Sabah kalktığımda Deniz yoktu aşağı indim ve Kumru yu gördüm onla biraz konuştuktan sonra hoca bir açıklama yaptı "Çocuklar bugün 1. gün sizlere iyi bir haberim var bugün akşam bir partimiz var " Kumru " Kanka iyiki annem bana 2,3 tane elbise koymuş giymeyecektim beni biliyorsun o yüzden sen giy" Ezel"Sen ne giyeceksin "Kumru "Kanka ben giymem hatta nefret ederim o yüzden sen giy"Ezel "Teşekkürler" Kumru ile odaya geçtik ve hazırlanmaya başladık ben siyah ve diz kapağımın altında bir elbise Kumru ise kırmızı salaş bir elbise tercih etmişti normalde süslenmeyi pek tercih etmeyen biriyim fakat kusurlarımı kapatmak için az olsa da makyaj yaptım akşama doğru parti yerine geçtik ve Deniz hala yoktu o sırada dans etmek için yanıma biri geldi "Merhaba güzellik" Ezel " merhaba" Tarık "Dans edelimmi" Tam o anda Deniz geldi ve çocuğa vurup itti daha sonra bana "Seni bi daha bu itin yanında görmüyeyim." Ben tam karşı çıkacakken Deniz beni tuttu ve çekip arabaya getirdi ben şaşkınlıkla ne konuşuyordum ne de bir tepki veriyordum.Sahil kenarına geldiğimizde beni oturtu ve "Ezel anlat" Ezel "Ne diyorsun Deniz neyi anlatayım" Deniz "Ailenden çektiklerini " bi an şaşırdım bu öküz ilk defa bana karşı ilk defa saygılıydı bende tek çarem olarak herşeyi anlattım bi yandan ağlıyor bi yandan anlatıyordum bitirdikten sonra Deniz bana sarıldı.
En son sahildeydik fakat şuan evdeydim ve birinin yatağındaydım kalktım ve etrafı biraz inceledim burası bizim ev değildi birden içerden kumrunun sesi geldi "Kalkkk hadii" İçeri geçtim ve karşımda Deniz,Kumru ve Burak duruyordu ben şaşkınlıkla bakarken Kumru "Ben anlatayım Ezel biz hocaya yalan söyledik işte benim ailem ile beraber acil biyere gitmemiz gerektiğini söyledik biliyorsun Deniz in babası okul müdürü bize arabasını verdi ve bizde geldik." Deniz "Hazırlanın hadi Ezelgilin evine gidiyoruz." Ezel "Neden" Deniz "Gidince öğrennirisin" Hazırlandık ve bizim eve geldik anneme herşeyi anlattım ilk başta kızdı ve vurmaya çalıştı fakat tam vuracekken Deniz önüme geçti ve vurmadan kurtulup eşyalarımı topladım neyim varsa aldım daha sonra Kumruyuda alıp kalacağımız apartmana geldik geldiğimizde apartmanın girişinde bizi ev pandufları ile Burak karşıladı ilk başta Denize sorar gözlerle baktım karşılık alamayınca sordum "Deniz Burak neden pandufları ile girişde bizi bekliyo" Deniz "Çünkü bizim evimiz sizin evinizin karşısı artık karşı komşuyuz" der ve sırıtır.
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN AYDINLIĞA -Final oldu-
Teen FictionBirçok kez kafamda kurguladığım hayaller ,serüvenler oldu hep hayallerimi kağıda dökmek istemişimdir bunu başardım ve hayallerimi kağıda döktüm birçok hikaye yazdım her seferinde tam hissetmeyip yayınlamadım. Son birkaç aydır buradayım şuan yayınla...