Ειμαι η Βανέσα. Είμαι 27 χρόνων και είμαι νοσηλεύτρια.
Είμαι αρκετά juicy, αφού έχω μεσαία βυζια και τεράστιο κωλο τον οποίο και φυσικά χρησιμοποιώ.
Ο άντρας μου είναι ναυτικός και λείπει συνεχώς.
Έτσι έχω βρει έναν γιατρό στην δουλειά, τον Νίκο με το οποίο γαμιεμαι τους τελευταίους 2 μήνες.
Αυτός είναι σχεδόν 50 αλλά κρατάει πολύ καλά και έχει μια πολύ παχιά πουτσα.
«Κυρία Χατζη ελάτε λίγο στο γραφείο μου» τον ακούω να μου λέει ξαφνικά ενώ μιλούσα με μια συνάδελφο.
«Μάλιστα κυριε Παπακωνσταντίνου»
Όταν μπαίνουμε στην πόρτα πριν καν προλάβω να του τα ψάλλω για το ότι με διέκοψε απρόοπτα και θα μπορούσαν να το καταλάβουν έχει κλειδώσει την πόρτα και με έχει βάλει στα γόνατα.
Μου έβαλε τον αντίχειρα του στο στόμα αποτρέποντας με από το να μιλήσω.
«Παλιο βρώμα δεν έχω την όρεξη σου, θα βγάλεις τα ρούχα σου και θα μου το πάρεις ως την ρίζα για να μου φύγουν όλα τα νεύρα. Το κατάλαβες παλιο πουτανα ;» Είπε και με χαστούκισε
«Μάλιστα κύριε» Κατάλαβα πως είχε μαλώσει άσχημα με την γυναίκα του, αφού μόνο τότε μου μιλάει έτσι και του βγαίνει αυτός ο εαυτός.
Όπως μου είπε βγάζω τα ρούχα μου και πέφτω στα γόνατα μου.
Με το που ανοίξω το στόμα μου τον βάζει όλον μεσα.
Μου γαμαει βίαια το στόμα και πνίγομαι πολύ αλλά δεν τον νοιάζει. Μου βγαίνουν δάκρυα κατευθείαν.
Μάλιστα, νομίζω πως ο ήχους του πνιγμού μου τον ανάβει περισσότερο.
Με έπιανε από τα μαλλιά και μου κρατούσε το κεφάλι μέχρι μεσα έως που πραγματικά ή πάω να πάρω ανασα ή πνιγομαι. Εγω του έτριβα ταυτόχρονα τα αρχιδια
Τον βλέπω να πιάνει την ζώνη του που προηγουμένως είχε πετάξει την τεντώνει και την προσγειώνει με φορά στον εκτεθημενο κωλο μου.
Εάν πριν δακρυζα τώρα κλαιω κανονικότατα.
Τα πρώτα σπέρματα βγαίνουν και αυτός με χτυπάει ανεξέλεγκτα με την ζώνη.
Τον βάζει ακόμα πιο βαθιά και εγω την ώρα που πάει να χύσει τρίβω ακόμα πιο γρήγορα τα αρχιδια του.
Ενιωσα καυτό σπερμα να προσγειώνεται στο λαρύγγι μου και νιωθω τοσο υγρή από τα χτυπήματα και το σπερμα.
«Στα τέσσερα» προστάζει
«Κρίνοντας από τα υγρά σου λατρεύεις να είσαι πουτανα εε ;»
«Μάλιστα κυριε» του λέω ανάβοντας περισσότερο.
Τον βλέπω να ξανά παίρνει την ζώνη και κλείνω ενστικτωδώς τα μάτια μου.
Αντι για χτύπημα στο κωλο μου, η ζώνη προσγειώνεται στο μουνι μου κάτι που κατάφερε να κάνει ολο μου το σώμα να ανατριχιάσει.
Ύστερα τρίβει την ζώνη στο μουνι μου και χώνει ένα δάχτυλο στον κωλο μου.
Πριν χύσω σταματάει και εγω αμέσως παραπονιέμαι.
Τότε τον βλέπω να φέρνει προς το μέρος μου έναν μεγάλο πουτσο τον οποίο και κολλάει στο πάτωμα εγω αμέσως καβαλάω τον πουτσο ενώ γλυφω τον άλλον που με όλα αυτά του είχε ξανά καυλωσει.
Νιωθω την ηδονή να κορυφώνεται και όταν τελειώσω στέκομαι ακόμα πάνω στον πουτσο έχοντας τον ακόμη ολόκληρο μεσα μου.
Με το θέαμα ο άλλος δεν αντέχει άλλον και αρχίζει να τον παίζει πολύ γρήγορα μπροστά μου με αποτέλεσμα να τελειώσει για δεύτερη φορά αλλά αυτή την φορά πάνω στα βυζια μου.
«Καλή δουλειά έκανες μπράβο» μου λέει και μου δίνει ένα χαστούκι.
A n g e l ~ D e m o n
YOU ARE READING
Άκρως ακατάλληλο
RomanceΓια πλάκα 😝 🔞 dirty one shot stories 🔞 18+ 18+ 18+ 18+ 18+ 18+ 18+ ⚠️ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ⚠️ ‼️ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΙΔΕΕΣ‼️ 🚫ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ🚫 Σεξουαλικο περιεχόμενο, εντονες σεξουαλικές σκηνές με σκοπό την ευχαρίστηση. Στείλτε...