Nama aku hazik,berumur 13 tahun.
Aku mempunyai adik lelaki 8 tahun.Aku: nak konek kau pls...
Eh? Awal sangatkan hahaha. Okay yang ni betul2
Jay ni sepupu non muslim aku,mak aku cina dan ayah aku orang asli.
Ayah aku memang muslim dan mak aku masuk islam lepas kahwin dengan ayah akulah.
So aku ni kira kacukan cina.Aku tinggal dekat kampung bersama nenek aku(mak kepada ayah aku) dan aku hanya ada seorang sepupu dari belah mak aku.
Mak Jay ni kakak kepada mak aku dan ibubapa Jay sdh lama bercerai.So satu hari ni mak Jay pindah ke negeri kami,negeri apa? Rahsia.
Dia pindah sebab kerjalah.Lepas Jay pindah ke negeri kami banyak kalilah Jay datang kerumah kami sebab mak dia sibuk bekerja.
Biasanya sabtu ahad. Dia akan bermalamlah kat sini tapi kalau cuti sekolah 1 bulan,1 bulan juga dia kat sini.Lupa nak perkenalkan Jay. Dia ni pure chinese,putih gila dan active bersukan.
Umur dia 17 tahun.
Jay ni adalah loghat cina dia tapi aku tak type lah,aku buat cam biasa je.
Aku ni terpaksa cakap melayu dengan dia sebab cina aku tak fasih sangat.Hari pertama.
Mak: Masuklah,bilik kamuJay: oh okay
Mak: kamu tidur dengan anak makcik ye,zik bawa dia ke bilik kamu.
Akupun bawalah Jay ni ke bilik aku.
Jay: C/buruknya bilik ni
(C/) bermaksud dalam bahasa cina.
Lepas dia cakap begitu aku diam saja...mungkin dia ingat aku langsung tak faham cina.
Aku: ni almari kau... katil kita satu je so kita tidur sama2
Jay: ok
Jay sedang mengemas barang dia aku pun main fon aku.
Jay: C/line digi tak kuat kat sini...bencinya aku
Jay: er zack,kau ada internet ke?
Aku: ada je,aku guna celcom dan nama aku Hazik,panggil je Zik,bukan Zack.
Jay: ohhh
Lepas tu dia baring kat sebelah aku.
Jay: buka hospot boleh tak?
Aku: hmm yelah,chat cewek ke tu.
Jay: takdelah
Lepas tu dia video call pula dengan cewek dia...dalam bahasa cinalah mereka berbual,memang Jay ni cakap buruk tentang rumah ni tak habis,dah lah guna hospot aku.
Dah petang dalam pukul 4 gitu dia mula push up sebelah katil kami.
Aku biar je dia,aku nak keluar jogging so aku bagitau mak akuAku: mak nak keluar jogging kat taman jap.
Mak: eh ajaklah Jay sekali.
Aku: malaslah mak
Mak: jangan nak mengada-ngada nanti mak bagitau kat ayah.
Ayah aku ni hmm,jarang pulang...
Ayah aku ada isteri kedua kat negeri lain so dia selalu tinggal kat situ dan hantar duit kesini.Aku: yelah mak.
Akupun pergi mengajak Jay.
Aku: Jay,kau nak jogging tak kat taman? Atau bersenam kat sana?
Jay: hmm tak perlulah,aku bersenam kat sini je.
Aku: oh okay
Aku pun keluar pergi jogging.
Selepas 1 jam gitu aku balik rumah dan rumah aku membuka pintu bilik aku dengan perlahan dan ternampak si Jay ni tengah melancap tengok porn.
Aku pun malu so aku biar je lubang kecik kat pintu tu sambil intai dia...
Memang aku horny dah time tu, sabar je.