រឿង:អ្នកបម្រើរបស់ខ្ញុំ

165 5 0
                                    

ភាគទី1

សូម អភ័យទោស បើមានពាក្យពេចន៍ ខុសខ្គង  .

មានគ្រួសារមួយមានកូនប្រុសម្នាក់ឈ្មោះថា ជុង ហ្គុក ឪពុកម្ដាយរបស់ ជុង ហ្គុក បានប្ដូរទីលំនូវពី ហុងកុង ទៅកាន់ប្រទេស កូរ៉េ ។ បន្ទាប់ពីបានប្ដូរទីលំនូវរួចរាល់ ឪពុកម្ដាយរបស់ ជុង ហ្គុក បានជ្រើសរើស អ្នកបម្រើ ប្រុសស្រី 4នាក់ នៅក្នុងនោះ ក៏មាន ថេយ៉ុង ដែល គេមានឪពុកម្ដាយជា កសិករ ។ បន្នាប់ពីដាក់ពាក្យ ចូលធ្វើអ្នកបម្រើ ជុង ហ្គុក បានប្រាប់ ឪពុកម្ដាយរបស់គេថា ( ប៉ាម៉ាក់ ចាប់ពីថ្ងៃទៅ បន្ទប់របស់ខ្ញុំគឺមិន អនុញាត្តិ ឲ្យអ្នកណាចូលទៅសម្អាតទេ ក្រៅ ថេ យ៉ុង ) ពេលដែលនិយាយហើយ ជុង ហ្គុកក៏បានដើរចេញទៅ ធ្វើការដូច ធម្មតា ។ ក្រោយពេលដែលធ្វើការ សម្អាតរួចរាល់ ថេ យ៉ុង ក៏បាន ចេញពីផ្ទះរបស់ ជុង ហ្គុក ទៅកាន់ហាង ស្រាមួយកន្លែង ដែលហាងស្រានោះមានឈ្មោះថា តៀម ស្រាហុងកុង  ថេ យ៉ុង បានចូលទៅកាន់ទីនោះ ដើម្បីធ្វើការ ក្រៅម៉ោង នៅពេលដែល កំពុងតែធ្វើការ ស្រាប់តែ ថេ យ៉ុង បានឃើញ ជុង ហ្គុក និងមិត្តស្រីរបស់ ជុង ហ្គុក ជាច្រើននាក់ ពេលដែល ថេ យ៉ុង បានឃើញក៏គិតក្នុងចិត្តថា ( ហេតុអ្វីបានជា ជុង ហ្គុក នាំមិត្តស្រី របស់គេមកច្រើនបែកនេះ??) មិនគិតយូ ថេ យ៉ុង ក៏បានយកស្រា និងគ្រឿងម្ហូបមកកាន់តុ ជុង ហ្គុក ។ បន្ទាប់ពីយកម្ហូបរួចរាល់ ជុង ហ្គុក ក៏បានទៅផ្ទះដោយស្រវឹង នៅពេលដែល ថេ យ៉ុង បានឃើញក៏ចូលមកសួរថា ( ជុង ហ្គុក តើខ្ញុំអាចជួនលោកទៅផ្ទហបានទេ??) ជុង ហ្គុក ឆ្លើយត់ប ( បាន!តែឯងត្រូវតែបម្រើខ្ញុំសិនពេលដល់ផ្ទះ) ថេ យ៉ុង ឆ្ងល់ជាខ្លាំង ដោយគិតថា ( ហេតុអ្វីបានជាគេឲ្យខ្ញុំនៅបម្រើគេទៀតទាំងយប់បែបនេះ??) ដោយមិនគិតយូ ថេ យ៉ុង ក៏បាននាំ ជុង ហ្គុក មកដល់ផ្ទះពេលទៅដល់ក្នុង បន្ទប់ ថេ យ៉ុង និយាយថា ( មានអ្វីឲ្យខ្ញុំធ្វើប្រាប់មក ខ្ញុំប្រយ៉ាប់ទៅផ្ទះ)
ជុង ហ្គុក ( ឯងដោះ អាវឲ្យខ្ញុំបន្តិច )

ថេ យ៉ុង  ( ទេខ្ញុំមិនធ្វើ ចឹងទេ)

ជុង ហ្គុក ( ហេតុអ្វីបានមិនធ្វើវា ??)

ថេ យ៉ុង ( ខ្ញុំ...! ខ្ញអៀនណាស់ )

ជុង ហ្គុក ( មិនអីទេ ឯងដោះមក ឬមួយទុក ឲ្យខ្ញុំជាដោះឲ្យឯងវិញ💜?)

ថេ យ៉ុង ( ទេ..! ខ្ញុំដោះឲ្យក៏បាន តែឯងកុំធ្វើអី ផ្ដេសផ្ដាស់ )

ជុង ហ្គុក ( okay ក៏បាន ) ។ ពេលនោះ ជុង ហ្គុក ក៏បាន អីៗជាមួយ ថេ យ៉ុង យ៉ាង....។
អីគេបងប្អូនជួយ ប្រាប់តិច មើល ។
សូម អរគុណ សម្រាប់ការ អានមួយនេះ 💜❣️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 22, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ប្រជុំរឿងស្នេហា និង ប្រលោមលោកWhere stories live. Discover now