Hoofdstuk 2

187 21 14
                                    

POV (y/n)

We lopen het schoolplein en gaan dan door de schooldeuren naar binnen. "Wat is het hier groot, zo ga ik toch nooit de weg vinden" zeg ik tegen Finn. "Je went er vast wel aan, (y/n)" zegt hij. We lopen naar het hok van de conciërge en vragen ons rooster. Mijn broer is ouder dus we hebben verschillende roosters. "Nou we moeten naar onze lessen, veel succes (y/n)" zegt Finn en hij loopt weg. "Jij ook" roep ik hem nog na. Ik loop een beetje in gedachte verzonken naar het lokaal waar ik heen moet. Maar ik bots tegen iemand op. Ik kijk omhoog en zie een jongen met haaientanden. "Uh sorry" stamel ik. "Ben jij nieuwe hier" vraagt de jongen met haaientanden. "Ja" zeg ik. "Haai ik ben Rin" zegt hij. "Ik ben (y/n)" zeg ik. "Weet je de weg naar je lokaal of moet ik je helpen" vraagt hij. Ik voel dat ik helemaal rood word, geen idee waarom. Rij lacht. "Zo te zien kan je wel wat hulp gebruiken" zegt hij. "In welk lokaal moet je zijn" vraagt hij. "020" zeg ik. "Oké, deze kant op" zegt hij terwijl hij voor me uitloopt. Uiteindelijk komen we bij een lokaal aan. "Hier is het" zegt hij. "Dankjewel" zeg ik tegen hem. Rin loopt weg, waarschijnlijk naar zijn eigen lokaal. Ik doe de deur open en loop de klas in. "Leerlingen, ik was vergeten te zeggen dat wer een nieuwe leerling in de klas hebben" zegt de leraar. "Uhm hallo, ik ben (y/n) en ik ben 17 jaar oud" zeg ik. "Wat zijn je hobby's" roept een blonde kleine jongen door de klas. "Ik hou heel erg van zwemmen" zeg ik. "Kom je dan bij de Iwatobi swim club" vraagt hij enthousiast. "Dat was ik wel van plan ja" zeg ik. Hij doet een vreugdedans. "Nagisa, nu is het wel weer mooi geweest" zegt de leraar streng. Nagisa gaat weer zitten en fluisterd wat met de jongen met blauw haar en een rode bril naast hem. "Ga maar ergens zitten" zegt de leraar tegen mij. Ik ga helemaal achter in de klas zitten. En dan start de saaie les.

~~~~~~~~~~~~~~

Nou, dat was het 2e hoofdstuk

En als je geen 17 bent...... Hier in dit verhaal wel :D

Dank voor het lezen en stemmen (als je dat doet) en als je dat niet doet is het jou probleem. Maarja ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Jij hebt dus al Rin en Nagisa 'ontmoet'

Niet echt ontmoet ontmoet maar wel 'ontmoet'

Leuk he :)

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 15, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Free! X readerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu