Si am ieșit din experienta aia de cacat cu ajutorul Lui Dumnezeu, din fericire.
*Astăzi este a 5 a zi,asa ca deja trebuie sa merg la liceu. Știu ca nu prea o sa le para bine tarfelor și nici lui Aleodor,dar o fac. Oricum,sunt pe mana directorului și nu au ce sa mi facă. Și dacă tot ma strecor pe lângă gânduri...De ce sa nu ma trezesc?*
Oh,stai?dormeam??e ora 7:20?se pare ca am dormit cu telefon descarcat pe mine,fără sa l simt,iar acum nu mi a mai mers alarma idioata,dar noroc cu bateria externa pe care o am!E deja prea târziu și nu pot face mai nimic..dar stai,Sarah întotdeauna e liniștită!Ma duc direct la baie sa mi spal dinții și sa mi fac un skincare mai scurt decât de obicei.
M am îmbrăcat rapid cu un hanorac de la Nike negru și niște pantaloni destul de căldurosi de catifea(albi) care sunt destul de largi și cu conversii mei albi.
Deja tatăl meu nu putea sa ma ia,asa ca mi am luat ghiozdanul și am alergat la un autobuz special pentru liceul meu.Și în sfârșit am ajuns la liceu,însă mai am doar 3 minute!!!!vaii,și acum ma simt vinovata pentru faptul ca aseară am stat la bârfă multă cu Jenn și nu ma pot trezi. Apropo,dacă tot vine vorba de Jenn,si ea a mers cu mine la liceu!
Jenn e ca o sora pentru mine și ma simt minunat cu ea!îmi doream întotdeauna una!
Și ma strecor prea mult prin gânduri dar cel mai șocant moment e ca am trecut pe lângă vestiarul tarfelor. Ele erau acolo gata sa mi facă ceva. Răzbunarea a fost răzbunare,dar n au reușit sa mi facă nimic. Eram cu Jenn,iar ultima oara,Jenn le a bătut încât le au curs sânge din nas. Le e frica de Jenn și cu asta ma mândresc.
Și,oare despre ce vorbesc?*M am intalnit astăzi cu Jack și jur ca m am îndrăgostit. De fapt,el chiar e crush ul meu fără nicio îndoială asupra mea!Ohhh,de ar fi aici și l as tine în brate..*
De fapt,vise si iar vise!el nu m ar plăcea niciodată pe mine..eventual,suntem prieteni sau nu ma considera...
Orice,dar deja sunt cu Jenn alergând ca niște nebune pe holul liceului ca să ajungem în clasa.Prima ora avem romana,perfect. Ceva wow!..știți cum ma bucur?radiez a fericire.. glumesc,dacă știți ce zic. Dar ce sa vezi?m am intalnit și cu Aleodor.
S a apropiat de mine și mi a spus uitându-se cu o privire sălbatică la mine:'Într o zi,te voi face sa fi în scaunul cu rotile.'
Dar nu am băgat de seama,își merita atât de mult soarta. Cum adică sa mi pierd virginitatea la 16 ani ai mei?sunt tanara și vreau sa mi trăiesc viata!cine știe cum pot sa ajung dacă ma dezvirginez!
Mi am văzut de ale mele,nu poate sa mi facă asa ceva,dacă din nou face asta,o sa ajungă și la pușcărie.
După ce s au terminat orele,am vorbit cu Jenn si i am povestit ce i am zis. ea a rămas șocată pentru bălăriile pe care le poate spune.
am făcut câțiva pași și imediat m am împiedicat de Jack. Îmi priveam conversii mei albi strălucitori care erau atât de frumoși..puuu, sa nu i deochi și am dat cap în cap cu Jack.Cred ca Jack s a supărat un pic cam rău pe mine. N am vrut sa fac crush fact,dar oricum,îl cam plac!mi a spus cam ironic:
'Ai grija data viitoare,draga mea.'Probabil ca ar fii doar un vis sa ma placa..De fapt,sa ne iubim reciproc. Pana atunci,ma strecor prin gândurile mele și rămân blocata acolo.
Nu vreau sa ma stresez cu ora de mate,oricum,din ultimul timp,n am mai dat pe la scoala pt ceea ce mi s a întâmplat.
Poate credeți ca sunt bine..da,sunt bine, însă încă ma doare capul puțin și ma simt amețita. Sper sa se rezolve cât de curând și asta și sa ma însănătoșesc.
Mi e cam foame,iar eu cu Jenn ma duc la cantina sa ne luam o salata și un sandwich. Dintr odată,îl vad pe Aleodor cu Kyile ținându se de mana..se potrivesc perfect:cancerul și hepatita se țin de mana.
Ce pot sa zic,ii pot numi criminali,ca aproape ajungeam pe patul de spital în coma,doamne ferește!idioții ăștia...
'Jenn,ma simt singura!simt ca nimeni nu îmi mai e alături. mi e un pic cam rău și ma doare capul,nu ma simt intr atât de bine,dar încerc sa trec peste cu toate gândurile mele!'
Jenn și a dat ochii peste cap și m a împins prietenesc.
'Haide,Sarah,ma ai pe mine!stiu ca te referi la Jack..'
Ea deja stia despre ce e vorba..oare îmi exprim sentimentele si secretele în realitate fără sa vreau?ma simt o ciudata...
'Cred ca mi ai citit gândurile..mi am exprimat prea rau sentimentele pe care le țin în interiorul meu...ohhh,sunt o proasta,știu asta,dar îl iubesc asa de mult chiar dacă pe deoparte e și un nesimțit!Un mare nesimțit...îl iubesc,e firesc asta!'
Eu consider ca nu sunt o persoana care își exprima secretele sau sentimentele dinăuntrul ei. Cum de știe asta?probabil ca și el a observat...acum ce ma fac?ma urăsc!
CITEȘTI
Rivala cu viata
RomanceEa este Sarah Monchest,o fata simpla care are o prietena foarte bună la liceul ei,Jenny Darlen. Jenny,prietena ei cea mai buna,are un tata penibil,bețiv care s a despărțit de mama ei acum 4 ani. după ceva timp de la divorțul acestora,el și a refăcut...