Chapter 1.

13 1 0
                                    

the outbreak.

Liz's POV

“Huy dae, tinuod daw na expelled si Lizzie isa ka semana?”

“Oo daw dae, karon ra gani siya kabalik kay last week siya na expelled.”

“Dah? Sure uy? Nganong na expelled man siyag isa ka semana dae nga halos koronahan mana siya as pinaka hilomon sa tibuok campus?”

Nag padayon lang kog inom sa akong soda samtang naminaw sa gipang estorya sa duha sa estudyante niini sa akoang kiliran, tuo siguro nila wala koy madunggan because I'm wearing my earphones pero wala may naka play nga song ani.

“Buang man ka, dili tanan hilomon buotan. Na expelled man daw na siya dae tungod gi parok niya iyang classmate kay wa kuno siya ganahi sa batasan ato,” ingon sa isa nga mubo ug buhok, naa rajud silang duha sakong kiliran nag inom pud ug drinks. Ako nag pretend lang na wala kadungog, atik atik ug luhag luhag sa akoang ulo para ingnon naminaw ug songs.

Chada mangud mamimaw usahay kung unsay chismis sa mga tao. Infairness, karon kay tinuod ang nigawas sailang baba.

Gi hurot nakog inom akong drinks ug gi labay ang sudlanan sa trash can dapit sa mga babae nga nag chismisay, nahunong silag estorya ug murag nanggahi kay pina bundak akong pag labay sa can ampan nilakaw na ko kay naa pakoy klase.

Daghan pa kaayog estudyante sa hallway kay alas dose traynta pa, early pa kaayo for the next class na mag sugod ug ala una kapin pero kay good student man ko syempre mag una jud ko kay mag study pako.

“Tuara siya oh, gwapa baya kaayo bayhana pero warshak mandaw gi parok iyang classmate sa pader gi hospital daw.”

“Hala, diba mao manang pinaka bright sa section nilang Zion?”

“Lagi, na shock gud halos tanan kay ingana diay iyang batasan.”

Pagka dungog nako atong last nga gi ingon sa babae, hapit jud ko nakatawa sa tinuod lang, nag pretend nalang ko nga nangalot sakong ilong. Unsa daw? Hays, people. Na shock sila kay ing ana akong batasan nga waman unta ko nag bandilyo na maayo ko nga pagka tao in the first place. Ako? Buotan? Silay naghimo ana nga version sailang utok.

Pag abot nakos classroom mao ra japon, nang hilom rag kalit akong mga classmate ug lain ang tinan-awan sa akoa sa mga amiga ni Abegail, ang babaye na akong gi parok sa pader last week sa rason nga wa niya gi himo ug tarong iyang part sa among research paper.

I mean, kinsay di maglagot nga ka tarong sa amoang sabot nga way yaga yaga, wa siguro siya naminaw kay sige raman siyag kiat saiyang mga myday. Siya pay naay gana mo smile paghuman nakog basa saiyang gi research, actually kulang pa to ug parok.

“Liz, humana kas Statistics?” pangutana dayun ni Carl bag-o ra gani ko nakalingkod sakong lingkuranan.

Nitando rako.

“Humana pud kas UTS?” mas niduol pa siya sa akoa. Nitando napud ko.

“Maypaka ay! Ayaw ingna humana pud kas World Science?” Kahilakon iyang tono maong akoa siyang gi tan-aw.

I nodded. “Ayaw ingna wala pa ka sa tulo?”

“Hala ka oy ka werpa ani atong barkada, Analou!” gi bira bira niya si Analou nga natulog ras iyang desk. Nimata kini ug nag mug-ot.

“Kanus-a mana siya na late sa mga buhatunon sa eskwelahan Carl uy, permi naman jud na siya humana. Liz, pakopyaha mi ha?” ni ngislit si Analou ug ni aksyon pag gunit sa akong kamot pero wa nako siya gipa gunit.

The OutbreakWhere stories live. Discover now