Part 1

4.9K 22 2
                                    

kisah ini bermula semasa aku berumur 15 tahun, namaku yan, aku adalah remaja kacukan cina. seorang yang tinggi, badan sederhana besar. wajah yang menarik. kisah ini tentang pengalaman seks yang aku pernah lalui. aku mula mengenalinya semasa aku berjalan ke bandar kuala lumpur mengikut rakanku. rakanku yang lebih tua dariku. aku di bawa ke rumah kakaknya. dari situ aku mula mengenali dia. namanya puteri aku memanggilnya kak putri. orangnya agak berisi dengan ukuran badan 38e/30/40. teteknya besar pinggangnya ramping dan bontotnya tonggek dan lebar. kulitnya tidak terlalu cerah dan tidak terlalu gelap. bewarna kuning langsat seperti kebanyakan orang melayu. dia gemar memakai tshirt dan disebabkan bentuk badan yang seksi itu aku tertarik saat pertama kali melihatnya. kak putri telah pun berkahwin dan tidak memiliki anak. berumur awal 40 an. orangnya mesra dan mudah gelak. awal perkenalan aku dan kak putri tiada hubungan yang terjalin antara kami.

Dua tahun kemudian aku berhijrah ke kuala lumpur. aku mula bekerja di kota besar ini. dan semenjak itu aku sering berkunjung ke rumahnya. kerana adiknya mat sering membawa aku ke sana. di sini bermula ceritaku...

mat: yan aku nak pergi umah akak aku ni, jom ikut aku.
aku: boleh juga. aku pun bosan ni.

setibanya aku dan mat di rumah akaknya. aku di sambut oleh kak putri. kebanyakan masa dia hanya berseorangan di rumah itu kerana suaminya lebih banyak menghabiskan masa di rumah isteri pertama. yan dah makan tegur kak putri padaku. belum jawabku. kak putri kemudian mengajak aku dan yan makan bersamanya. masakan kak putri memang sedap sekali. sambil makan aku mencuri pandang teteknya yang bulat dan tegang itu. di rumahnya kebanyakan masa kak putri hanya mengenakan t-shirt sendat lengan pendek. tapi aku rasa t-shirt nya menjadi sendat gara2 teteknya yang besar tersembul di dadanya itu. aku suka melihat wajahnya. manis dan cantik. alis kening nya runcing. bibir nya mekar. tapi dia jarang senyum. aku tidak tahu kenapa. rambutnya lurus dan dia sering mengikat nya secara pony tail.

selesai makan mat meninggalkan aku dan kakaknya kerana mahu keluar. aku tahu mat mesti mahu pergi menutuh cipap2 sundal di luar sana. kini hanya tinggal aku berdua dengan kak putri di rumah itu. sewaktu ini aku sudah agak mesra dengan kak putri kerana sudah biasa ke rumahnya. kak putri mengajak ku menonton tv dan berbual bual. dia suka menanyakan tentang bekas kekasihku. dan membuat aku sedih mengenangkan semua itu. kak putri merasa bersalah kerana membuat aku menangis mengenangkan bekas kekasihku yang curang padaku. Yan, apa yang akak boleh buat nak bagi yan berhenti menangis ni. kak putri bagi yan sedut puting tetek akak jawabku. dia tergamam dengan jawapan ku. tetapi masih menanyakan soalan yang sama. aku pikir dia sengaja hendak menduga kelakianku. jawapan yang aku berikan hanyalah olok2 pada awalnya. tetapi setelah di tanya soalan yang sama berulang kali. aku memandang kak putri dan menjawab jawapan yang sama. Betul ni yan x menangis dah kalau dapat isap tetek akak? aku hanya menganggukkan kepala.. tanpa aku duga, dengan berani kak putri menyelak bajunya dan melondehkan baju dalamnya. selambak tetek besar nya di hadapan mataku. tetek yang aku geram selama ini. walaupun umurnya di awal 40 an. tapi tetek kak putri tidak kendur. bulat dan tegang. kak putri menghampiri ku dan menyuakan puting coklatnya ke arahku. hisapla yan, tadi yan nak sangat kan? katanya manja dan nakal. aku mula menjilat puting teteknya tegang. kak putri mula gelisah. segalanya terjadi begitu pantas. hanya kerana dia ingin memujukku, aku yang sengaja mengambil kesempatan ke atas dirinya itu. kerana geramkan buah dadanya yang besar dan bulat itu aku mula meramas buah dada kirinya. kak putri mendesah akibat permainan tanganku. perlahan tanganku mula turun ke tundunnya ya tembam. aku merasa cipap tembamnya sudah pun basah. aku aku mula menjolok jariku ke dalam cipapnya sambil mulutku menyonyot puting teteknya. kak putri menikmati apa yang aku lakukan. aku melajukan jolokan jariku pada cipapnya dan dia merengek rengek. merasakan kak putri yang hampir klimaks aku menghisap teteknya semahunya. dan dia klimaks tepat semasa mat kembali ke rumahnya. kami cepat2 membetulkan keadaan dan aku berpura pura tidur. kalau lah mat tahu aku baru sahaja selesai mengerjakan kakaknya. apakah perasaan nya.

HANGAT ASMARAWhere stories live. Discover now