Bunu biraz ciddi yazıcam bir komik bir ciddi olucak istisnalar dışında
Gün 22 Aralık 5.00
🔥 Gözünden
Sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım... Sonra aklıma okula gitmem gerektiği geldi. Solmuş olan ruh halim daha da soldu. Gerçi zaten bir ruhumun olmadığını ve benim bir canavar olduğumu söylüyorlar çünkü ben bir half oni* yim... Böyle olmaktan ve kendimden nefret ediyorum. Okula sadece Garroth, Zack ve Kaito yu görebilmek için gidiyorum... Onlar benim tek dostlarım onlarda giderse -ki ben bunu düşünmek istemiyorum- hayat amacım kalmaz... Herneyse bunları düşünmeyi bıraktım. Hazırlanıp çıktım. Yolda giderken 1.52 boylarında tatlı bir kız gördüm. Bir elfe benziyordu... O çok güzeldi... Sanırım büyülendim çünkü benim aşka olan inancım eski sevgilim yüzünden yok oldu... Ama şuan hissettiğim şeyi tarif edemezdim.
🌙 gözünden
Biri bana bakıyor gibi hissetmeye başladım. Bir süre sonra arkamı döndüm. Bir oğlan gördüm büyük sınıflardan olmalıydı. Nerden anlamıştım çünkü benim gittiğim okulun formasını giyiyordu. Derin bir o kadar da garip bakıyordu. Sonrasında ona baktığımı anlayınca başını eğip hemen uzaklaştı. Acaba neden bana bakıyordu. Kesin beni garipsemiştir...
🔥 Gözünden
Kahretsin gördü o kadar uzun bakmamalıydım... Hemen başımı eğip ordan uzaklaştım. Okula vardım. Garroth ın yanına gittim.
👻- Aaron sen iyi misin? Yüzün pembeleşmiş hasta mısın yoksa?!
🔥-Hayır... Garroth ben galiba bir kız tarafından büyülendim...
👻-Aaron! Sen aşık olmuşsun lan! Şöyle benim yengemin adını nolur!
🔥-Adını bilmiyorum...
👻-Ehh... Aaron sen içtin mi? Votkaya mı başladın gene.
🔥-Hayır içmedim...
👻- Kızın dış görünüşünü bana anlatır mısın lütfen?
Garroth okulda ki neredeyse herkesi tanıyordu. Bu konuda çok şanslıydı. Çünkü o herkes tarafından seviliyordu...
🔥-1.52 boylarında, kumral saç, gri-mavi ve kahve gözleri vardı...
👻-Oh o benim sevgilimin arkadaşı sizi tanıştırabilirim istersen.
🔥-C-ci-cidden mi?!
👻-Tabi canım dostlar ne içindir sanıyorsun.
🔥-Garroth iyiki senle arkadaş olmuşum.
👻-*😁*🌙Gözünden
Martin in yanına gittim. Garroth ile konuşuyordu.
🌫-Moon sana bir teklifim var.
🌙-Nedir o teklifin?
🌫-benim sevgilimin bir arkadaşı var. Onunla tanışın belki birbirinizi seversiniz.
🌙-Emin misin?
🌫-Hayır Martin im
🌙-...Cidden mi?..
Her neyse sonra tanışıyorlar filan işte üşeniyorum...
Aylar sonra~~🔥 Gözünden
Moon ile baya yakınlaştık fakat ben ona aşıktım ve bunu ona söyleyemiyordum. Çünkü vereceği tepkiden korkuyordum...Ama sonra Allah bana cesaret verdi ve Moon a açıldım.
🔥-Moon...Sana bir şey açıklayabilir miyim?
🌙-Tabiki
🔥-Ben senden hoşlanıyorum...*Half oni: Benim uydurduğum birşey demon slayer izleyenler oninin ne olduğunu bilirler. Half oni ise bir oni gibidir fakat insanlar gibi belirli bir yaşta ölürler. Ve normal bir oniden daha güçlüdürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENARYO TİME
AcakEvt doğru duydunuz UYARI -Küfür var -Saçmalama olasılığı var -Bölümlerin gelebilme süresi belli değil