Lány
Ott látod azt az ajtót? Na, az mögött van egy doboz azt kéne levinnem, de nem bírom el, segítesz?
Ádám odament az ajtóhoz, bement rajta és kereste azt a dobozt, de nem találta. Eközben a lány már levetkőzött és várta, hogy Ádámnak leessen, nincs semmilyen doboz. Mindezt azért csinálta, mert megtetszett neki Ádám.
Ádám
Nincs itt a doboz, biztos vagy benne, hogy ideraktad?
Ádám megfordult és meglátta a lányt. Hiába szerette Évát, a feleségét mindenkinél jobban és hiába tudta, hogy amit tesz az rossz és Évának fájni fog. A lány egyszerűen elragadta és Ádám újra bűnbe esett, de most a megcsalás bűnébe. Éva mindeközben a hotelben várta őt az ajándékkal, amit neki vett, hogy megköszönje, elvitte abba a városba ahová mindig is el akart jutni.
Lucifer
Éva gyere gyorsan. Ádám téged vár, már nagyon hiányzol neki.
Éva
Tényleg? Akkor siessünk, hadd lássam minél hamarabb újra.
Lucifer elvitte oda Évát is ahová Ádámot.
Srác
Szia, szépségem. Egyedül jöttél egy ilyen helyre?
Éva
Köszönöm a bókot, de nem, nem egyedül vagyok. A barátom bármelyik percben itt lehet.
Srác
Biztos vagy benne? Amit nem tud, az nem fáj neki.
Éva
Biztos. Már jó pár éve a férjem, nagyon szeretem, és nem hagyom el senkiért.
Lucifer
Gyere Éva, Ádám itt lesz fent.
Lucifer tudta mit csinált Ádám, hiszen ő küldte oda hozzá a lányt, azonban nem lehetett biztos abban, hogy Ádám hűséges marad-e vagy teret ad igazi természetének. Hiszen egyetlen férfi sem tud ellenállni a testi vágyaknak akár mennyire is szeretnek egy adott személyt.
Éva
Ádám! Mit csinálsz?
Ádám
Éva, meg tudom magyarázni. Ez nem az, aminek látszik. Kérlek, beszéljük meg.
Éva
Akkora erővel amekkorával csak tudta úgy állkapcsán vágta Ádámot, hogy ő rögtön össze is esett és elájult.
Ezt megérdemelted, te állat. Ez a fájdalom jusson eszedbe mikor a megcsalás szikrájára is mersz gondolni. Innentől kezdve, ha a közelembe mersz jönni, akkor már tudod mekkora erő lakozik bennem.
YOU ARE READING
Az ember tragédiája, az elveszett 16. szín.
Short StorySziasztok! Ez egy pár oldalas kis történet, Madách tragédiájához. Jó olvasást! :)