ᴇʀᴀ ᴜɴ ᴅɪᴀ ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴇɴ ʟᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇ ᴛʀᴏʟʟɪ ǫᴜɪᴇɴ ᴄᴀᴍɪɴᴀʙᴀ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴀ sᴜ ᴍᴇᴊᴏʀ ᴀᴍɪɢᴏ ᴍɪᴋᴇ ʜᴀʙʟᴀɴᴅᴏ sᴏʙʀᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ ᴄᴏsᴀs ᴇɴ ᴜɴ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴍɪᴋᴇ ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀ ᴀ ᴘᴇʟɪɴᴇɢʀᴏ sɪ ʜᴀʏ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ǫᴜᴇ ʟᴇ ɢᴜsᴛᴇ ᴀ ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ᴇsᴛᴇ ɴɪᴇɢᴀ ʀᴏᴛᴜɴᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ǫᴜɪᴇʀᴇ ᴘᴇʀᴅᴇʀ ᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴇɴ ᴀʟɢᴏ ᴛᴀɴ ᴇsᴛᴜᴘɪᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ᴀᴍᴏʀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs sᴀʟɪᴀɴ ᴅᴇ sᴜ ʙᴏᴄᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴇɴ sᴜ ᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴇɴsᴀʙᴀ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇ ᴘᴜᴇs sɪ ʜᴀʙɪᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ǫᴜᴇ ʟʟᴀᴍᴀʙᴀ sᴜ ᴀᴛᴇɴᴄɪᴏɴ ʏ ᴇʀᴀ sᴜ ᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴇʀᴏ ᴛɪᴍʙᴀ ᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʟʟᴀᴍᴀʙᴀ sᴜ ᴀᴛᴇɴᴄɪᴏɴ? ᴍᴜʏ ғᴀᴄɪʟ, sᴜ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴅᴇ sᴇʀ, sᴜ ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛᴀᴍɪᴇɴᴛᴏ, sᴜ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ ᴠᴇʀ ʟᴀs ᴄᴏsᴀs ᴇɴᴛʀᴇ ᴍᴜᴄʜᴀs ᴏᴛʀᴀs ᴄᴜᴀʟɪᴅᴀᴅᴇs, ᴇʟ ᴛᴀɴ sᴏʟᴏ ᴘᴇɴsᴀʀ ᴇɴ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀs ᴄᴏsᴀs ʜᴀᴄɪᴀɴ ǫᴜᴇ sᴜ ᴄᴏʀᴀᴢᴏɴ sᴇ ᴀᴄᴇʟᴇʀᴀʀᴀ.
ᴀʟ ʀᴇɢʀᴇsᴀʀ ᴀ ᴄᴀsᴀ ᴠᴇ ᴀ ᴛᴏᴅᴏs sᴜs ᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴇʀᴏs ᴅɪᴠᴇʀᴛɪʀsᴇ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴀʙᴀ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴅᴇ ʜᴀʏ sᴇ ʜᴀʙɪᴀ ɢᴀɴᴀᴅᴏ sᴜ ᴀᴘᴏᴅᴏ ᴅᴇ ᴠɪɴᴀɢʀɪᴛᴏ, ʟᴏs ᴍɪʀᴀʙᴀ ᴊᴜɢᴀʀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs sᴇ ᴛᴏᴍᴀʙᴀ ᴜɴᴀ ᴛᴀᴢᴀ ᴅᴇ ᴄᴀғᴇ́ ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ ᴅᴀʀsᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ᴄʜɪᴄᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴀɴᴛᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴊᴜsᴛᴏ ᴀ sᴜ ʟᴀᴅᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏs ʟᴇ ᴅᴇᴅɪᴄᴀʙᴀ ᴜɴᴀ ǫᴜᴇ ᴏᴛʀᴀ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴅɪsᴄʀᴇᴛᴀ ᴏ ᴇsᴏ ᴇʀᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴇɴsᴀʙᴀ ᴇʟ ʏᴀ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ǫᴜᴇ ɴᴏᴛᴀʙᴀ sᴜ ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛᴀᴍɪᴇɴᴛᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴘᴇʟɪᴀᴢᴜʟ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴄᴇʀᴄᴀ ᴅᴇ ᴇʟ ʏ sᴏʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴏʟᴇsᴛᴀʀʟᴏ ʀɪᴜs sᴇ ᴀᴘᴇɢᴀʙᴀ ᴅᴇᴍᴀsɪᴀᴅᴏ ᴄᴇʀᴄᴀ ᴀ ᴛɪᴍʙᴀ ǫᴜᴇ ᴀʟ ᴘᴀʀᴇᴄᴇʀ ᴀ ᴇsᴛᴇ ɴᴏ ʟᴇ ᴍᴏʟᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ʟᴏ ᴀʙsᴏʟᴜᴛᴏ, ᴇʟ ᴘᴇʟɪɴᴇɢʀᴏ sᴏʟᴏ sᴇ ʟɪᴍɪᴛᴀʙᴀ ᴀ ᴍɪʀᴀʀʟᴏs sɪɴ ᴅᴇᴄɪʀ ɴᴀᴅᴀ, ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ᴜɴᴏs ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴇsᴛᴇ sᴇ ᴘᴜsᴏ ᴅᴇ ᴘɪᴇ ʏ sᴇ ғᴜᴇ ᴀ sᴜ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴅᴏɴᴅᴇ sᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʙᴀ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ sᴇʀ ʟᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ᴀ ʟᴀ ǫᴜᴇ ᴍɪʀᴀʀᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴇɴ ʟᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟ ʟᴏ ʜᴀᴄᴇ.
ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀ ᴇsᴄʀɪʙɪʀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀs ᴘᴇʀᴏ ʟᴏ ᴍᴀʟᴏ ᴇs ǫᴜᴇ ᴀʟ ᴠᴇᴄᴇs sᴇ ᴍᴇ ᴀᴘᴀɢᴀ ᴇʟ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ʏ ᴘɪᴇʀᴅᴏ ᴇʟ ᴄᴀᴘ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴇsғᴜᴇʀᴢᴏ ᴇsᴄʀɪʙɪ, ᴇsᴘᴇʀᴏ.ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ sᴇᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴀɢʀᴀᴅᴏ ɴᴏs ᴠᴇᴍᴏs ᴇɴ ᴇʟ sɪɢᴜɪᴇɴᴛᴇ ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏ💫
ESTÁS LEYENDO
🍁Una tarde me enamore💫(Trollimba)
Fanfictiontrolli y timba eran buenos amigos, a medida que pasaban más tiempo juntos los sentimientos de ambos iban aumentando.