Magyarországon egy városban, távol mindentől. Ádám egy számítógép előtt ül és ki se lát a munkából. Lucifer benyit, fülig érő mosollyal az arcán.
Lucifer:
Egy fontos hírrel jöttem
Ádám:
Mi történt?
Lucifer:
Barátom, holnap megyünk Londonba egy nagyon fontos konferenciára.
Ádám megörült a hírnek, azonban elgondolkodott egy apró részleten
Ádám:
Mivel fogunk utazni?
Lucifer:
Repülővel.
Ádám:
Tessék? Ez a 21. század úgy érzem nekem sok. Mi az a repülő?
Lucifer:
A repülő egy közlekedési eszköz, ami a levegőben halad és embereket szállít.
Ádám:
De mi kell hozzá? Hogyan működik ez?
Lucifer:
Ehhez szükséges az útlevél, a vízum, repjegyet kell foglalni, majd a reptérre kell menni a felszállás előtt 2 órával, ahol elintézzük a becsekkolást, átnézik majd a bőröndünket és megnézik az útlevelünket, illetve a repjegyünket.
Ádám hazament és elmagyarázza ugyanezt Évának a feleségének, aki értetlenül, de izgatottan áll az utazás előtt. Éva még aznap este bepakolt az útra, de a bőröndje felét szabadon hagyta ugyanis Londonba utaznak, ahol rengeteg ruhaboltot szeretne meglátogatni. Ádám a munkahelyén elrendezett mindent, így készen álltak az utazásra, ami másnap reggel kezdődőt.
Ádám
Na, szívem, készen állsz az utazásra?
Éva
Készen állok, mindent bepakoltam, amíg ti konferencián ültök, addig én vásárolgatok.
A budapesti reptéren, már Lucifer várta őket.
YOU ARE READING
Az ember tragédiája, az elveszett 16. szín.
Short StorySziasztok! Ez egy pár oldalas kis történet, Madách tragédiájához. Jó olvasást! :)