τον πατησε με δύναμη στο ποδι, εννοείται πως φορουσε το δωδεκαποντο στην παρουσα φάση.
- Αι γαμησου ρε πατσαβουρα παρε το κτήνος σου και φύγετε πριν με αναγκάσεις να απλώσω χέρι σε κορίτσι για πρωτη φορα στη ζωη μου!

Η Ιζα μαζί με την Κατ σήκωσαν τον Αλέξανδρο ο οποίος είχε αρχίσει να συνέρχεται και τον πηγαν στο διαμέρισμα τους γεμάτες περιεργεια να τους πει τι συνέβει πραγματικα. . .

 𝑆𝑤𝑖𝑚𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑 𝑙𝑜𝑣𝑒 Where stories live. Discover now