Pohled Vince
Mohu říci, že plán na desing Reaper Nurse se nám podařilo udělat více atraktivní než jsme čekali. Kromě Malaka si snad každá příšera mužského pohlaví připadala nesvá a v případě Luckyho to vyeskalovalo do totálního zabouchnutí se do ní. Jenomže co jsem místy zaslechl, totální zabouchnutí je slabé slovo. On ji totiž má snad všude, od obrázků v telefonu po všelijaké plakáty a dává si záležet na tom, aby s Reaper Nurse byl co nejčastěji. To je pro Penny velkou ránou, což dokazuje i její klení a tvrzení, že Lucky má údajně více fotek s Reaper Nurse než s ní. Taky není žádným tajemstvím, že se Lucky vyžívá ve více "sprostších" obrázcích, ale jak si jednou sám pro sebe řekl, pouhý obrázek ho až tak nevzruší. Kdybych byl normální člověk, nedělal bych si s tím starosti, jenomže on vznikl mou rukou a takhle se to zvrhlo. Navíc veškeré tyto informace jsou jen to, že někdo zaslechl, že někdo něco řekl, což není zrovna důvěryhodný důkaz. Proto jsem dostal celkem vynikající nápad jak si to ověřit. Povolal jsem tedy dva své nejvěrnější společníky, a to Niksona, těžkýho programátora, a taky PenPen, která mi opatřila tyto informace. "Co tak hoří?" zeptala se PenPen. "Určitě si vzpomínáš na to jak jsi mi předala ty indormace o vztahu Luckyho k Reaper Nurse." začal jsem. "No a?" řekla PenPen. "Napadlo mě, že bychom si ty informace ověřili, což se dá udělat nejlépe tak, že potřebujeme zbavit Reaper Nurse jejího oblečení." dokončil jsem. PenPen se na mě pohoršeně podívala a Nikson... byl prostě Nikson. "Úvaha je to zajímavá, ale jak to chceš udělat? Jen tak se nesvlékne, natož před nějakým chlapem." zapochyboval Nikson. "Nad tím už jsem taky přemýšlel. Proto ji k tomu musíme donutit." řekl jsem. "A to chceš udělat jak? Možná že bych si s ní mohla zahrát pravda nebo úkol, ale kdyby si vybrala úkol a já jí řekla, aby šla k Luckymu pouze ve spodním prádle, na sto procent mě roztrhá na kusy!" zapochybovala PenPen. "Tak jim tam zatopíme." navrhl jsem. "Pokud to chápu správně, tak je tím myšleno, že jim začneme postupně navyšovat teplotu vzduchu, dokud se Reaper Nurse nesvlékne." ujasnil si Nikson. "Přesně tak, můj příteli." řekl jsem. "Jenže jak to provedeme? Kdybychom jim tam opravdu chtěli navýšit teplotu vzduchu o hodně, ve výsledku se jim tam oteplí za dlouho." pochybovala PenPen. "Však já neplánuji jim tam najednou zničehonic udělat saunu. Postupně jim to tam začneme vyhřívat. Možná si na to zvyknou, ale uvidíme. Máme jen jeden pokus, tím pádem musíme hrát na jistotu." řekl jsem. "To zní fér." řekl Nikson. "Nejsem z toho nijak nadšená, ale holt vám pomůžu, ale jestli někdo z vás natrefí na Reaper Nurse, když na sobě bude mít jen spodní prádlo, a vy se mi z toho složíte, křísit vás nebudu." pohrozila PenPen. "Pokud to mám brát jako souhlas, můžeme s tím hned začít." prohlásil jsem radostně.
ČTEŠ
Luckyho nejtemnější touha(Dark Deception fanfikce)
RandomPředem varuji, že jsem si vědom faktu, že je to 100% debilita, ale dokud mám něco v hlavě a nenapíšu to, mám to pak v hlavě neustále. Není žádným tajemství, že Lucky the Rabbit, největší rváč široko daleko, cítí lásku k Reaper Nurse. Ne nadarmo má v...