Her şeyin olurum

557 46 74
                                    

İlk kez düz yazı yazıcam bismillah 😰🤙🏻
İyi okumalarr

**

Jimin'in Yoongi ile konuşmayı bırakması üzerinden fazla zaman geçmemişti ama hâlâ onunla konuşmak istiyordu, zaten uyku tutmuyordu şuanda onu. Göz ucuyla saate bakınca saatin 01:33 olduğunu fark eden Jimin uyumak için kendini dahada zorlamaya çalıştk, yarın okulu vardı uykusunu almak zorundaydı.


Aslında şu bir haftadır Yoongi'i düşünmekten uyuyamıyordu ama şimdi uyumak zorunda hissediyordu  çünkü Yoongi bir ilki gerçekleştirdi ve Jimin'e okula beraber gitmeyi teklif etti. Jimin de onun karşısına uykulu gözlerle çıkmak istemezdi. Ayrıca bir süredir Namjoon da Jimin ile kalıyordu onunla ilgilenmekten de Yoongi'e vakit ayıramamıştı. Aslında ayırdığında bile bir şey değişmiyordu çünkü Jimin'e hâlâ tuhaf davranıyordu ilk önce birinden kopyalanmış mesajlar sonra ne maddesi içerdiğimi sorması tuhaf geliyordu Jimin'e...

Daha fazla yatakta duramayan Jimin ayağa kalktı, zaten odası aşırı karanlıktı uzakta duran çorabı da fare sanmasıyla beraber ayaklarını hızlıca kendine çekti. Jimin'in sonunda aklı başına geldi ve odamda fare ne gezsin diye düşündü... Bunaldığını anlayan Jimin içeri hava girsin diye camı açtı ve gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştı bir sağa döndü bir sola, hava soğuktu ama şuanda soğuk Jimin'e daha iyi geliyordu.

***

Jimin uyandığı an her yeri sızlıyordu bunun sebebi belliydi gece açık bıraktığı camdı. Jimin saate dikkatlice baktı saat 06:11'di.

Formasını giyinirken forması için yine şükür etti çünkü Namjoon geçen gün formaların neon pembe olmasını ve herkesin de "k¡my@ dersleri kaldırılsın" yazan rozetler takmasını talep etmişti. Zaten Namjoon her zaman tuhaf şeyler talep ederdi hatta geçen yıl okulda sıra yerine yatak olması için yine başvuruda bulunmuştu ondan sonra zaten okul temsilcisi tarafından kaşıkla kovalandı. Ah Namjoon ah...

Jimin üstünü giyinince düşüncelerini bir kenara bıraktı ve büyük hızla mutfağa geçti ve bir kaç gün önce hazırladığı kurabiye hamuruna kalp şekilleri verip fırına attı, aslında geçen gün yapmayı planlıyordu ama Namjoon onunla kalınca planları suya düşmüştü. Aslında şuan bile evine kamera taktığından şüpheliydi Jimin ama yapacak bir şey yok Namjoon'numuz oldu bir kez... Namjoon geçen yılda zaten Jin hyungu askeriyede  "yanlışlıkla" asker kaçağı olarak göstermişti bu yüzden Jiminleri 7 mahalle kovaladılar zor kurtuldular. Tabii Namjoon Jiminlerin elinden kurtulamadı. Aslında nasıl kurtulduğunu Jin'e sorduklarında Jin hyung ben son elçiyim var bende de marifetler diye bir şeyler demişti ama Jimin buna asla ve asla inanmadı.

Aradan geçen zamanda Jiminde kavanozu süslemişti, biraz şirin duruyordu. Kavanozun başına kurdaliye takmıştı,üstüne de kalpli stickerler yerleştirdi. Jimin kavanozun içine de kurabiyeleri yerleştirdikten sonra geriye kalan kurabiyeleri tabağa dizip ve masaya koymuştu bile. Tabikide kendisine değil Jimin'in evini kendi evi olarak benimsemiş hyunguna. Tamda içinden Namjoon'u geçiren Jiminin evinin kapısı çalmıştı. Jimin "O kimmm?" diye bağırdı. Ve kapının deliğinden evinin içini izlemeye "çalışan" Namjoon'u gördü. "İti an çomağı hazırla..." diye söylendi Jimin kendi kendine. Ve kapıyı açtı, aslında o kim diye sormasaydı evde yok numarası yapardı ama bir kez belli etmişti evde olduğunu.

"KOKUYOR KURABİYE KOKUYOR ULAN VİCDANSIZ JİMİN HİÇ Mİ İÇİN CIZ ETMEDİ TEK YERKEN" Namjoon bağıra bağıra isyan ederken bir yandan da kendini yerden yere atıyordu ve de şarkı söylüyordu...
"BU DUVARLARA ÇARPA ÇARPA NASIR TUTTUM BEN" "Namjoon hyung sana da ayı-"

Pride Month //YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin