«𝗢𝗻𝗲»

191 17 15
                                    

𝐏.𝐆.

"A kettes műtőbe mindenki, baleset történt a fő úton, azonnal 4 rezidensre lesz szükségünk! Penelope, gyere itt az alkalom, most megmutathatod mit tudsz.

Huh, a műtéteket sikeresen elvégeztük!Köszönöm mindenkinek a segítséget, főleg a tanoncoknak, szép munka!"

Nálunk a kórházban az ilyen alkalmak körülbelül 2 hetente megtörténnek, szóval már megtanultuk, hogyan tudjuk kezelni őket!

- Szép volt Penelope! Még egy lépéssel közelebb került a célja felé. -szólt utánam a főorvos úr.

Az ilyen és ehhez hasonló dicséretei mindig örömmel töltöttek el, hiszen tudom, hogy most már nincs messze az álmom.

De ahhoz hogy megértsük ezt az egészet, egy kicsit vissza kell mennünk oda, amikor is elhatároztam, hogy egyszer kardiológus leszek. Mindig is vonzott ez a szakma, főleg a szívünk megismerése, hiszen ez felel az egész ember működéséért.

Sajnos a szívekhez csak szakmailag értek, hiszen szerelmeim még nem nagyon voltak, max egy, de az is Booth volt a Dr.Csontból.

Nem is nagyon szerettem volna jelenleg a férfiakkal foglalkozni, mivel csak elvették volna azt az értékes időt, amit az orvoslásra tudok fordítani.

Annak ellenére, hogy orvosnak készülök nem vagyok olyan zárkózott, és sótlan, mint ahogy azt sokan gondolnák. Szoktam bulizni járni, inni, és flörtölni is a fiúkkal különböző bulikban.

Két barátnőm van, Meg és Lily, őket még egyetem ismertem meg, de ahogy végeztek le is tettek a szakmáról, mivel csak a gazdag szüleik parancsára kellet tovább tanulniuk. Kifogtak maguknak 2 gazdag pasit, de természetesen nem csak a pénz miatt vannak együtt kedveseikkel.

Annyit tudok róluk, hogy híres motorsportolók. Ha nem tévedek, a Forma 1-ben tevékenykednek. Az egyiket Georgenak a másikat pedig Pierrenek hívják. Mivel ez a sport folytonos utazgatással jár, és a lányok mindig a fiúikkal tartanak, ezért mi csak nagyon ritkán tudunk találkozni.

De most, hogy a futam Olaszországban lesz, és a kórház ahol rezidens vagyok, is itt található, úgy gondoltuk, hogy amint lejár a munkaidőm elmegyünk az itt található egyik leghíresebb szórakozóhelyre.

Amint felakasztottam a szekrényembe az orvosi köpenyt, már csak az este járt a fejemben, és az hogy végre kiengedhetjük a gőzt.

.

𝑬𝒈𝒚𝒔𝒛𝒆𝒓𝒖̄ 𝑭𝒊𝒛𝒊𝒌𝒂Where stories live. Discover now