Ο νέος προπονητης μου, ο κ.Βασιλης με καλωσόρισε με πολλή χαρά και φάνηκε πολυ κουλ τύπος.
Β: Ιζα, τα πας υπέροχα, είμαι σίγουρος πως τον επόμενο κιόλας μήνα θα εισαι έτοιμη για πανελλήνιους.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Και γω που νόμιζα ότι δεν θα εμφανιζόταν.
Να τος και ομολογώ να πω ότι από σώμα παει πολυ ενταξει.Έχει αρκετά μαυρισμενη επιδερμίδα, λογικά θα χει τα γονίδια του μελαχρινου ο τυχερός.
Και από μπόι δεν τον λες και κοντο, καθόλου κοντό.
Τα μαλλιά του κατάμαυρα σαν την πίσσα, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.Ααα και τα χεριαα..ΦΟΚΟΥΣ ΙΖΑ, ΦΟΚΟΥΣ!
Περπατησε με αργό βήμα ,γεμάτο αυτοπεποιθηση μέχρι τον βατηρα.
Με ένα σαλτο βουτηξε και κατευθύνθηκε προς την ομάδα μου.Έκανε χειραψία με μερικούς και έμεινε στο άλλο άκρο απ'οτι ήμουν εγω.
Γιατί δεν ήρθε να χαιρετησει και μένα, αφου σίγουρα ξεχωρίζω με το πρασινο σκουφάκι;
Ίσως να ναι καλυτερα..
Σαλεμενος φάνηκε ουτως η άλλως.Λίγο ακόμα και θα τσακωνόμασταν.Β: Καλημέρα ομαδάρα.Πριν αρχίσουμε την προθερμανση ,να σας συστήσω το νέο μας μέλος. Από δω η Ιζαμπέλα η Κρητικιά μας πρωταθλήτρια.
Όλοι με πλησίασαν και μου συστήθηκαν με πολλη προθυμια.Όλοι εκτός από αυτόν.Καθόταν στην ακρουλα ήρεμος, σα να μην είχε αντιληφθεί αυτό που γινόταν. Μα τι αγενής άνθρωπος.Ντάξει ξέρω ότι έχουμε ήδη συστηθεί, αλλά ούτε ένα γειά δεν είναι ικανός να πει;
Είτε είναι εντελώς μονοχνωτος, είτε δεν με πολυσυμπαθησε. Αλλά γιατί;
Μήπως τον πειραξε που τον αποκάλεσα "ψωναρα";
Μπαα, αποκλείεται
Φάνηκε πολυ χαλαρός.Χ: Γειαα, είμαι η Χριστίνα χάρηκα.
Ι: Ιζαμπέλα , παρομοιως.
Χ:Ο προπονητης με ενημέρωσε ότι θα φτιάξουμε μαζί το ομαδικό για το πανελλήνιο. Πρέπει να σαι πολυ καλη και συ εε.
Ι: Χαχα, ναι, έχω ένα παθος για το κολυμπι, είναι η αλήθεια. Στην Κρήτη με φώναζαν σαρδελα.
Χ:Χαχαχαχ, εδώ όμως θα σε λεμε δελφινακι, αφου το δελφίνι ειναι και το σήμα της Ομάδας μας.Τελοσπαντων ότι χρειαστείς σε μενα ετσι;Μην μάθω οτι πηγες στον Αχιλλέα.
Ι: εννοειται σε σένα, δεν είχα σκοπό να απευθυνθώ στον Αχιλλέα ουτως η άλλως.
Χ: Διακρίνω εναν μικρό εκνευρισμο. Έχει γίνει κάτι μεταξύ σας;
Ι: Απλά απ'την αρχή της γνωριμίας μας, μου συμπεριφέρθηκε πολυ αλαζόνας και ξερόλας και μένα αυτά μου τη δίνουν στα νέυρα.
Χ: Αα, τότε έχεις, δίκιο κοπελιά, ο τυπος ειναι όντως λίγο ψώνιο, αλλα κατά βάθος έχει καλές προθέσεις θα δεις.
Ι: Μμ, αντε να δουμε.
Χ: Οχ παμε κάτι λέει ο προπονητης..
YOU ARE READING
𝑆𝑤𝑖𝑚𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑 𝑙𝑜𝑣𝑒
RomanceΌλα κυλάνε ήρεμα στη ζωή της Ίζαμπελας, μετά τη μετακίνηση που έκανε λόγω των σπουδων της στη Θεσσαλονίκη.Όλα κυλάνε φυσιολογικα μέχρι που δεν το κάνουν...Ο ξάδερφος της, το μόνο συγγενικό στήριγμα που έχει εκεί εκτός από την κολλητή της, ξαφνικά βρ...