2. Podezření

2 1 0
                                    

Pohled Bombase

Byl jsem zrovna na odpočinku v nemocnici. Dost se tu scházíme a skoro vůbec tu Reaper Nurses nejsou samy. Abych byl upřímný, jsem tu poměrně často, ale ne tak často jako Gold Watchers, ale ani ti se nevyrovnají Luckymu. Lucky je už tady tak často, že asi tak po půl roce od jeho první návštěvy jsem to přestal počítat, ale vím, že jsem se dopočítal do osmdesáti návštěv. Není žádným tajemstvím proč tu tak často pobývá. Je to tak známé, že už o tom ví i naši kolegové v Poppy Playtime, obzvlášť Huggy Wuggy, který je s Luckym poměrně často v kontaktu. Jenomže touhle dobou tu nejsou k mání služby, které by byly k mání za normálních okolností. Důvod proč momentální okolnosti nejdou normální je prostý. Není tu zrovna teplo, přesněji je tu 16°C, což na teplotu v budově je celkem málo, nebudeme si nic nalhávat. Navíc venku je zima jak prase, kterou Clown Gremlins výstižně nazývají "Mráz z Jekatěrinburgu". Podle nich tento mráz přišel ze stejnojmenné ruské obce za pohořím Ural a právě odtud přišel tenhle mráz. Nedává to vůbec smysl a je to debilita, ale já to hraju s nimi, vpodstatě to hraje s nimi každý, ačkoliv si každý myslí něco jiného. Úplně nejvíce tomu věří Agatha, která tuhle "důvěru k mrazu" vůbec nehraje. Ona tomu opravdu věří, i když není se čemu divit. Ona je tak blbá, že kdyby jí někdo něco přilil do pití, například pivo nebo rum, ona to vůbec nepozná. Asi pětkrát jsme to s Luckym na ní zkusili a nikdy nepoznala, že jsme jí to pití "řízli". Zrovna jsem se bavil s Luckym a jen tak namátkově jsem nahlédl k teploměru a zahlédl jsem, že je tu 17°C a přísahám na Malaka, že naposled, když jsem se na teploměr díval, což bylo před pěti minutami, bylo tam 16, nikoliv 17. "Asi chyba v Matrixu nebo tak něco." zhodnotil to Lucky. Na jednu stranu je technicky možné, že se tu teplota za těch pět minut zvedla, ale po celou dobu mé návštěvy se tu teplota držela kolem šestnácti a párkrát to kleslo i na patnáct, ale to, že se teplota zvedla na sedmnáct, se mi nějak nezdálo. Rozhodl jsem se zeptat ještě někoho, zda-li netuší co za chybu v Matrixu toto je. "Ale to je dost možné, že se to tu oteplilo. A taky je to dobře. Bylo to už na místě." řekl Gold Watcher. "No, ono by to bylo fajn, kdyby se oteplilo i venku, což se v tomto případě nestalo." řekl jsem mu. Gold Watcher se zamyslel a nakonec usoudil, že je to vskutku zvláštní a rozhodl se mi pomoci objasnit tuto netradiční záležitost. Mezitím se tu zvedla teplota na 17,3°C. Začali jsme společně obcházet ostatní a ptali jsme se jich zda-li o tom něco náhodou neví. Jak jsem to tak nějak předpokládal, nikdo nechápal co to zapříčinilo a mysleli si, že je to jenom nějaká výchylka. Netrvalo to dlouho a tato informace se dostala k Malakovi, který se rozhodl uspořádat v nemocnici poradu, kde se rozhodne co a jak. Ta porada bude dosti výjimečná, protože se jí účastní i naši kolegové z Poppy Playtime. Když jsme se sešli v kafeterii, největší místnosti v nemocnici, teploměr ukazoval přesných 18°C. "Jistě víte proč byla tato porada svolána." řekl Malak. "Upřímně, já to nevím." svěřila se Agatha. Nikdo nijak zvláštně nereagoval na Agathu, ale Huggy si poklepal na čelo, naznačujíc nám, že je podle něj blbá. "Rozmohl se nám tu takový nešvar. Venku je stále zima, populárně označována jako 'Mráz z Jekatěrinburgu', ale zde v této nemocnici se tu otepluje." vysvětlil nám Malak. "To mi nevychází. Venku je zima až praští, ale v téhle budově se i přesto otepluje? Tož je to možné toto?" nechápal Boxy Boo. "Abych pravdu řekl, podle mě je to pěkná blamáž." řekl svůj názor Hangry. "Nejste jediní kdo to nechápe. I teorii relativity je snažší pochopit než pochopit toto záhadné oteplování." řekl jsem. "Tak jako tak to musíme rychle vyřešit. Ať už je příčina jakákoliv, musíme se postarat o to, aby to bylo napraveno a už nikdy se to neopakovalo." řekl Malak. "No, to nebude zrovna jednoduché. Není snadné najít příčinu problému, natož jeho odstranění, ale zajistit, aby se to neopakovalo, je i pro Boha nadlidský úkol." vyjádřil se k tomu Puppet King. V tomhle případě měl naprostou pravdu. Najít příčinu je nejsnažší, opravit ji je takový "zlatý střed" a zamezit opakování je to nejsložitější. "Nu, jestli je to tak vážné, měli bychom se pokusit hledat možnou příčinu. Pouhým posedáváním a tlacháním to nikdy neodhalíme." navrhl Huggy Wuggy. Jelikož už neměl nikdo nic na srdci, Malak prohlásil debatu za ukončenou a začali jsme se shánět po příčině tohoto nejasného oteplování.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 30, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Luckyho nejtemnější touha(Dark Deception fanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat