ᴀ ʟᴀ ᴍᴀɴ̃ᴀɴᴀ ᴛʀᴏʟʟɪ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ ʏ ᴠᴀ ᴇɴ ʙᴜsᴄᴀ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴛᴀᴢᴀ ᴅᴇ ᴄᴀғᴇ́ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴀs ʟᴇ ɢᴜsᴛᴀʙᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴘᴀʀᴀ sᴜ sᴏʀᴘʀᴇsᴀ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ ᴀ ᴛɪᴍʙᴀ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴀɴᴅᴏ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴀ ʀɪᴜs, ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ sɪʀᴠɪᴏ ᴜɴᴀ ᴛᴀᴢᴀ ᴅᴇ ᴄᴀғᴇ́ ʏ sᴀʟɪᴏ ᴅᴇ ʜᴀʏ, ᴇʟ ᴘᴇʟɪᴀᴢᴜʟ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴄᴏɴғᴜɴᴅɪᴅᴏ ᴇs ʟᴀ ᴘʀɪᴍᴇʀᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴠᴇɪᴀ ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ʟᴇ ᴛᴏᴍᴏ ᴍᴜᴄʜᴀ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴄɪᴀ.
ᴛʀᴏʟʟɪ ʜᴀʙɪᴀ sᴀʟɪᴅᴏ ᴀ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴅᴇ ᴀɪʀᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴘᴇᴊᴀʀ sᴜ ᴍᴇɴᴛᴇ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀ ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴇsᴄᴇɴᴀ ᴘᴀsᴀʙᴀ ᴘᴏʀ sᴜ ᴍᴇɴᴛᴇ ᴜɴᴀ ʏ ᴏᴛʀᴀ ᴠᴇᴢ sᴀʟɪᴏ ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ᴘᴇɴsᴀᴍɪᴇɴᴛᴏ ɢʀᴀᴄɪᴀs ᴀ ʟᴀ ᴠᴏᴢ ᴅᴇ ᴍɪᴋᴇ ǫᴜɪᴇɴ ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʙᴀ sɪ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ʙɪᴇɴ ᴀ ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ᴇʟ ᴘᴇʟɪɴᴇɢʀᴏ ᴄᴏɴᴛᴇsᴛᴏ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ǫᴜᴇ sɪ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍɪʀᴀʙᴀ sᴜ ᴛᴀᴢᴀ ᴅᴇ ᴄᴀғᴇ́, ᴍɪᴋᴇ ɴᴏ ʟᴇ ᴄʀᴇɪᴀ ᴅᴇʟ ᴛᴏᴅᴏ ʏᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴀᴄᴛᴜᴀʙᴀ ᴄᴏᴍᴏ sɪᴇᴍᴘʀᴇ, ʜᴀʙɪᴀ ᴄᴀᴍʙɪᴀᴅᴏ ᴅᴇsᴅᴇ ᴇʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴇɴ ǫᴜᴇ ᴛɪᴍʙᴀ ʟᴏ ɪɴᴠɪᴛᴏ ᴀ sᴀʟɪʀ ᴇɴ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ ᴀᴍɪɢᴏs ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ᴛʀᴏʟʟɪ ɴᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅɪᴏ ᴇɴ ᴇsᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ.
ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍɪᴋᴇ ᴘᴇɴsᴀʙᴀ ᴇɴ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏ ᴠᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ᴘᴇʟɪɴᴇɢʀᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴇɴɪᴀ ᴅᴇ ғʀᴇɴᴛᴇ sᴏʟᴛᴀʙᴀ ᴀʟɢᴜɴᴀs ʟᴀ́ɢʀɪᴍᴀs ʟᴀs ᴄᴜᴀʟᴇs ʟᴇs sᴇᴄᴏ ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ ᴀʙʀᴀᴢᴀʀʟᴏ.
-ᴘᴜᴇᴅᴇs ᴄᴏɴᴛᴀʀᴍᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴀ ᴛᴇ ᴘʀᴏᴍᴇᴛᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴅɪʀᴇ ɴᴀᴅᴀ- ʜᴀʙʟᴏ ᴍɪᴋᴇ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʟᴇ ᴅᴀʙᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀs ᴘᴀʟᴍᴀᴅɪᴛᴀs ᴇɴ ʟᴀ ᴇsᴘᴀʟᴅᴀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ǫᴜᴇ ᴛʀᴏʟʟɪ sᴇ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴏ ᴀ ᴄᴏɴᴛᴀʀʟᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴇɴɪᴀ
-ᴠᴇʀᴀs ᴍɪᴋᴇ ᴇsᴛᴇ... ʙᴜᴇɴᴏ ʏᴏ... ᴍɪᴋᴇ ᴀ ᴍɪ ᴍᴇ..-ᴛᴏᴍᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴅᴇ ᴀɪʀᴇ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ- ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀ ᴛɪᴍʙᴀ- ᴅɪᴊᴏ ᴇsᴛᴇ ᴛᴀʀᴛᴀᴍᴜᴅᴇᴀɴᴅᴏ ʏ sᴏɴʀᴏᴊᴀ.
-ʏ.. ʏ ᴛᴇ ᴍᴏʟᴇsᴛᴀ ᴠᴇʀʟᴏ ᴄᴏɴ ʀɪᴜs ᴠᴇʀᴅᴀᴅ- ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ᴇsᴛᴇ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʟᴏ ᴍɪʀᴀʙᴀ
-sɪ ᴀsɪ ᴇs, ɴᴏ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀ ᴠᴇʀʟᴏs ᴛᴀɴ ᴊᴜɴᴛᴏs- ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴏ ᴇʟ ᴘᴇʟɪɴᴇɢʀᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍɪʀᴀʙᴀ ʜᴀᴄɪᴀ ᴏᴛʀᴏ ʟᴀᴅᴏ
-ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴏ ᴛʀᴏʟʟɪ, sɪ ᴛɪᴍʙᴀ ɴᴏ sᴇ ғɪᴊᴀ ᴇɴ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴄᴏᴍᴏ ᴛᴜ sᴏɢɴɪғᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴛɪᴇɴᴇ ʙᴜᴇɴᴏs ɢᴜsᴛᴏs- ᴅɪᴊᴏ ᴇsᴛᴇ ᴛʀᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴀɴɪᴍᴀʀʟᴏ
-ᴊsᴊs sɪ ᴛᴀʟ ᴠᴇᴢ ᴛᴇɴɢᴀs ʀᴀᴢᴏɴ ᴍɪᴋᴇ- ᴍᴏsᴛʀᴏ ᴜɴᴀ ʟᴇᴠᴇ sᴏɴʀɪsᴀ ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴀʀʟᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ǫᴜᴇ ɪɴᴠɪᴄᴛᴏʀ, ᴍᴀʏᴏ ʏ ᴀᴄᴇɴɪx ʟᴏs ᴍɪʀᴀʙᴀɴ ᴅᴇsᴅᴇ ᴇʟ ɪɴᴛᴇʀɪᴏʀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀsᴀ.
-ᴄʜɪᴄᴏs ǫᴜᴇ ᴛᴀʟ sɪ ᴊᴜɢᴀᴍᴏs ᴀʟɢᴜɴ ᴊᴜᴇɢᴏ ʏ ʟᴏs ɪɴᴠɪᴛᴀᴍᴏs- ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴏ ᴇʟ ᴄᴀsᴛᴀɴ̃ᴏ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴊᴜɢᴀʀ ᴄᴏɴ ᴛᴏᴅᴏs
-ɢʀᴀɴ ɪᴅᴇᴀ ɪɴᴠɪᴄᴛᴏʀ, ᴠᴀᴍᴏs- ᴍᴀʏᴏ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀᴅᴏ ɪʙᴀ ᴀ ʟʟᴀᴍᴀʀʟᴏs ᴘᴇʀᴏ ғᴜᴇ ᴅᴇᴛᴇɴɪᴅᴏ
-ᴇsᴘᴇʀᴀ ᴜɴ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴀᴜɴ ɴᴏ ʜᴇᴍᴏs ᴅᴇᴄɪᴅɪᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴊᴜɢᴀʀᴇᴍᴏs- ʜᴀʙʟᴏ ᴀᴄᴇɴɪx ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍɪʀᴀʙᴀ ᴀ ɪɴᴠɪᴄᴛᴏʀ ʏ ᴍᴀʏᴏ.
-ʏᴏ ᴘʀᴏᴘᴏɴɢᴏ ǫᴜᴇ ᴊᴜɢᴜᴇᴍᴏs ʙᴀʟᴏɴᴄᴇsᴛᴏ, ʟᴇs ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ʙɪᴇɴ- ᴘʀᴏᴘᴜsᴏ ᴇʟ ᴄᴀsᴛᴀɴ̃ᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ǫᴜᴇ ᴀᴄᴇɴɪx ʏ ᴍᴀʏᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴅᴇ ᴀᴄᴜᴇʀᴅᴏ ʏ ғᴜᴇʀᴏɴ ᴀ ʟʟᴀᴍᴀʀ ᴀʟ ʀᴇsᴛᴏ ʏ ғᴏʀᴍᴀʀ ʟᴏs ᴇǫᴜɪᴘᴏs.
ESTÁS LEYENDO
🍁Una tarde me enamore💫(Trollimba)
Fanfictiontrolli y timba eran buenos amigos, a medida que pasaban más tiempo juntos los sentimientos de ambos iban aumentando.