1.September
Täna avati uus kool ja kõik on nii elevil!Avatseremoonia toimus kell 12 hommikul ja siis kõik läksid klassidesse.
Pärast tseremooniat toimus klassijuhatajatund ja siis oli tänane koolipäev läbi.2.September
Ivo on tavaline koolipoiss kes sattus ka Rasekooli.
- 73 aastane(IVO)
"Oehhh..." Ta kräunus ja lasi kõva plärtsu peeru kui äratuskella kuulis.
Ta pani oma suurte käppadega äratuskella kinni, sügas perset ja astus voodist välja.
Voodist välja astudes ringutas end nii kõvasti, et kindlasti ribides läks tal midagi valesti.
"Peaks midagi normaalset selga panema teiseks koolipäevaks, äkki saab mõne ka ära sebida.""See peaks sobima." Arvab ta ja asus teele.
Koolis
Ivo astus potsatades klassi. Eesti keele tund hakkas. Ivo istus kuskil tagapingis. Ta ei kuuland mida õpetaja rääkis ja ümises viisijupikest omaette. Tund sai ruttu läbi ja ta hakkas teisse klassi astuma. Ta ikka veel ümises omaette ja ei pannud tähele, et keegi tal ees ja koperdas talle otsa...
*suur pauk*
"VAATA KUHU SA KÕNNID PANN"
Vastu vaatas talle nägus poiss.Ivo oli nii shokis ta ei saanud isegi aru mis juhtus.
"RÄÄGID KA MIDAGI?" Karjus see mees.
Enne kui ta midagigi öelda sai see sama mees tõmbas ta jaluli tagasi. "Sa ole õnnelik et kõik vaatavad meid praegult... ma peksaks su läbi, sa veel maksad selle eest." Ja ta lahkus. Ivo koolipäev möödus kiiresti ja sai koju.
"loodan et mul selle poisiga pahandust ei tule.."
Mõtles ta.Ivo tegi endale õhtusööki
ja läks magama.
AUTHOR'S NOTE
————-
Loodam et meeldis ma nägin väga palju vaeva ❤️❤️🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️🙏🙏🙏