Az ördög serege 1.évad 1. rész: A sötét erdő titka

5 1 0
                                    


A fekete égbolton ezer csillag ragyogott, ez a szép látvány viszont a csodás ég alatt egy ijesztő erdő volt. Az erdőben egy fegyver durranását lehetett hallani. Egy lány név szerint Emily Scott. Egy 26 éves lány 174 cm magas, kezében fegyver, hosszú hullámos szőke haját megvilágította a hold és vér csöppent le róla. Véres keze úgy remegett, hogy a pisztolyt elejtette.Világos kék szemét dörzsölve lekuporgott egy nagy fa alá és ezt ismételgette.

---- Pokolra jutok, Pokolra jutok!!!!!---Mondogatta depressziósan. Kemény öt perc után megnyugodott és megpróbált valahogy kijutni.10 perc bolyongás után hallott valamit. Egy röhögést, egy őrült röhögést. Mivel Emily nem volt ijedős ezért utánament megkeresni a hangot. Rengeteg bokron és csalánon át törte magát után a bokrok mögött látott egy fiút, (Körülbelül 28 éves gesztenye barna rövid haj volt, kb :185 cm magas, és vékony volt) Emily közelebb ment mert a szemében lévő könnyektől nem látott. Végül pár méter választotta el a fiútól. A fiú háttal volt Emily-nek. De a fiú őrülten röhögött, alapból ijesztő volt Emily-nek.A fiú előtt egy ember feküdt holt fehér képpel. Emily hátrált, a sírás fojtogatta. De egy gallyra lépett és nagyot reccsent. A titokzatos fiú megfordította az arcát, amin vér folyt.

----- KI AZ !!!??---Kiáltotta ásóját feltartva. Emily-t szerencsére nem látta, mert egy fa mögé bújt. Emily fejében ez játszódott le.

---- Van nála egy ásó szóval előre tervelte, vagyis ő egy gyilkos, egy vérbeli gyilkos. Várjunk, ha ö ö...ö a rettegett Londoni mészáros, aki után vagy 3 és fél éve nyomoznak akkor nekem végem, nem élem meg a holnapot hiszen még egy ember sem élte túl a vele való találkozást. ----- Így gondolkozott magában Emily, befogott szájjal, miközben a fiú hívogatta őrült hanggal. Ásóval járkált .Emily reszketett, és a félelem beszélt belőle. Megragadva lassan és óvatosan egy vastag ágat és maga mögé tartotta, hogy ne látszódjon ki a fa mögül. Amikor a véres arcú fiú a fa mögé ért, ahol a lány tartózkodott, Emily a fa mellet simulva megkerülte a fát.És a mikor úgy megkerülte a fát, hogy a fiú mögé került erősen tarkón vágta. Elesett a fiú, de az ásóját azonnal felvette a földről és meg akarta ütni Emily-t de a vastag ágat oda tartva hárított. Szerencsére Emily egy sportos lány volt, de amiben a legjobb volt az a harcművészet. Ezért a vastag ágat pörgetve a kezében egy pár gyors karate mozdulatot hajtott végre, hogy megijessze a fiút. Egy percre csodálkozott, de nem hátrált, sőt ráadásul odacsapott az ásójával. Emily nem győzte hárítani a csapásokat. Végül Emily- t a földre terítette, és előrántott a farzsebéből egy kést, amit Emily nyakára feszített.

----- Na most szólj a rendőrségnek,ha tudsz, végül is a holttestedet előbb vagy utóbb megtalálják, de csak sokára,hahahaha --- mondta a fiú és el akarta vágni Emily nyakát. 

------ Ne, várj! ---Mondta Emily ijedten.

----- Ugye nem ölnél meg egy másik tapasztaltabb gyilkost. --- szólt, magát féltve. A srác egy percre lenyugodott.

---- Há egy másik gyilkos?– Kérdezte fejét egy kicsit balra eldöntve.

----- I iii -gen.—Válaszolt remegve Emily. 

---- Látod a hajam!! ----jelentette ki büszkén.

--- Véres!? – Lepődött meg! Egy percre meglazította a kést tartó kezét, és a másikkal hozzáért a hajához.Úgy nézte mintha egy kíváncsi gyermek lett volna, aki egy véres hajat vizsgált. 

--- Honnan tudjam, hogy igazat mondasz, lehet, hogy csak egy állat vére vagy megvágtad magad rejtőzés közben --- Felelt dühösen és a kést újra a nyakára szegezte.

---Meg, meg tudom mutatni,ha engeded--- Mondta nagy képűen szemhéját felemelve. Egy kicsit elgondolkozott, de végül felállt és kezet nyújtott neki.

-----Jól van mutasd, hol van?— Kérdezte elfogadta a fiú kéznyújtást leporolta magát, és azt mondta

---- Ha érdekel kövess! – Szólt titokzatosan. A fiú összeráncolta a szemöldökét és megfenyegette.

--------- Ha átversz nagyon megbánod. Majd amint kimondta a lányt a vállánál megfogva megfordított és a tarkójához szegezte a kést. 

------- Mutasd az utat – Mérgelődött. Ekkor pont dörgött egyet az ég és az eső úgy szakadt, mint ha dézsából öntötték volna .Emily az erdőben vezette a fiút, aki egy kést nyomott a tarkójához. El lehet képzelni, hogy mekkora stressz volt a lány vállán. Végül egy nagy fához értek, ahol a lány megált.

--- Most mi van ez csak egy nagy fa, ha ez lenne az a mentség akkor búcsúzz el az életedtől. - Lökte Emily vállát a kezével, ekkor egy gyilkos és egy dühös tekintet keverékét lehet a srác arcán.Ekkor Emily megfordult és le mutat a földre. 

--- Ott van, a fa mögött. – Egy kis csalfa vigyor kerekedett az arcán. A fiú megkerülte a fát és arcán a csodálkozó tekintetet merevedett meg. Egy fejbe lőtt hullát látott kinek fejéből folyt ki a fekete vörös vér.

------ Ho ho hogy mííííííííííí!!!! Ezt ki nem néztem volna belőled. Hogyan lehet, hogy ekkora lenne a szerencsém. Egy másik, de amatőrebb gyilkos itt az erdőben.Habár az erdő egy tökéletes hely a félelemhez és rettegéshez, pláne a gyilkosoknak. Höm ez ez érdekes ---Kis mosolyt virítva az arcán.

----- Hányadik hullád? – kérdezett lelkesen a csávó.

------ Hát nem tudom 16,17, 20-adik hm nem tudom hiszen ki számolja? – Felelt a fának dőlve flegmásan, mint valami császárnő.

--- Akkor, hogy lehet, hogy még sosem hallottam rólad? -Szinte egy félmosolyt vágót mert úgy érezte, hogy nagyobb hatalmúval van szerencséje. Így szerette volna azt hinni,hogy hazudik. 

----Hát tudod én járom a világot így folyamatos mozgásban vagyok. Így nem feltűnő.Hisz nem egy városban tevékenykedek. Például itt is már csak hat hónapom van hátra. A fiú egy kicsit megijedt , és egy izzadság csepp is lefolyt az arcán. A srác megkönnyebbült és így szólt. 

---- Van egy ajánlatom!!!

----Én már régen keresek egy profi gyilkost, aki megfelel az elvárásaimnak,akkor lenne egy alkum.

----- És mégis mi az? - Kérdezte a másikat a félelmet elrejteni és meglepődését.

--- Nos azt mondtad, hogy hat hónapod leszel itt még mi előtte elmész máshová. Mit szolnál, ha ez alatt a hat hónap alatt segítenél nekem megvalósítani egy nagyon régi álmomat.

---Szólalt meg egy komor hanggal, egy titokzatos arcot vágott. Emily kétségbe esett, arra gondolt,hogy ha bele megy akkor valami szörnyű dolog fog vele történni viszont az is lehet, hogy hazudik. És viszont, ha hazudik akkor lehet, hogy csapdába fogja csalni és megfogja őt ölni. Mondani se kell, hogy Emily az összeomlás szélén állt. És még az is ott volt, hogy ha nem megy bele akkor lehet, hogy úgy szintén megöli mert tud a titkáról. Hisz ez egy hideg vérű gyilkos, és azok kiszámíthatatlanok.

--- Oké belemegyek, ha te is segítesz nekem és persze ha leteszünk pár szabályt. – Felelt reménykedve. Emily egy kicsit lenyugodott.

---- Ha eljössz velem a házamba ott leírjuk a szabályokat egy lapra. Amit mind ketten alá írunk.---Felelt egy gondolkodó fejet vágott. Emily megdöbbent. Félt, hogy ha vele megy akkor a házában végez vele. Félt de amint mondtam bátor lány volt így merészen döntött.

----Oké benne vagyok---Felelt láthatólag büszkén, de belül remegett.

---- Scott Waites ---Szólt és kezet adott vidáman.

--- Scott Waites komolyan,milyen véletlenül, hogy egy darts világbajnoknak is ez a neve. -Szólt gyanakvóan.

-- Ez csak véletlen. Hisz,ha belegondolsz Harry Potter név is van a világon. - Felelt őszinte mosollyal.

  --- Ella Anderson –Mondta és Scott kezébe csapott. 

----Ez is roppant véletlen hisz pont így hívnak egy színésznőt. – Vágot vissza Scott.

--- Úgy tűnik, hogy mind a ketten roppant különlegesek vagyunk. --- Mosolygott egyet Scott szemébe.

-Vajon Scott hazudik a nevéről,mint Emily?

-És Emily-vel mi fog történni a gyilkos házában?

Az ördög seregeWhere stories live. Discover now