Acı Süpriz

244 22 6
                                    

Bugün doğum günümdü. Çağrıya bir çok kez mesaj atıp aramıştım ama ikisinide umursamamıştı. Cemreyle biraz Berki geri kazanma planı hakkında konuşmuş,ortak yönlerimizi bulmuş ve arkadaş olmaya karar vermiştik.

Cemre gerçekten iyi bir kızdı,ve ben onu kaybetmek istemiyordum.

Küçük bir cafe tutmuştu annem bütün biriktirdiği parayla. Her yer çok güzeldi davet ettiğim herkes burdaydı. Dün saçlarımı kestirip kahkül yaptırmıştım.

Herkes eğleniyordu ama ben eğlenmiyordum çünkü o yoktu. Çağrı gelmemişti ve benim doğum günümde bile bir tarafım buruktu.

Hediye faslına geçildi bir kaç kişi verdi teşekkür edip hepsine sarıldım. Sinan çok güzel bir ceket,Cemre küpe, Vefa bileklik, Hazal ayakkabı vs almıştı.

Hediyesini vermeyen sadece, Ali kalmıştı. Bana doğru yaklaştı ve tam önümde durdu. Ona baktım,elindeki kutuyu bana uzattı.

-Aslında hediyem defter hep yıldızım parlıyor yazman için ama bir tane daha hediyem var. Seni seviyorum Zeynep

Dedi ve birden dudaklarını dudaklarımda hissettim. Kalbim sanki şaşkınlıkla durmuştu ve ben ne yapacağımı bilemedim.

-Sürprii-

O an karşıdan gelen sesi duydum. Çağrının sesiydi, bana süpriz yapmıştı ama her şey mahvolmuştu çoktan. Ali geri çekildi, hızlıca Çağrıya döndüğümde lanet olsun ömrüm boyunca unutmayacağım o şeyi gördüm. Gözünden bir damla yaş damladı ve yere düştü, elindeki kutuyla beraber kırılma sesiyle kutu açıldı ve içinden kırık kar küresinin parçaları yuvarlandı.

-Ç-Çağrı

Hızlıca yerden kırık parçaları aldı kutuya koydu ve bana uzattı.

-İyiki Doğdun Zeynep, süpriz ama acı bir süpriz.

Kalbim kırıldı ama onun için kırıldı. Ben artık emindim Çağrıyı haketmeyen bencilin tekiydim.

BÖLÜM KISA OLDU AMA TELAFİ EDICEM
BU SAATTE SIZE BÖLÜM YAZDIM KIYMETIMI BİLİN VE OYLAYIN

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tozlu BrossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin